Hey gaat erom wat je aan het eind van het jaar hebtquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik probeer een keer op de 1e plaats te staan in de maandcijfers. Ik hoorde dat je dan gemiddeld 300 posts moet maken, want Broekpaling. Maar dat haal ik dus al niet
DeLunaquote:
Dat duurt nog zo langquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey gaat erom wat je aan het eind van het jaar hebt
Maandag vrij ?quote:
Ja iddquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Best kut dat de winkels dicht zijn maandag
Ik moet gewoon werkenquote:
Ja behalve die woning boulevards enzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Best kut dat de winkels dicht zijn maandag
Even niet trainen vind ik ook wel eens heerlijk moet ik zeggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je vrij en dan kun je niet veel doen.
Bij de Technische Dienst van een groot hotel.quote:
Home Centerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja behalve die woning boulevards enzo
Daar heb ik niets te zoekenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja behalve die woning boulevards enzo
Interessantquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Bij de Technische Dienst van een groot hotel.
En zo´n hotel is natuurlijk extra druk met pasen
Ik moet maandag juist sporten !quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Even niet trainen vind ik ook wel eens heerlijk moet ik zeggen
Ik hoef dinsdag om 6:00u pas weer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet maandag juist sporten !
Opzich wel fijn
Ja echt van alles... alles wat stuk ken in een hotel repareren we..quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Interessant
Wat doe je dan eigenlijk allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |