En hoe wil je dat ding praktisch gebruiken? Je moet ook nog door je voorruit kunnen kijkenquote:Op zondag 4 april 2010 12:27 schreef Christiaan het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de 3G iPad omdat die GPS heeft en ik hoop dat daar een ernstige Navigonversie voor komt. Daar wil ik wel 130 dollar meer voor betalen.
Ook gaafquote:Op zondag 4 april 2010 12:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laatste post
[..]
Omnifocus liefhebber hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En iphones?quote:Op zondag 4 april 2010 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Is dit het topic van de nieuwe MBP's.
Dat zal niet gebeuren, denk ik.quote:Op zondag 4 april 2010 13:21 schreef Renesite het volgende:
Ik word wel boos als binnen nu en 2 weken de iPhone uitkomt
Ik hoop hetquote:Op zondag 4 april 2010 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Fanboys plagenquote:Op zondag 4 april 2010 14:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Daar snap ik dan écht de humor niet van.
Robust is ie welquote:
Ik ben voor!quote:Op zondag 4 april 2010 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
iPad was natuurlijk aangeschaft door Ballmer himself.quote:Op zondag 4 april 2010 14:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan is het de zoon van Thurrot geweest!
Hmm dat valt tegen, die iPad kan niet echt veel hebben.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hmm dat valt tegen, die iPad kan niet echt veel hebben.
In Amerika kopen ze toch alles met de Creditcard.quote:Op zondag 4 april 2010 14:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het boeit fanboys of zij 500 dollar van hun geld kapotsmijten? Kan het me niet voorstellen.
Waarbij het bij de JooJoo waarschijnlijk makkelijker is om onderdelen te vervangenquote:Op zondag 4 april 2010 15:48 schreef Junkie het volgende:
[..]
In Amerika kopen ze toch alles met de Creditcard.
[ afbeelding ]
iPad
[ afbeelding ]
JooJoo
En zelfs de binnenkant van de iPad ziet er beter ontworpen uit.![]()
De die hard fanboys beginnen denk ik te huilen bij het zien van dat filmpjequote:Op zondag 4 april 2010 14:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het boeit fanboys of zij 500 dollar van hun geld kapotsmijten? Kan het me niet voorstellen.
Mwhaa, eigenlijk nooit echt lastig gevonden om onderdelen te vinden voor Apple producten.quote:Op zondag 4 april 2010 16:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waarbij het bij de JooJoo waarschijnlijk makkelijker is om onderdelen te vervangen
Ik bedoelde dat bij de JooJoo de boel wat meer bloot lijkt te liggen dan bij de iPad en dus dat het waarschijnlijk minder moeite kostquote:Op zondag 4 april 2010 16:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Mwhaa, eigenlijk nooit echt lastig gevonden om onderdelen te vinden voor Apple producten.
Daar zijn genoeg websites voor te vinden.
Was ook weer een manier gevonden van iFixit om 't zonder ze stuk te maken te doen.quote:Op zondag 4 april 2010 17:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het openmaken van de iPad is nieteens de bedoeling. Was er hier niet al vermeldt dat bij het openen weerhaakjes kapot gingen?
Thnx, die zocht ik!quote:
Dat is een verwachting op basis van de tijd tussen vorige updates. Maar dat zegt lang niet altijd alles. Kijk maar eens naar de Macbook Pro lijn. Die zit al heel dik over het verwachte update-tijdstip heen.quote:Op zondag 4 april 2010 18:09 schreef Saninl het volgende:
Thnx, die zocht ik!
Maar wtf, hoezo wordt de Macbook vernieuwd? echt niet, daar is net een nieuwe versie van uit
Die wordt binnenkort wel geupdated! (toch?:@)quote:Op zondag 4 april 2010 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is een verwachting op basis van de tijd tussen vorige updates. Maar dat zegt lang niet altijd alles. Kijk maar eens naar de Macbook Pro lijn. Die zit al heel dik over het verwachte update-tijdstip heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |