Ze geeft het woord massagraf een geheel andere betekenis.quote:Op zondag 4 april 2010 20:36 schreef Chowi het volgende:
Ik reed ook zo ergens langs een stad hè, en ik dacht ook al, wtf, gaan ze daar een nieuw ondergronds metrostation bouwen?.
Maar ja, het was dus het graf. Van haar.
Wegquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef WillFerrell het volgende:
Kankers, in zulks een pareltje zulks een lage bitchfight.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
In before de bekendmaking van de nieuwe talentenjacht "de nieuwe Sugar Lee Hooper"
quote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee maar ze wogen haar altijd op een weegbrug, dat gaat per ton.
Oh? Die gestrande walvissen blazen ze toch ook in 1 keer op?quote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef donald_dick het volgende:
Rip voor de nabestaande vanwege de 3 weken durende crematie van Sugar!
We hebben er Frans Duijts voor teruggekregen. Niet zeuren dus.quote:Op zondag 4 april 2010 23:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Jammer weer een bijzonder mens heengegaan.
Vergeet rasartiest Rinus niet.quote:Op maandag 5 april 2010 10:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We hebben er Frans Duijts voor teruggekregen. Niet zeuren dus.
Al zou ik het willen, dan nog zou dat niet kunnen.quote:
Sowieso is elke keer als je onder narcose gaat gevaarlijk. Maar als je zo'n omvang hebt is narcose echt mega risky, omdat je gewoon meer kans hebt om op de tafel te overlijden dan dat je er gezond weer af komt.quote:Op zondag 4 april 2010 23:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Was het een fout van de artsen?
Operatie voor je heup enne je hart staat stil...eh?
Overdosis narcotica middeltjes?
Maar ze is toch heel veel afgevallen en had helemaal niet meer het formaatje "standed whale" ?quote:Op maandag 5 april 2010 12:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Sowieso is elke keer als je onder narcose gaat gevaarlijk. Maar als je zo'n omvang hebt is narcose echt mega risky, omdat je gewoon meer kans hebt om op de tafel te overlijden dan dat je er gezond weer af komt.
Een kennis van mij die ook zeg maar formaatje 'stranded whale' heeft moest een routine-operatie ondergaan, maar die moest eerst minstens 30 kilo afvallen voordat ze zich d'r aan wilden wagen.
Van 350 naar 320... Yup still a stranded whale!quote:Op maandag 5 april 2010 14:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maar ze is toch heel veel afgevallen en had helemaal niet meer het formaatje "standed whale" ?
Bij dit soort mensen is het probleem dat ze die 30 kilo alleen al in hun gezicht kunnen afvallen.quote:Op maandag 5 april 2010 15:02 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Van 350 naar 320... Yup still a stranded whale!
Ze is groot genoeg voor een eigen hitlijst.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef Jos_ het volgende:
Staan al haar hits nu ook weer bovenaan in de hitlijsten de komende weken?
quote:Op maandag 5 april 2010 15:02 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Van 350 naar 320... Yup still a stranded whale!
Nee hoor, volgens mij is dat een pyroclastische stroom veroorzaakt door een vulkaanuitbarsting.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
As Sugar Lee Hooper uitgestrooid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |