Ik zit nu voor 200% te werken en het is lekker rustig. Koffie, laptop, af en toe telefoon opnemen....quote:Op zondag 4 april 2010 17:48 schreef Giertje het volgende:
en wie heeft er nog wat paasachtigs gedaan?
telt paaseitjes eten op het werk?quote:Op zondag 4 april 2010 17:48 schreef Giertje het volgende:
zijn jullie open vandaag jaquote:Op zondag 4 april 2010 17:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
telt paaseitjes eten op het werk?
Betere werkquote:Op zondag 4 april 2010 17:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu voor 200% te werken en het is lekker rustig. Koffie, laptop, af en toe telefoon opnemen....
Heel goedquote:Op zondag 4 april 2010 17:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu voor 200% te werken en het is lekker rustig. Koffie, laptop, af en toe telefoon opnemen....
schiphol is altijd openquote:Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
zijn jullie open vandaag ja
maar goed ja dat telt ook wel
daar was ik 2 weken terug nog effe met mijn oudersquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 17:48 schreef Giertje het volgende:
overprijste nepkoffie?quote:Op zondag 4 april 2010 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar was ik 2 weken terug nog effe met mijn ouders
mijn ma kennis laten maken met starbucks
starbucks is lekkerquote:
dat ziet er gezellie uit Flesquote:
quote:
Ja hoor, was het ook wel eigenlijkquote:
Volgend jaar de eiers verven en het is helemaal goedquote:Op zondag 4 april 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, was het ook wel eigenlijk
ik ook niet hoorquote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
paasontbijt, dat heb ik al in jaren niet meer gedaan
Ik zal jouw eiers vervenquote:Op zondag 4 april 2010 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgend jaar de eiers verven en het is helemaal goed![]()
Rot je gauw op johquote:
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgend jaar de eiers verven en het is helemaal goed![]()
whehehequote:
quote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
paasontbijt, dat heb ik al in jaren niet meer gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |