Ik sta liever om 12 op en ga later slapen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, dan heb je om 7:30 nog lekker de hele dag voor je.
Ik kan ook echt spinnen.quote:
Rickiequote:
Later slapen? Ik ga nog steeds om 0.00u ofzo op bed hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sta liever om 12 op en ga later slapen.
Ja moe en vies.. lekker aan mijn motor lopen werkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan ook echt spinnen.
[..]
Rickie![]()
![]()
moe vooral, en met jou?
en miauwen. En kopjes geven. En blazen.quote:
Dirtyquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:25 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja moe en vies.. lekker aan mijn motor lopen werken
Miauwen kan ik ook, dan zieje mijn katten echt zo kijken van... WTF WIE WAS DATquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en miauwen. En kopjes geven. En blazen.Het is dat ik net mn kattenbel weer ingewisseld heb voor mijn robot, maar anders..
Jij bent raar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Miauwen kan ik ook, dan zieje mijn katten echt zo kijken van... WTF WIE WAS DAT![]()
Overal zwarte vegen, beetje zweet hier en daar, wild haar en werk kleding aanquote:
Tofquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Miauwen kan ik ook, dan zieje mijn katten echt zo kijken van... WTF WIE WAS DAT![]()
Hij is jaloersquote:
Ik om 3, maar als ik er om half 6 uit moet om 10quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Later slapen? Ik ga nog steeds om 0.00u ofzo op bed hoor![]()
We hadden ook een keer de hond van mijn tante te logeren. En die kon daar helemaal niet tegen, die ging keihard blaffen als ik dat deedquote:
En wat voor hotelquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Bij de Technische Dienst van een groot hotel.
En zo´n hotel is natuurlijk extra druk met pasen
Hahahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We hadden ook een keer de hond van mijn tante te logeren. En die kon daar helemaal niet tegen, die ging keihard blaffen als ik dat deed
Jaahhhh... dat weet je welquote:
Wat een kuttrollquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik trollde, zoals ik al eerder zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |