Ik sta liever om 12 op en ga later slapen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, dan heb je om 7:30 nog lekker de hele dag voor je.
Ik kan ook echt spinnen.quote:
Rickiequote:
Later slapen? Ik ga nog steeds om 0.00u ofzo op bed hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sta liever om 12 op en ga later slapen.
Ja moe en vies.. lekker aan mijn motor lopen werkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan ook echt spinnen.
[..]
Rickie![]()
![]()
moe vooral, en met jou?
en miauwen. En kopjes geven. En blazen.quote:
Dirtyquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:25 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja moe en vies.. lekker aan mijn motor lopen werken
Miauwen kan ik ook, dan zieje mijn katten echt zo kijken van... WTF WIE WAS DATquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en miauwen. En kopjes geven. En blazen.Het is dat ik net mn kattenbel weer ingewisseld heb voor mijn robot, maar anders..
Jij bent raar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Miauwen kan ik ook, dan zieje mijn katten echt zo kijken van... WTF WIE WAS DAT![]()
Overal zwarte vegen, beetje zweet hier en daar, wild haar en werk kleding aanquote:
Tofquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Miauwen kan ik ook, dan zieje mijn katten echt zo kijken van... WTF WIE WAS DAT![]()
Hij is jaloersquote:
Ik om 3, maar als ik er om half 6 uit moet om 10quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Later slapen? Ik ga nog steeds om 0.00u ofzo op bed hoor![]()
We hadden ook een keer de hond van mijn tante te logeren. En die kon daar helemaal niet tegen, die ging keihard blaffen als ik dat deedquote:
En wat voor hotelquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Bij de Technische Dienst van een groot hotel.
En zo´n hotel is natuurlijk extra druk met pasen
Hahahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We hadden ook een keer de hond van mijn tante te logeren. En die kon daar helemaal niet tegen, die ging keihard blaffen als ik dat deed
Jaahhhh... dat weet je welquote:
Wat een kuttrollquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik trollde, zoals ik al eerder zei.
Ik zou er zo morgen weer zitten als ik geld hadquote:
Moet je wel even bellen dat er iets stuk is hequote:Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou er zo morgen weer zitten als ik geld had
4.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Over die waardeloze homotroll van jou.
Ja, sjiek hotel hoor, erg leuk om er te werkenquote:
Moet je een bepaalde opleiding doen om in een hotel te werken ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja, sjiek hotel hoor, erg leuk om er te werken
Ik saboteer wel iets...de badkraan ofzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:33 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Moet je wel even bellen dat er iets stuk is he
Dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja, sjiek hotel hoor, erg leuk om er te werken
Ligt er aan wat je wilt doen, ik heb zelf geen hotel opleiding gedaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je een bepaalde opleiding doen om in een hotel te werken ?
Ik heb het over de balie werkzaamheden enzo, maar ik heb geen idee wat er allemaal bij komt kijkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilt doen, ik heb zelf geen hotel opleiding gedaan.
Technische opleiding voor de technische dienst is uiteraard een pre
Prima, maar die moet ik natuurlijk wel testen na reparatie hequote:Op zaterdag 3 april 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik saboteer wel iets...de badkraan ofzo
Hogere hotelschool dacht ik?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het over de balie werkzaamheden enzo, maar ik heb geen idee wat er allemaal bij komt kijken
Tuurlijk, jij wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Oke. 150 posts in een uur en een kwartier? Kan dat?
Het zijn er nu al iets minder, maar da's alleen maar in mijn voordeelquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Oke. 150 posts in een uur en een kwartier? Kan dat?
Een leuk verhaalquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij wel.
Vertel ons een leuk verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |