quote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
In before de bekendmaking van de nieuwe talentenjacht "de nieuwe Sugar Lee Hooper"
SBS 6: De meest spraakmakende momenten uit het leven van Sugar Lee Hooperquote:Op zondag 4 april 2010 18:56 schreef Delta09 het volgende:
Pff, en nu wordt ook zij weer de hele week opgehemeld alsof het 1 van de grootste artiesten van Nederland was. Het is jammer, maar kom op zeg. Ik weet al precies wat er gaat komen.
NL1 : Documentaire Sugar Lee Hooper
wie weet nog wat voor de overige zenders?
Ja, want Sugar Lee Hooper was niet één van onze grootste artiestenquote:Op zondag 4 april 2010 18:56 schreef Delta09 het volgende:
Pff, en nu wordt ook zij weer de hele week opgehemeld alsof het 1 van de grootste artiesten van Nederland was. Het is jammer, maar kom op zeg. Ik weet al precies wat er gaat komen.
NL1 : Documentaire Sugar Lee Hooper
wie weet nog wat voor de overige zenders?
quote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
In before de bekendmaking van de nieuwe talentenjacht "de nieuwe Sugar Lee Hooper"
Remlofquote:
Ja, bij de extreem dikken kan 't nog wel eens lastig zijn 't geslacht te bepalen.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 19:33 schreef Fascination het volgende:
Sugar, ik zal je nooit vergeten. Je zult altijd als een danseresje stampend in m'n hoofd dansen.
Move like Sugar Lee Hooperquote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
Heb je de nieuwe suger lee hooper shirts al in bestelling?quote:
Nee maar ze wogen haar altijd op een weegbrug, dat gaat per ton.quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij was ze de laatste jaren helemaal niet dik. Ik geloof iets van rond de 80 kilo
quote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee maar ze wogen haar altijd op een weegbrug, dat gaat per ton.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |