Als je ballen hebt eet je 'm ook als een ordinaire paprikaquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het ziet er eigenlijk gewoon uit als ordinaire paprika's. En die zijn gewoon zoet.
quote:
Die zien er anders uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel begrepen, ja. Maar zeg nou zelf: Het ziet er op die foto gewoon uit als een paar kisten met paprika's.
Ik zou het op z'n minst proberen. Als je 's morgens een boterham met sambal kan verdragen moet zo'n vrucht ook niet zo'n probleem zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je ballen hebt eet je 'm ook als een ordinaire paprika.
[..]
Uiteraard, hij is van mij.quote:
quote:
Hou op ik word er geil van.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:19 schreef Penisbaard het volgende:
OT: Het woord anusgaatje heeft wel iets ja
Neh, er zit een aardig verschil in qua scoville-joenits. Na het snijden van Madam Jeanettes en zesendertig keer m'n handen te hebben gewassen heb ik nog steeds het gevoel alsof ik met m'n bek in een emmer tijgerbalsem ben geflikkerd wanneer ik meijn gelaat aanraeckquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zou het op z'n minst proberen. Als je 's morgens een boterham met sambal kan verdragen moet zo'n vrucht ook niet zo'n probleem zijn.
En zo wel? Dat zien we dan wel weer.
Nee, ik post geen pica.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel zeggen, maar dat maakt het nog niet waar.
Kijk hier maar even naar, dan gaat dat vanzelf weer weg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |