abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:13:46 #241
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80287928
Genaaid door een blinde Vink en een blinde grensrechter.
Tja, ik ben dan wel voor de grote concurrent, maar vind dit wel zonde voor jullie.
pi_80288053
Vink moet gewoon heel snel kappen met fluiten, want hij is echt met afstand de slechtste scheidsrechter van de afgelopen jaren. Ziet dingen over het hoofd die elk ander wel ziet, geeft veel te veel onnodige kaarten en loopt erbij als een verdwaalde homo.
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:19:28 #243
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_80288180
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:13 schreef peaceman het volgende:
Genaaid door een blinde Vink en een blinde grensrechter.
Tja, ik ben dan wel voor de grote concurrent, maar vind dit wel zonde voor jullie.
Ik verwacht ook dat Ajax morgen Willem II zal oprollen, de Tricolores lopen er als opgefokte stieren bij.

Overigens moet FC Twente een medicijn vinden tegen plotse plankenkoorts: bij cruciale wedstrijden lijkt het alsof ze het voetballen verleerd zijn.
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:21:22 #244
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_80288264
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
Vink moet gewoon heel snel kappen met fluiten, want hij is echt met afstand de slechtste scheidsrechter van de afgelopen jaren. Ziet dingen over het hoofd die elk ander wel ziet, geeft veel te veel onnodige kaarten en loopt erbij als een verdwaalde homo.
Ik heb er een leuk woord voor die ik normaal alleen bij soapies en andere wannabe-celebrities gebruik: omhoogneuken.

Dat is wat Pieter Vink bij de KNVB heeft gedaan. Hij presteert als arbiter bijzonder weinig, krijgt van Jaap Uilenberg alle ruimte om te klimmen op de ladder.
pi_80288504
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik heb er een leuk woord voor die ik normaal alleen bij soapies en andere wannabe-celebrities gebruik: omhoogneuken.

Dat is wat Pieter Vink bij de KNVB heeft gedaan. Hij presteert als arbiter bijzonder weinig, krijgt van Jaap Uilenberg alle ruimte om te klimmen op de ladder.
Idd. Ik vond dat 26-jarige gastje in de tweede helft van Twente - Heerenveen al meer uitstraling hebben dan Vink in al die jaren...
pi_80289203
Je kan veel zeggen na de wedstrijd van vanavond, maar de KNJB heeft zijn UITERSTE best gedaan via vink(etering) om de schaal in 020 te krijgen!

Wat een aanfluiting die man weer.

Voor de rest, bedankt voor de vermakelijke wedstrijd! Het was een mooie pot voor de 'neutrale' (want ben voor Twente zoals te begrijpen is!) toeschouwer. Jammer dat het niet lukte om de 1-1 af te dwingen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:53:39 #247
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_80289475
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:27 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Spannend is het zeker!
Ja wel heel spannend, ik hoop echt dat ze niet onder de druk bezwijken...
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:56:22 #248
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80289562
- normaal doen -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 14-04-2010 07:43:38 ]
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80289777
- reactie op edit -

[ Bericht 58% gewijzigd door Happel op 14-04-2010 07:43:50 ]
  woensdag 14 april 2010 @ 00:04:28 #250
67670 Skv
Cynist.
pi_80289845
- reactie op edit -

[ Bericht 95% gewijzigd door Happel op 14-04-2010 07:43:58 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_80289904
quote:
Op woensdag 14 april 2010 00:04 schreef Skv het volgende:

[..]

Wegwezen, pauper.
Tis zinloos ben ik bang. Maar dat is bij de meeste 020 supporters zo he, als ze 3 wedstrijden verliezen dan zie je ze nergens. Je hebt ze tot de winterstop bijvoorbeeld amper gezien. En een paar potjes begint het te draaien, en grote waffel dat ze hebben. Dat is de ECHTE 020 supporter. Overigens zijn dat ook de supporters die vorig jaar opeens voor AZ waren, en neeeuhhh ze waren NOOOIT voor 020.. En nu gaat AZ iets slechter en zijn ze weer terug bij 'hun' cluppie 020
pi_80293446
nietoverdiepenaltybeginnennietoverdiepenaltybeginnennietoverdiepenaltybeginnen

dus; balen van het resultaat, maar de eerste helft was echt slecht Perez speelde inderdaad (weer) als een natte krant... tweede helft wel wat beter, De Jong viel goed in en zorgde voor wat gevaar. verder ook beter geprofiteerd van de ruimtes, maar geen hele grote kansen gekregen misten ook dat beetje geluk met wat hachelijke situaties in de 16, maar we hebben nog steeds alles in eigen hand de laatste 2 wedstrijden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_80293687
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
maar we hebben nog steeds alles in eigen hand de laatste 2 wedstrijden
Ik zie jullie geen 6 punten meer halen met dit voetbal tegen Feyenoord en NAC...
pi_80293741
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:58 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik zie jullie geen 6 punten meer halen met dit voetbal tegen Feyenoord en NAC...
het niveau zal inderdaad wat tandjes hoger moeten, maar ik heb er vertrouwen in
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_80293787
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

het niveau zal inderdaad wat tandjes hoger moeten, maar ik heb er vertrouwen in
Het zal hoe dan ook op de laatste dag beslist worden, als Ajax vanavond wint, maar dat neem ik dan maar aan.
pi_80293875
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:03 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Het zal hoe dan ook op de laatste dag beslist worden, als Ajax vanavond wint, maar dat neem ik dan maar aan.
daar zeg je het goede meeste volk uit Amsterdam is EN overtuigd dat Ajax 'gewoon' ff alles wint EN overtuigd dat FC Twente punten laat liggen; vind zulke arrogantie beetje jammer...

maar het zal inderdaad sowieso uit tegen NAC moeten gebeuren voor de boys in red
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_80293983
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
daar zeg je het goede meeste volk uit Amsterdam is EN overtuigd dat Ajax 'gewoon' ff alles wint EN overtuigd dat FC Twente punten laat liggen; vind zulke arrogantie beetje jammer...
Lees mijn posts maar na, ik ben alles behalve overtuigd dat Ajax 'wel effe kampioen' gaat worden. Dat neemt niet weg dat ik Twente gewoon geen 6 punten zie halen. Als dat wel gebeurt, dan zijn jullie terecht kampioen, omdat je dan meer punten hebt, simpel. Bij mij (en bij veel andere Ajacieden) is alleen de hoop op een kampioenschap de laatste weken en maanden steeds meer toegenomen. Maar wat wil je? Je bent vanuit een ogenschijbare kansloze positie ineens weer volop in de race om het kampioenschap...
pi_80294036
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Lees mijn posts maar na, ik ben alles behalve overtuigd dat Ajax 'wel effe kampioen' gaat worden. Dat neemt niet weg dat ik Twente gewoon geen 6 punten zie halen. Als dat wel gebeurt, dan zijn jullie terecht kampioen, omdat je dan meer punten hebt, simpel. Bij mij (en bij veel andere Ajacieden) is alleen de hoop op een kampioenschap de laatste weken en maanden steeds meer toegenomen. Maar wat wil je? Je bent vanuit een ogenschijbare kansloze positie ineens weer volop in de race om het kampioenschap...
klopt, jullie zijn na de winterstop weer terug gekomen in de race... en doelde niet persé op personen hier, maar meer op Ajax-fans in het algemeen ik zie trouwens Ajax ook niet zo makkelijk punten pakken tegen Heracles (en NEC)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_80294106
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:17 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

klopt, jullie zijn na de winterstop weer terug gekomen in de race... en doelde niet persé op personen hier, maar meer op Ajax-fans in het algemeen ik zie trouwens Ajax ook niet zo makkelijk punten pakken tegen Heracles (en NEC)
Elke wedstrijd is nu lastig, want ook bij Ajax begint de druk toe te nemen, omdat we nu ook PSV voor moeten blijven. En Heracles speelt inderdaad goed de laatste weken. Tja, ik zei het 10 wedstrijden geleden en ik zeg het nu weer: Per wedstrijd de zaak bekijken.
pi_80294131
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Elke wedstrijd is nu lastig, want ook bij Ajax begint de druk toe te nemen, omdat we nu ook PSV voor moeten blijven. En Heracles speelt inderdaad goed de laatste weken. Tja, ik zei het 10 wedstrijden geleden en ik zeg het nu weer: Per wedstrijd de zaak bekijken.
gewoon KWW dus
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')