SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:50 schreef Dottey het volgende:![]()
Nou rust in de kiet..
Huissen staat alweer opDat is hetzelfde recept dat Twiki gebruikt als hij seks wil hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde recept dat Twiki gebruikt als hij weer geen seks krijgt wil hebben?
2009quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
http://www.story.nl/article/4834_johan-vlemmix-verkoopt%21
Het schijnt dat, als je héél hard KutJohan roept op de Zuidpool, je al en Ban hebt in SV...quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef Jian het volgende:
19.00 uur tot 19.30 uur Vraag maar raak !
Ha ha ha , gefopt 1 april .... [ afbeelding ]
staat al op ned. 1 thanks PB ga ik kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond is Joan Franka, die enkele weken geleden in het Open Podium optrad, te gast in Raymann Is Laat (22.30 Ned 1)
een zekere draadjesvlees ( what`s a name hahaha) helpt Knoetske al want er staan veel fouten in, jammer want ze doet reuze haar best, maar heeft ze niet zo een vertaalding op der comp. zitten?/quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
Knoetske heeft een flyer ontworpen:
[ afbeelding ]
Op de SV chat heerst een anti-Liesbeth stemming en Jolanda doet vrolijk mee.
Draadjesvlees is wel heel erg behulpzaam, gelukkig bannen ze dat soort mensen niet <3quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een zekere draadjesvlees ( what`s a name hahaha) helpt Knoetske al want er staan veel fouten in, jammer want ze doet reuze haar best, maar heeft ze niet zo een vertaalding op der comp. zitten?/
Te vroeg gejuichtquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Wordt het toch nog een gezellig pasen
Ik heb haar niet gezien. Waarschijnlijk dus niet voor de uitzending van deze week.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat al op ned. 1 thanks PB ga ik kijken.
Dat is z'n natte droom, dat-ie tot daar bekend is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het schijnt dat, als je héél hard KutJohan roept op de Zuidpool, je al en Ban hebt in SV...Knap hé?
Ach als niemand er nog iets tegen zegt is dat eigenlijk ook een ban,iemand gewoon negeren is meestal nog ergerquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht![]()
[ afbeelding ]
Die natnek schijnt een aardig potje te kunnen breken bij Suzzy..
Dat Knoetske toch. Het lijkt wel ontworpen te zijn met een programmaatje wat ik bij onze eerste computer kreeg. Geen idee meer hoe het heette, maar je kon er de lay-out van byvoorbeeld een clubblaadje mee maken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Gebeurde dat maar. Maar er is altijd wel weer iemand die reageert en dan zit hij er als een bok op de haverkist gelijk weer bovenop!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:43 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Ach als niemand er nog iets tegen zegt is dat eigenlijk ook een ban,iemand gewoon negeren is meestal nog erger
Hmm.. tot nu toe istie zijn achterban aan het schoffelen, voor zover ik kan beoordelen is zelfs Mod SuuS zo goed als buitenspel als het om Ban-oordelen gaat...quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is z'n natte droom, dat-ie tot daar bekend is.
Wie doet dat dan??quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. tot nu toe istie zijn achterban aan het schoffelen, voor zover ik kan beoordelen is zelfs Mod SuuS zo goed als buitenspel als het om Ban-oordelen gaat...
Ja?quote:
Maar volgens Johan, vanmorgen nog weer, bepaalt Suzzy wie er een ban krijgt en kan en wil hij er niets aan doen. Die gozer is in zijn eerste en laatste leugen ook niet gestikt volgens mij.quote:Op zondag 4 april 2010 00:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Johan zelf hé? Wie betaald, Die bepaald..![]()
Dat is nog niks;quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het schijnt dat, als je héél hard KutJohan roept op de Zuidpool, je al en Ban hebt in SV...Knap hé?
quote:Op zondag 4 april 2010 02:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nog niks;
Jan Marijnissen zei ooit: Natuurlijk moet de monarchie verdwijnen, wat zouden we ervan vinden als de zoon van J.P. Balkendene automatisch de nieuwe premier zou worden van dit land ?
Nu schijnt hetzo te zijn dat elke chatter die toen instemmend geknikt of geglimlacht heeft, alsnog een ban van Johan krijgt !
wat ik er van begrepen heb, is het een flyer die je via internet stuurd naar familie, vrienden en vage kennisen, via hyves en je msn enzo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat Knoetske toch. Het lijkt wel ontworpen te zijn met een programmaatje wat ik bij onze eerste computer kreeg. Geen idee meer hoe het heette, maar je kon er de lay-out van byvoorbeeld een clubblaadje mee maken.
Maar wie gaat het drukken van deze flyers betalen en wie gaat flyeren? Gratis en voor niets!
Ik zeg ook niet dat ze het niet goed bedoelt hoor Heksjequote:Op zondag 4 april 2010 08:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ik er van begrepen heb, is het een flyer die je via internet stuurd naar familie, vrienden en vage kennisen, via hyves en je msn enzo.
ze heeft het toch leuk gedaan, en als de spelfouten enzo eruit zijn en verbeterd, ach ze heeft haar vrije tijd opgeofferd zo moet je het ook maar zien.
alleen jammer dat ze het via de chat allemaal deed, een paar mensen hielpen haar met zinsopbouw etc. had het via pm gedaan.
ook moet Knoetske zo een word spellingcontrole op der comp aanzetten.
( en dat zeg ik haha ik maak de meeste fouten hier, maar ja ik verstuur mijn posten dan ook niet als flyer)
maar Knoetske bedoelt het allemaal goed, zit geen kwaad in die meid dus hoop dat ze een mooie nieuwe flyer zonder fouten aan iedereen kan laten lezen straks.
ja weer een uur koffietijd haha met geloof ik om het kwartier reklame, ben wel benieuwd en ja ze hebben mijn hele mooie witte villa opgeknaptquote:Op zondag 4 april 2010 08:45 schreef spuitje het volgende:
Laat net een oogje op de t.v. vallen en denk "He, dat is DGK!" Vanaf morgen wordt dus vanuit daar "koffietijd" van RTL4 uitgezonden.
zijn we eigenlijk vroeg he Spuitjequote:Op zondag 4 april 2010 08:45 schreef spuitje het volgende:
Laat net een oogje op de t.v. vallen en denk "He, dat is DGK!" Vanaf morgen wordt dus vanuit daar "koffietijd" van RTL4 uitgezonden.
Ze zullen het misschien voor nog wel meer programma's gaan gebruiken?quote:Op zondag 4 april 2010 08:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weer een uur koffietijd haha met geloof ik om het kwartier reklame, ben wel benieuwd en ja ze hebben mijn hele mooie witte villa opgeknaptlorreta schrijver en trutsful weet ff haar voornaam niet.
maar had liever een middagprog. gehad zoals de 5 uur show, ben ik nu oudbollig en ouderwets
Was voor 6 uur al wakker, nog liggen dommelen tot 7 uur maar toen hield ik het in bed niet meer uit. Doen ze in SV beter, daar valt nog geen leven te bekennen. Zou er vandaag nog iets gaan gebeuren? De grote Paasontbijtshow of zo iets?quote:Op zondag 4 april 2010 08:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn we eigenlijk vroeg he Spuitjehier regen somber weer.
Dat is strategie. Ze gaan de keiharde concurrentie aan met SV Actueel.quote:Op zondag 4 april 2010 08:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar had liever een middagprog. gehad zoals de 5 uur show, ben ik nu oudbollig en ouderwets
dat zal het wezenquote:Op zondag 4 april 2010 09:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is strategie. Ze gaan de keiharde concurrentie aan met SV Actueel.
ja was ook vroeg, maar wel lekker heb je tenminste wat aan je dag, en ja ik zit ook te wachten dat we op stream eieren gaan zoeken en dat we johan begeleiden om te vertellen waar de eieren precies liggenquote:Op zondag 4 april 2010 09:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Was voor 6 uur al wakker, nog liggen dommelen tot 7 uur maar toen hield ik het in bed niet meer uit. Doen ze in SV beter, daar valt nog geen leven te bekennen. Zou er vandaag nog iets gaan gebeuren? De grote Paasontbijtshow of zo iets?
Ja hoor, dat kan best want Johan leest de stream van Peter ook. Dit om de gebanden en de mensen die vrijwillig zijn vertrokken ook de kans te geven te bieden op de veiling. Dus met het eier zoeken zul je vast mogen helpen want dat wil hij graag: geholpen worden.quote:Op zondag 4 april 2010 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was ook vroeg, maar wel lekker heb je tenminste wat aan je dag, en ja ik zit ook te wachten dat we op stream eieren gaan zoeken en dat we johan begeleiden om te vertellen waar de eieren precies liggen![]()
oh shit dan mag ik niet meedoen, want ja ik kan niet tegen hem roepen op de chat van, Johannnnnnnnnn naar links onder die ene steen, of Johannnnnnnn kijk eens op dat richeltje
quote:Op zondag 4 april 2010 09:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan best want Johan leest de stream van Peter ook. Dit om de gebanden en de mensen die vrijwillig zijn vertrokken ook de kans te geven te bieden op de veiling. Dus met het eier zoeken zul je vast mogen helpen want dat wil hij graag: geholpen worden.
Noek!quote:
Heb jij een puntquote:Op zondag 4 april 2010 10:54 schreef Chanel5 het volgende:
Je kan roepen wat je wil maar Johan luistert toch niet Heks
Ja, gezien, niet mijn ding.quote:Op zondag 4 april 2010 11:20 schreef spuitje het volgende:
O gut, iemand heeft een Hyves aangemaakt voor het verdomhoekje.
Pwned.quote:Op zondag 4 april 2010 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ah nee, die flyer gaan ze toch niet serieus versturen hè... En dan het logo nog verneuken ook! Wat een afgang
Haha! Paintskillz!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuk dat je blijkbaar altijd binnen kunt lopen voor In The Picture!quote:Op zondag 4 april 2010 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ah nee, die flyer gaan ze toch niet serieus versturen hè... En dan het logo nog verneuken ook! Wat een afgang
wat ik me nu afvraag Mera, moeten ze daar geen toestemming aan je voor vragen want van jou is dat Logo.quote:Op zondag 4 april 2010 12:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan heeft de flyer nog niet gezien.
Ach dat wordt al zo lang gezegd.quote:Op zondag 4 april 2010 14:59 schreef mootie het volgende:
Er komt dus een nieuwe chat, Johan hoopt dat het morgen de lucht in kan. Zo te horen worden alle bans dan weer verwijderd.
Ik geloof dat Meer dat als een soort vriendendienstje voor Johan heeft gedaan dus in principe mag daarmee gebeuren wat ze willen. Maar ik denk dat ze wel even gaat melden dat dit er niet uit zietquote:Op zondag 4 april 2010 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag Mera, moeten ze daar geen toestemming aan je voor vragen want van jou is dat Logo.
Ooooh, wat een schitterende flyer, mooi hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op zondag 4 april 2010 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ooooh, wat een schitterende flyer, mooi hoor![]()
Ik zeg niks meer aan doen Johan, kan zo de deur uit !![]()
Petje af Knoetske
Ik voel me echt niet meer geroepen om die bankoning wijzer te maken dan hij is, dus vandaar; "oooooh, mooi Johan, prachtig hoor, gewoon lekker verzenden"quote:Op zondag 4 april 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe.
Ik vind het lettertype voor deze opmaak niet zo mooi. En ik meen begrepen te hebben dat het ding alleen online uitgereikt gaat worden. Waarom dan een gif en geen pagina; de letters worden er zo lelijk van.
Dus nu is het weer de schuld van de gratis manager die zich maar niet meldt?quote:Op zondag 4 april 2010 15:52 schreef Disana het volgende:
'Zolang dat er hier geen manager is, is het hier gewoon een grote kutzooi.'
Als ik Jolanda was maakte ik heel snel benen. Dat mens is haar gewicht in goud waard en daar gaat Johan alleen maar misbruik van maken. Gelukkig heeft Jolanda ook een eigen leven, ook al lijkt dat soms niet zo.quote:Op zondag 4 april 2010 15:55 schreef Disana het volgende:
Jolanda is de nieuwe heldin van Johan. Als ik Jolanda was, zou ik nu goed op gaan passen.
Beequeen, Liesbeth is echt zo'n struisvogel.
Gek hè? En er hangt toch zo'n grote spiegel in SV.quote:Op zondag 4 april 2010 15:57 schreef Copycat het volgende:
Dus nu is het weer de schuld van de gratis manager die zich maar niet meldt?
Laat Kiwi ff lekker naar de hoeren gaan. Misschien trekt hij dan een beetje bij. Die gast is één bonk frustratie.quote:Op zondag 4 april 2010 16:01 schreef Jian het volgende:
Kan die Twikki geen angina krijgen, zodat ie niet meer kan lullen
Ze hebben een lijst van mensen, ik neem aan dat chatters als beequeen en tita daar ook op staan. Hij zit er zo gigantisch naast als hij het over schelden en plat gedrag heeft, dat deden de gebanden die ik ken juist niet.quote:Op zondag 4 april 2010 16:01 schreef Jian het volgende:
Er komt een nieuwe chat en dan gaan alle bans eraf. Een chat met verschillende chatrooms en dan hoeft Johan het niet allemaal meer te lezen. En als het je niet bevalt ga je maar naar een chatroom waar het je wel bevalt. Nu zien de sponsors dan mensen op de chat elkaar voor rotte vis uitmaken ( klopt, alleen zijn dat niet degenen die, die bankoning nu geband heeft, de lutser !)
Kan die Twikki geen angina krijgen, zodat ie niet meer kan lullen
Dus euh, wat dat betreft.quote:Op zondag 4 april 2010 16:06 schreef Jian het volgende:
Aangaande de chat;
"We hebben ook een lijst van mensen die èèèh ....." Ja, die wat, Johan ??
ik ben ietwat ongenuanceerd en niet zo subtiel, maar echt plat en schelden, dat doe ik dan weer niet.quote:Op zondag 4 april 2010 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben een lijst van mensen, ik neem aan dat chatters als beequeen en tita daar ook op staan. Hij zit er zo gigantisch naast als hij het over schelden en plat gedrag heeft, dat deden de gebanden die ik ken juist niet.
Gevonden.quote:
Ik heb Lies een ijskonijn genoemd en een paar keer het woord kut gebruikt. Echt banwaardig toch?quote:Op zondag 4 april 2010 16:09 schreef mootie het volgende:
ik ben ietwat ongenuanceerd en niet zo subtiel, maar echt plat en schelden, dat doe ik dan weer niet.
Humor. Ze zitten nu met de kabels te klooien omdat het geluid 'alleen in de kelder zit'.quote:
Oh wacht, Beertje Knut heeft een keldergeluid. Wtf zijn ze mee bezig?quote:
'Het is toch weer KUT hier weer allemaal?!?'quote:Op zondag 4 april 2010 16:16 schreef mootie het volgende:
10 minuten geleden hing er volgens Johan een heel positief sfeertje, nu vliegen de kutzoois je weer om de oren.
En die is nog tien keer erger dan de beruchte spaghettimethode.quote:Op zondag 4 april 2010 16:17 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jasper is het aansluiten van de kabels de "Alsido-methode"
Er zit een hoop gif in die jongen wat er niet uitkomt.quote:Op zondag 4 april 2010 16:18 schreef Disana het volgende:
Die Twiki moet eens wat lichaamstherapie gaan doen, sporten voor de geest ofzo. Die aardappel in zijn keel duidt op ingehouden woede en frustratie.
Je moeder met een knuppel op een kussen in elkaar slaan en dan kotsenquote:Op zondag 4 april 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zit een hoop gif in die jongen wat er niet uitkomt.
Bedoel je die van Amanda?quote:Op zondag 4 april 2010 16:18 schreef Disana het volgende:
En die is nog tien keer erger dan de beruchte spaghettimethode.
Die Twiki moet eens wat lichaamstherapie gaan doen, sporten voor de geest ofzo. Die aardappel in zijn keel duidt op ingehouden woede en frustratie.
Of de pastoorquote:Op zondag 4 april 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moeder met een knuppel op een kussen in elkaar slaan en dan kotsen
Ik had 'm even geleend uit de programmeerwereld.quote:Op zondag 4 april 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je die van Amanda?
Twiki is één brok frustratie. Die komt binnenkort met een stengun SV binnen en maait de hele handel neer.![]()
Wel voorpaginanieuws voor Johan.
Ik lees dat er ook ravioli en lasagna code isquote:Spaghetti code can be caused by several factors, including inexperienced programmers and a complex program which has been continuously modified over a long life cycle. Structured programming greatly decreased the incidence of spaghetti code.
Wie weet. Maar ik denk zomaar dat Twiki een vrouwenprobleem heeft. Is ie eigenlijk wel hetero?quote:
Er was vorige week zaterdag wel wat spanning tussen hem en Bianca te zien.quote:Op zondag 4 april 2010 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie weet. Maar ik denk zomaar dat Twiki een vrouwenprobleem heeft. Is ie eigenlijk wel hetero?
Zie je wel? Zijn moeder heeft niet genoeg van hem gehouden en nu heeft hij een afkeer van vrouwen. Maar dat betekent meteen ook dat hij geen liefde en seks krijgt. Dat kan hij niet verkroppen en daarom klinkt hij zo verstikt.quote:Op zondag 4 april 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was vorige week zaterdag wel wat spanning tussen hem en Bianca te zien.
Meer van toepassing kan iets niet zijn op Alsido. Mooi dat je dit gevonden hebt.quote:Op zondag 4 april 2010 16:26 schreef Disana het volgende:
Ik had 'm even geleend uit de programmeerwereld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Spaghetti_code
Ik lees dat er ook ravioli en lasagna code is
Houtje touwtje. Wat Alsido met de kabels doet.
Hoi Roevka.quote:Op zondag 4 april 2010 16:34 schreef akveor het volgende:
Heerlijk zo'n ouderwetse streamlock... ik heb dat zo gemist.
Dat hupje van mams om gelijke tred te houden met zoon Frank.quote:
Het zou me niet verbazen als de kabels niet gecodeerd zijn dmv labels, dat zou het een troep maken.quote:
Aanpakken die vrijwilligers! Wat denken ze wel?quote:Op zondag 4 april 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
Twiki krijgt een standje van een ongedurig klinkende Johan. Geen beeld op zwart!
Ach even naar de zweefmuts op vrijdagochtend en je zult zien dat het allemaal goed komt!quote:Op zondag 4 april 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zit een hoop gif in die jongen wat er niet uitkomt.
quote:Op zondag 4 april 2010 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je die van Amanda?
Twiki is één brok frustratie. Die komt binnenkort met een stengun SV binnen en maait de hele handel neer.![]()
Wel voorpaginanieuws voor Johan.
Een half minuutje later zei Twiki tegen zichzelf 'rusting jong, geen stress, geen stress'. Ik zou het niet pikken.quote:Op zondag 4 april 2010 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aanpakken die vrijwilligers! Wat denken ze wel?
En die beelden zijn me toch spannend!quote:Op zondag 4 april 2010 17:09 schreef beequeen het volgende:
Black is black. Johan pissed. Johan wil Huissen of de buitencamera.
Ik word er wat nerveus van. Laterzzzz.
Kijk, als je commentaar krijgt van iemand die zelf altijd z'n zaakjes goed voor mekaar heeft, dan is het nog wat. Johan moet gewoon effe dimmen.quote:Op zondag 4 april 2010 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Een half minuutje later zei Twiki tegen zichzelf 'rusting jong, geen stress, geen stress'. Ik zou het niet pikken.
[ afbeelding ]
Weet je hoe ze dat noemen?quote:Op zondag 4 april 2010 17:22 schreef beequeen het volgende:
Ik heb op de achtergrond het geluid van SV aanstaan en begrijp dat de videokaart scheef in de pc zat.
Werk van spaghetti-man?
Ach, toch weer een week werk voor Alsido om alles weer verkeerd aan te sluiten. Werkverschaffing FTW.![]()
Ik zit met stomme vebazing te luisteren, echt.quote:
Ik vind het gewoon schofterig zo tekeer te gaan als mensen nota bene vrijwillig op een zondagmiddag bezig zijn de troep van je uitverkorene op te ruimen.quote:Op zondag 4 april 2010 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk, als je commentaar krijgt van iemand die zelf altijd z'n zaakjes goed voor mekaar heeft, dan is het nog wat. Johan moet gewoon effe dimmen.
quote:Op zondag 4 april 2010 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon schofterig zo tekeer te gaan als mensen nota bene vrijwillig op een zondagmiddag bezig zijn de troep van je uitverkorene op te ruimen.
Hear, hear.quote:Op zondag 4 april 2010 17:32 schreef Disana het volgende:
Ik vind het gewoon schofterig zo tekeer te gaan als mensen nota bene vrijwillig op een zondagmiddag bezig zijn de troep van je uitverkorene op te ruimen.
Een maaltijd?quote:Op zondag 4 april 2010 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hear, hear.
Zou Johan zorgen voor een maaltijd? Retorische vraag hoor.![]()
Heb het idee dat daar nu twee mensen zitten die van zich zelf vinden dat ze ontzettend goed zijn met computers, internet en vooral met het onlinebrengen van dingen. Ik heb van dat soort zaken totaal geen verstand en doe ook niet of ik het wel heb. Maar hier naar kijken op eerste Paasdag is toch armoede?quote:Op zondag 4 april 2010 17:28 schreef Disana het volgende:
Zitten we in de bios? Of een andere set-up? Ik heb er meer vertrouwen in dan wanneer Alsido hier bezig zou zijn.
[ afbeelding ]
Dan kun je beter een echte TV zender aanzetten.quote:Op zondag 4 april 2010 17:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb het idee dat daar nu twee mensen zitten die van zich zelf vinden dat ze ontzettend goed zijn met computers, internet en vooral met het onlinebrengen van dingen. Ik heb van dat soort zaken totaal geen verstand en doe ook niet of ik het wel heb. Maar hier naar kijken op eerste Paasdag is toch armoede?
Waar blijft de eier zoekwedstrijd? De "wie is de mooiste Paashaas" verkiezing? Het noten schieten? De Urbi et orbi van de paus?
Waarom formuleer je dat zo?quote:Op zondag 4 april 2010 17:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb het idee dat daar nu twee mensen zitten die van zich zelf vinden dat ze ontzettend goed zijn met computers, internet en vooral met het onlinebrengen van dingen. Ik heb van dat soort zaken totaal geen verstand en doe ook niet of ik het wel heb. Maar hier naar kijken op eerste Paasdag is toch armoede?
Waar blijft de eier zoekwedstrijd? De "wie is de mooiste Paashaas" verkiezing? Het noten schieten? De Urbi et orbi van de paus?
Klopt, maar we hadden toch SV voor 24/7 live uitzendingen? En ik denk met mijn domme verstand dat je dan juist in de avonduren, de weekends en tijdens de feestdagen leuke dingen te zien moeten zijn! Daarmee trek je kijkers en in een later stadium misschien zelfs sponsoren. Maar ik zal het vast weer mis hebben.quote:Op zondag 4 april 2010 17:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kun je beter een echte TV zender aanzetten.
Begint het nut van reageren niet zijn doel voorbij te streven? Stel ze stoppen écht!!quote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef Dementor het volgende:
Kicked from the chat, want ik zei weer rake dingen.
Huh? Dan gaan ze de rest van de avond de film bespreken?quote:Op zondag 4 april 2010 18:30 schreef Disana het volgende:
Jacqhassel wil wel met Twiki naar een cafeetje. Twiki ziet het ook wel zitten. Liever echter gaat hij eerst naar een film zodat er gespreksstof is.
Kennelijk. Hij hapte trouwens bloedserieus, zijn voorstel was menens. Hij logde zich meteen in op de chat om met Jacq in pm verder te praten.quote:Op zondag 4 april 2010 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Dan gaan ze de rest van de avond de film bespreken?
quote:Op zondag 4 april 2010 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk. Hij hapte trouwens bloedserieus, zijn voorstel was menens. Hij logde zich meteen in op de chat om met Jacq in pm verder te praten.
Sneu.
quote:Op zondag 4 april 2010 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Johan deze week ook naar de uitvaart van Sugar Lee gaan en de mobiele camera meenemen?
Zijn wij getuige van het zaad der liefde?quote:Op zondag 4 april 2010 18:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ehhh antwoord dat hij aan het pmen is maar hij heeft het niet over Jacq.
Kom op zeg! Ik zit te etenquote:Op zondag 4 april 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn wij getuige van het zaad der liefde?
ahhhhh zou het echt?quote:Op zondag 4 april 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn wij getuige van het zaad der liefde?
Als ik zit te eten wil ik niet aan het zaad van Twiki hoeven denken.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik zit te eten wil ik niet aan het zaad van Twiki hoeven denken.
Oh bah. Behoorlijk misselijk dan om dat met zo'n duidelijk gefrustreerde en waarschijnlijk ook eenzame Twiki te doen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:06 schreef beequeen het volgende:
Jacq is niet vies van het opgeilen van mannen via PM of chat. Ik vind dat echt misselijk.
D'r is geen enkel lekker wijf die met mij praat via pm op de chatquote:Op zondag 4 april 2010 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh bah. Behoorlijk misselijk dan om dat met zo'n duidelijk gefrustreerde en waarschijnlijk ook eenzame Twiki te doen.
Tsja, sommige vrouwen kicken op dat soort dingen. Ik heb daar ook helemaal niks mee.quote:Op zondag 4 april 2010 19:07 schreef Disana het volgende:
Oh bah. Behoorlijk misselijk dan om dat met zo'n duidelijk gefrustreerde en waarschijnlijk ook eenzame Twiki te doen.
Tweek heeft zich de tyfus ligge typen al die tijd, dat voorspelt niet veel goeds..quote:Op zondag 4 april 2010 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
Een grapje oke, maar zou hij al de hele tijd met haar in pm zitten?
quote:Op zondag 4 april 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
D'r is geen enkel lekker wijf die met mij praat via pm op de chat
Ik stuur je zo een pm.quote:Op zondag 4 april 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Aggûût... waarschijnlijk zitten er ook helemaal geen lekkere wijven op de chat!quote:Op zondag 4 april 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is er toch wel iets mis. Ik refreshte de stream van Peter en niets laadt daar nog. Afijn, alsof we iets hadden gemist met die VmR met Johan. Waarschijnlijk hadden we weer een partij schelden op de gebanden kunnen horen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stuur je zo een pm.
De SV chat werkt gewoon. Er zit alleen niemand.![]()
Ohja? wat dan? dat je tegenwoordig dood gaat aan een gebroken heup? ondanks je torenhoge ziektekostenverzekeringen?quote:Op zondag 4 april 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu hebben we tenminste een mooi eerbetoon aan Sugar Lee Hooper.
Ik kan bij Peter wel posten maar het is er eng stil.quote:Op zondag 4 april 2010 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is er toch wel iets mis. Ik refreshte de stream van Peter en niets laadt daar nog. Afijn, alsof we iets hadden gemist met die VmR met Johan. Waarschijnlijk hadden we weer een partij schelden op de gebanden kunnen horen.
Ja, ik zie het nu ook Nou ja, ieder nadeel heb ze voordeel.quote:Op zondag 4 april 2010 19:16 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is er toch wel iets mis. Ik refreshte de stream van Peter en niets laadt daar nog. Afijn, alsof we iets hadden gemist met die VmR met Johan. Waarschijnlijk hadden we weer een partij schelden op de gebanden kunnen horen.
Yup.. was héél makkelijk...quote:Op zondag 4 april 2010 19:19 schreef jacqhassel het volgende:Beetje vaag bdit het was eengrap van iemand op de chat omdat ik steeds poste dat ik twiki niet meer kon zien en of horen en toen zei een chatter voor de gein oh jacq zoekt een date twikki nam dat seriues logde inderdaad in en kwam inderdaad in pm en heb hem niets voorgesteld ofzo zeg doe is aub ff gewoon zeg heb hem netjes gezegd dat ik best wel met hem inpm wou om hem te woord te staan enz maar verders niets bijzonders en was gewoon beleefd dus dat heb hem niet in de zeik genomen ofzo of opgegeild vind dit gewoon weer jammer was gewoon een grap op de chat geweest
![]()
dus me naam meteen weer zo neer gooien is wel te makkelijk
Aan gebroken heupen gaan al eeuwen mensen, die verder in een slechte fysieke conditie zijn, dood.quote:Op zondag 4 april 2010 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja? wat dan? dat je tegenwoordig dood gaat aan een gebroken heup? ondanks je torenhoge ziektekostenverzekeringen?
Maar niet in een modern ziekenhuis...quote:Op zondag 4 april 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan gebroken heupen gaan al eeuwen mensen, die verder in een slechte fysieke conditie zijn, dood.
Echt wel. Een heupbreuk is nog steeds een groot risico voor ouden van dagen en mensen met een verzwakt gestel.quote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar niet in een modern ziekenhuis...
Eensch.quote:Op zondag 4 april 2010 19:38 schreef Disana het volgende:
Iemand die Twiki een cafebezoek voorstelt maar feitelijk de man niet kan zien of luchten is wel degelijk aan het cockteasen. Zo iemand zou beter moeten weten.
Mijn mening.
quote:
Hij stuurt nu een foto van z'n boner terug via PM.quote:Op zondag 4 april 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch.
Een frustie als Kiwi met een boner laten zitten is not done.
Ah, zomergevoel, was het maar vast zover. Het was hier vandaag nogal grauw.quote:Op zondag 4 april 2010 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi nummer Disana, eigenlijk bijna al hun nummers, en hoor ik shout dan krijg ik zo een zomergevoel, vooral het intro
Kun je 'm niet via je internet-geschiedenis terughalen?quote:Op zondag 4 april 2010 20:01 schreef Disana het volgende:
Wel verdomme! De hele update kwijt omdat ik te snel na elkaar postte. Fijn dat je dat ook niet even terug kan halen.
Nee helaas. Ik heb maar twee alinea's herschreven uit mijn blote hoofd. Jammer van alle quotes, Johan slaat vaak van die tegenstrijdige onzin uit.quote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je 'm niet via je internet-geschiedenis terughalen?
Jij waarschuwt vast wel als de muziek er weer vanaf gaatquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze maken er technisch weer een lekkere bende van
Nee, ik haak ik af.quote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij waarschuwt vast wel als de muziek er weer vanaf gaat
Twiki kan best een keertje zonder maar erg gastvrij van Johan komt het niet over. Maar goed, misschien laten ze zo nog wat aanrukken van die goedkope Chinees.quote:Heeft Twiki wel gegeten? Volgens mij niet. Hij zit weer hongerig op de chat zo te zien.
ik vind t vrij aso tbhquote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik haak ik af.
[..]
Twiki kan best een keertje zonder maar erg gastvrij van Johan komt het niet over. Maar goed, misschien laten ze zo nog wat aanrukken van die goedkope Chinees.
Hij wil het niet zien, maar hij blijft maar kijken.. Dat heeft ie waarschijnlijk ook met die hoeren die "daarachter" lopen...quote:Op zondag 4 april 2010 16:00 schreef Disana het volgende:
Nou ja zeg. Het is net als met die hoeren hierachter, zegt Johan van de chatroom die er gaat komen voor mensen die schelden. Het moet er wel zijn maar hij wil het niet zien.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij wil het niet zien, maar hij blijft maar kijken.. Dat heeft ie waarschijnlijk ook met die hoeren die "daarachter" lopen...
Dat irriteert mij ook aan hem. Z'n gebaren zijn wat drammerig.quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Twiki is nogal van de gebaren
ah twiki is wel ok in sv tbhquote:Op zondag 4 april 2010 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat irriteert mij ook aan hem. Z'n gebaren zijn wat drammerig.
Er is weer geluid, Disana. En ik ben weg
hij heet gewoon twikiquote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef Dementor het volgende:
Twiki.![]()
Hij durft niet eens zijn voornaam te noemen.
Zijn ouders moesten hem ook al niet bij de geboorte?quote:
Dan is er onderweg toch iets fout gegaan.quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
twiki, madonna, cher, liberace
allemaal genoeg aan alleen die ene naam
hehe, nee hij is nog op weg. zijn weg is alleen iets langer ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is er onderweg toch iets fout gegaan.
Installatiebureau Alsido (Voorheen Jacobus en Corneel)quote:Op zondag 4 april 2010 16:53 schreef akveor het volgende:
het ziet er wel lekker veilig uit... tssss
[ afbeelding ]
heus wel jahquote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef Dementor het volgende:
Twiki.![]()
Hij durft niet eens zijn voornaam te noemen.
Ik mis Peter in SV.quote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
Vlemchat wordt wel kleiner, bijna niemand meer.
Heb eens over je vraag zitten peinzen. En eigenlijk gaat het me er niet om of deze mensen goed zijn of niet, het gaat me er veel meer om dat de kijker nu al maanden dingen worden beloofd die niet waargemaakt (kunnen) worden.quote:Op zondag 4 april 2010 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom formuleer je dat zo?
Het lijkt er op zijn minst op dat ze weten wat ze doen, en dat ze de puinhopen van een ander aan het rechtbreien zijn. Als dat ze lukt dan zijn ze gewoon goed.
Nee, dat doe Jacq niet meer volgens haar eigen zeggen. Ze wil het nu alleen nog maar gezellig en leuk hebben op fora. Geen gedoe, gestook en gedonder meer. Bovendien is ze heel gelukkig met haar partner volgens haar zeggen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:06 schreef beequeen het volgende:
Jacq is niet vies van het opgeilen van mannen via PM of chat. Ik vind dat echt misselijk.
Johan denkt dat zijn pc vastgelopen is. Er zijn echter geen vragen.
Ah, ben ik allemaal met je eens. Ik kreeg de indruk dat je een beetje afgaf op Jasper en Twiki die tenminste nog aan het werk waren.quote:Op zondag 4 april 2010 23:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb eens over je vraag zitten peinzen. En eigenlijk gaat het me er niet om of deze mensen goed zijn of niet, het gaat me er veel meer om dat de kijker nu al maanden dingen worden beloofd die niet waargemaakt (kunnen) worden.
Je zou toch mogen verwachten dat tenminste beeld en geluid eindelijk goed zijn, de programmering hebben we het dan nog even niet over.
Heb je gistermiddag rond een uur of zes toevallig gezien? Dat was toch pure armoede en had na al die maanden niet meer voor mogen komen?
Johan geeft wel steeds af op de chatters, ze zijn te negatief, hebben teveel kritiek etc., etc.,
Maar op de momenten dat de veel mensen wat extra tijd hebben heeft hij niet meer te bieden dan twee mensen die voor de zoveelste keer proberen beeld en geluid op orde te krijgen! En hoe goed ze dan ook mogen zijn: dat zijn toch geen beelden waar mensen na al die maanden op zitten te wachten?
Na al die maanden hadden beeld en geluid gewoon goed moeten zijn, maar het blijft klooien daar.
En dan al die aankondigingen: deze week komen er heel veel leuke nieuwe dingen, morgen komt er iemand met iets heel leuks, enz. enz. Maar ondertussen lukt het hem zelfs niet meer om iedere avond een VMR te doen!
Nee, je hebt gelijk, aan de goedwillende vrijwilligers zal het allemaal niet liggen, zij zetten zich met het beste wat ze in huis hebben in en verdienen dus eigenlijk een groot compliment.
het ligt aan de baas van het spul: die denkt dat hij met geld toe een 24/7 online t.v. programma kan maken en wil nog maar steeds niet geloven dat dat niet gaat lukken!
lief van jequote:Op zondag 4 april 2010 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aggûût... waarschijnlijk zitten er ook helemaal geen lekkere wijven op de chat!
hoever ben je al Marrije, en zijn dit de laatste *lootjes* nou meid las je had zwangerschaps verlof dus geniet nog even van je vrije tijd.quote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef Marrije het volgende:
Ja, goed, dank je![]()
Maar toen ik de vorige keren zwangerschapsverlof had was ik niet achter de streams weg te slaan (DGK), maar nu. . .
Heb nog geen zwangerschapsverlof (heb altijd verlofquote:Op maandag 5 april 2010 06:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoever ben je al Marrije, en zijn dit de laatste *lootjes* nou meid las je had zwangerschaps verlof dus geniet nog even van je vrije tijd.
oh oke dus altijd verlofquote:Op maandag 5 april 2010 08:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb nog geen zwangerschapsverlof (heb altijd verlof), moet nog zo'n 3 maanden, duurt nog wel even. Maar het zou leuk geweest zijn als ik deze laatste maanden lekker non stop had kunnen streamen.
quote:Op maandag 5 april 2010 09:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhjee.. nou misschien eentje dan?
quote:Op maandag 5 april 2010 10:34 schreef bbfakir het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer RTL4 koffietijd gaat verplaatsen.
[ afbeelding ]
Tegen dit kijkcijferkanon opboksen valt niet mee.
Hij moet nog wel een chatcursus volgen bij de LOIquote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
Wat een zeikmuziek heeft die Johan op staan. Katie Melua
Oh, en Johan is ook echt niet chatverslaafd hè
oh had van de week een lekkere internetzender gevonden, gewoon www soulmusic, zonder reklame lekker ouderwets.quote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
Wat een zeikmuziek heeft die Johan op staan. Katie Melua
Oh, en Johan is ook echt niet chatverslaafd hè
Haha ja. En eens even rondkijken wat goede moderatie inhoudt en wat échte trollen zijn. Maar volgens mij is het zo'n beetje zijn lifeline geworden naar feedback; in SV zelf heeft hij die allemaal doen verstommen.quote:Op maandag 5 april 2010 12:01 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hij moet nog wel een chatcursus volgen bij de LOI
quote:Op maandag 5 april 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh had van de week een lekkere internetzender gevonden, gewoon www soulmusic, zonder reklame lekker ouderwets.
En dit snijdt echt hout in zijn hoofd, hè?quote:Op maandag 5 april 2010 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan zit te wachten op Twiki maar die heeft zich verslapen. "Het mooiste zou zijn dat hij er om 12 uur zou zijn maar we hebben duidelijk afgesproken om 1 uur."
Dus Johan zit gewoon niets te doen omdat niemand iets voor hem doet?quote:Op maandag 5 april 2010 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan zit te wachten op Twiki maar die heeft zich verslapen. "Het mooiste zou zijn dat hij er om 12 uur zou zijn maar we hebben duidelijk afgesproken om 1 uur."
Twiki had er al moeten zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit snijdt echt hout in zijn hoofd, hè?
Wachten op Twiki, noem dat maar nietsquote:Op maandag 5 april 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus Johan zit gewoon niets te doen omdat niemand iets voor hem doet?
De zomertijd is nog niet ingegaan in SV?quote:
In Studio Huissen in ieder geval nog niet.quote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
De zomertijd is nog niet ingegaan in SV?
Godot, inkoppertjequote:Op maandag 5 april 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wachten op Twiki, noem dat maar niets
Nah, Twiki is me gisteren eigenlijk meegevallen. Wel sneu dat de last van een lege SV nu op zijn schoulders rust.quote:
Wat is dat toch, dat mensen uiteindelijk toch weer medelijden met Johan krijgen.quote:Op maandag 5 april 2010 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo is er! Johan en hij zoenen net buiten beeld.
Idd vreemd, maar het geldt niet voor alle programma's van RTL. Ik checkte de Pfaff's, daar dus wel en je moet ook nog 1,30 dokken?quote:Op maandag 5 april 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
En welke kloothommel bij RTL zou bedacht hebben dat hun uitzending gemist alleen nog maar met Windows te bekijken is?
Liefde voor het vak!quote:Op maandag 5 april 2010 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat toch, dat mensen uiteindelijk toch weer medelijden met Johan krijgen.
ja, die link heb ik al onder mijn favorieten gezet, maar ik hou van goeie soulmuziek en die staat er niet bij.quote:
Nee, het was die nepbassist van een Pattitucci.quote:Op maandag 5 april 2010 13:37 schreef beequeen het volgende:
Charlie Heden, toch? K-K.
Of is het Haden?
Afgehaaktquote:Op maandag 5 april 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
Johans reddende engelen. Kom je naar SV, moet je je met muziek ledig houden. Maar ach, je staat er toch maar... voor volk en vaderland.
[ afbeelding ]
Ah, ok.quote:Op maandag 5 april 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het was die nepbassist van een Pattitucci.
Groot gelijk. Ik snap niet dat ze zich hiervoor lenen.quote:
Ik ook. Ik wilde hem deze nog tippenquote:Op maandag 5 april 2010 13:49 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Leo af en toe zo onzettend flauw of ligt dat aan mij?
Het is puur armoede. Leo heeft zo'n grote mond gehad aangaande Johan en nu is het weer ouwe jongens krentenbrood. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 5 april 2010 13:50 schreef Disana het volgende:
Beequeen dat ligt niet aan jou. Maar goed, feitelijk staan ze allebei voor lul omdat ze daar op hun vrije dag gaan staan om Johan uit de brand te helpen met drie keer niks.
Ze hebben net het ijzervijlsel uit de tafel en dan wil jij er al weer bloed en hersenweefsel in terecht laten komen?quote:Op maandag 5 april 2010 14:29 schreef Jian het volgende:
Je kunt zeggen van Leo wat je wilt maar hij heeft wel geduld, ik had Twikki allang met z'n harses door dat mengpaneel heen geramd
KISS, keep it simple, stupidquote:Op maandag 5 april 2010 14:25 schreef Jian het volgende:
Leo legt het e.e.a. uit en Twikki tettert er eigenwijs doorheen. Leo zegt kis, keep it simple tegen Twikki, Simpel lijkt me Twikki op het lijf geschreven dus dat moet werken
Daarom mag jij ook niet **Helpen** in de toko, arme arme Twiek, lag ie anders zo door het mengpaneel heen geramdquote:Op maandag 5 april 2010 14:29 schreef Jian het volgende:
Je kunt zeggen van Leo wat je wilt maar hij heeft wel geduld, ik had Twikki allang met z'n harses door dat mengpaneel heen geramd
Ik ben enorm slecht in het bedenken van TT's maar okee, ik geloof dat ik de enige andere COSser ben momenteelquote:Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:
Ik open de volgende niet, die eer laat ik aan iemand anders over, kan niet eens meer een fatsoenlijke topictitel verzinnen met dat stelletje armoedzaaiers in de VlemToko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |