Ik denk niet dat feministen veel affiniteit hebben met woorden als 'anus' en 'kanker'.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:14 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
owh die denken dan geëmancipeerd over te komen oid
Denken dat mannen net zo snel overstuur zouden zijn als een vrouwquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mannen die overstuur raken als een vrouw anusgaatje zegt.
daarom.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk niet dat feministen veel affiniteit hebben met woorden als 'anus' en 'kanker'.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, wat is het precies? Als het een aanrader is ga ik het weleens proberen, verder wel lekker of té heet?
Het ziet er eigenlijk gewoon uit als ordinaire paprika's. En die zijn gewoon zoet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het goed is gewoon bij je AH verkrijgbaar, anders een markt of Surinaamse toko. Het is gewoon lekker om bij sommige maaltijden te hebben, wel in hele kleine stukjes snijden en dan pas op je bord doen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Oké, thanxquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het goed is gewoon bij je AH verkrijgbaar, anders een markt of Surinaamse toko. Het is gewoon lekker om bij sommige maaltijden te hebben, wel in hele kleine stukjes snijden en dan pas op je bord doen
.
Maar dat zijn het niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het ziet er eigenlijk gewoon uit als ordinaire paprika's. En die zijn gewoon zoet.
Dat had ik ook wel begrepen, ja. Maar zeg nou zelf: Het ziet er op die foto gewoon uit als een paar kisten met paprika's.quote:
Als je ballen hebt eet je 'm ook als een ordinaire paprikaquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het ziet er eigenlijk gewoon uit als ordinaire paprika's. En die zijn gewoon zoet.
quote:
Die zien er anders uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel begrepen, ja. Maar zeg nou zelf: Het ziet er op die foto gewoon uit als een paar kisten met paprika's.
Ik zou het op z'n minst proberen. Als je 's morgens een boterham met sambal kan verdragen moet zo'n vrucht ook niet zo'n probleem zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je ballen hebt eet je 'm ook als een ordinaire paprika.
[..]
Uiteraard, hij is van mij.quote:
quote:
Hou op ik word er geil van.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:19 schreef Penisbaard het volgende:
OT: Het woord anusgaatje heeft wel iets ja
Neh, er zit een aardig verschil in qua scoville-joenits. Na het snijden van Madam Jeanettes en zesendertig keer m'n handen te hebben gewassen heb ik nog steeds het gevoel alsof ik met m'n bek in een emmer tijgerbalsem ben geflikkerd wanneer ik meijn gelaat aanraeckquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zou het op z'n minst proberen. Als je 's morgens een boterham met sambal kan verdragen moet zo'n vrucht ook niet zo'n probleem zijn.
En zo wel? Dat zien we dan wel weer.
Nee, ik post geen pica.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel zeggen, maar dat maakt het nog niet waar.
Kijk hier maar even naar, dan gaat dat vanzelf weer weg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |