Dank jequote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef swollywood het volgende:
Ze hebben zo te zien de afmeld-link aangepast. Deze werkt:
http://tinyurl.com/telgidsafmelden
Om te beginnen moeten ze maar eens ophouden met de blauwe enveloppen.quote:Op zondag 4 april 2010 13:14 schreef nikk het volgende:
Leuk en aardig, maar die telefoongids is een particulier gebeuren. Laat de overheid liever zelf iets doen aan hun eigen papierberg.
gedaanquote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef swollywood het volgende:
Ik begon die net in te vullen maar ik bedacht me dat ik mijn eigen telefoonnummer van mijn vaste lijn niet weetquote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef swollywood het volgende:
Gewoon forwardmailtje van maken, binnen 2 weken is die heel Nederland doorquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:02 schreef Isegrim het volgende:
Hmja, moeten ze alleen nog die link wat vindbaarder maken.
Ik heb geen telnr opgegeven, ik ben doof dus wat moeten ze met mijn telnr. Heb 0123456789 opgegeven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik begon die net in te vullen maar ik bedacht me dat ik mijn eigen telefoonnummer van mijn vaste lijn niet weet
Sterker nog, sinds mijn verhuizing 2 maanden geleden heb ik 'm volgens mij niet eens aangesloten
[..]
Gewoon forwardmailtje van maken, binnen 2 weken is die heel Nederland door
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze mogen wat mij betreft ook minstens voor de helft minder reclamefolders in de bus gooien. Volgens mij zijn we op dit gebied in Nederland een van de grootste verkwisters. Iedere dag weer kilo's aan papier op de mat voor twee nieuwe producten die in de schappen van de winkels zijn komen te liggen. Ik vind het in ieder geval zonde.
Dat is op zich op te lossen middels de NEE-NEE sticker....quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze mogen wat mij betreft ook minstens voor de helft minder reclamefolders in de bus gooien. Volgens mij zijn we op dit gebied in Nederland een van de grootste verkwisters. Iedere dag weer kilo's aan papier op de mat voor twee nieuwe producten die in de schappen van de winkels zijn komen te liggen. Ik vind het in ieder geval zonde.
wtf?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand uit een andere provincie willen bellen?
Hier kreeg ik hem ook terwijl ik me er voor afgemeld had.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Goed idee, slechte uitvoering. Kreeg hem gewoon poosje terug
Hier in een plastic draagtas aan de deurknop gehangen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:20 schreef sp3c het volgende:
bij ons leggen ze gewoon in het portiek neer ... zo van, neem het maar mee naar binnen of stap erover heen, mij om het even
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |