Dat kán toch niet!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ze beloven je dus gewoon dingen die ze niet waar maken. De fascisten.
Je moet ook eerst een sneetje maken en dan openvouwen met de binnenkant naar buiten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat ding zelf brand niet hoor, dan moet je het zaad () hebben
Op Fok! voeg je ook al niets toe...quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:08 schreef griekjeee het volgende:
Ik wil helemaal niets hoeven toevoegen, ik wil gewoon hot satesaus als ik hot satesaus koop.
Hij is mooi roze hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank uquote:
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
True dat. En toch had ik hoop.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:09 schreef Drinky het volgende:
Deze klacht had ik een tijdje geleden ook al gemaakt.
Alles in Nederland met het opschrift HOT is in de meest gunstige gevallen gewoon mild. Nederlanders zijn gewoon niks gewend
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar gaat het heen met de FOK!dames, Breathtaking zegt kanker en Griekjeee zegt anusgaatje.
Wel eens een Surinaamse Madam Jeanette gegeten?quote:
owh die denken dan geëmancipeerd over te komen oidquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar gaat het heen met de FOK!dames, Breathtaking zegt kanker en Griekjeee zegt anusgaatje.
Nee, wat is het precies? Als het een aanrader is ga ik het weleens proberen, verder wel lekker of té heet?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens een Surinaamse Madam Jeanette gegeten?. Na een paar stukjes staat het zweet op m'n kop
.
Mannen die overstuur raken als een vrouw anusgaatje zegt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:14 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
owh die denken dan geëmancipeerd over te komen oid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |