SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:50 schreef Dottey het volgende:![]()
Nou rust in de kiet..
Huissen staat alweer opDat is hetzelfde recept dat Twiki gebruikt als hij seks wil hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde recept dat Twiki gebruikt als hij weer geen seks krijgt wil hebben?
2009quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
http://www.story.nl/article/4834_johan-vlemmix-verkoopt%21
Het schijnt dat, als je héél hard KutJohan roept op de Zuidpool, je al en Ban hebt in SV...quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef Jian het volgende:
19.00 uur tot 19.30 uur Vraag maar raak !
Ha ha ha , gefopt 1 april .... [ afbeelding ]
staat al op ned. 1 thanks PB ga ik kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond is Joan Franka, die enkele weken geleden in het Open Podium optrad, te gast in Raymann Is Laat (22.30 Ned 1)
een zekere draadjesvlees ( what`s a name hahaha) helpt Knoetske al want er staan veel fouten in, jammer want ze doet reuze haar best, maar heeft ze niet zo een vertaalding op der comp. zitten?/quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
Knoetske heeft een flyer ontworpen:
[ afbeelding ]
Op de SV chat heerst een anti-Liesbeth stemming en Jolanda doet vrolijk mee.
Draadjesvlees is wel heel erg behulpzaam, gelukkig bannen ze dat soort mensen niet <3quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een zekere draadjesvlees ( what`s a name hahaha) helpt Knoetske al want er staan veel fouten in, jammer want ze doet reuze haar best, maar heeft ze niet zo een vertaalding op der comp. zitten?/
Te vroeg gejuichtquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Wordt het toch nog een gezellig pasen
Ik heb haar niet gezien. Waarschijnlijk dus niet voor de uitzending van deze week.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat al op ned. 1 thanks PB ga ik kijken.
Dat is z'n natte droom, dat-ie tot daar bekend is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het schijnt dat, als je héél hard KutJohan roept op de Zuidpool, je al en Ban hebt in SV...Knap hé?
Ach als niemand er nog iets tegen zegt is dat eigenlijk ook een ban,iemand gewoon negeren is meestal nog ergerquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht![]()
[ afbeelding ]
Die natnek schijnt een aardig potje te kunnen breken bij Suzzy..
Dat Knoetske toch. Het lijkt wel ontworpen te zijn met een programmaatje wat ik bij onze eerste computer kreeg. Geen idee meer hoe het heette, maar je kon er de lay-out van byvoorbeeld een clubblaadje mee maken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Gebeurde dat maar. Maar er is altijd wel weer iemand die reageert en dan zit hij er als een bok op de haverkist gelijk weer bovenop!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:43 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Ach als niemand er nog iets tegen zegt is dat eigenlijk ook een ban,iemand gewoon negeren is meestal nog erger
Hmm.. tot nu toe istie zijn achterban aan het schoffelen, voor zover ik kan beoordelen is zelfs Mod SuuS zo goed als buitenspel als het om Ban-oordelen gaat...quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is z'n natte droom, dat-ie tot daar bekend is.
Wie doet dat dan??quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. tot nu toe istie zijn achterban aan het schoffelen, voor zover ik kan beoordelen is zelfs Mod SuuS zo goed als buitenspel als het om Ban-oordelen gaat...
Ja?quote:
Maar volgens Johan, vanmorgen nog weer, bepaalt Suzzy wie er een ban krijgt en kan en wil hij er niets aan doen. Die gozer is in zijn eerste en laatste leugen ook niet gestikt volgens mij.quote:Op zondag 4 april 2010 00:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Johan zelf hé? Wie betaald, Die bepaald..![]()
Dat is nog niks;quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het schijnt dat, als je héél hard KutJohan roept op de Zuidpool, je al en Ban hebt in SV...Knap hé?
quote:Op zondag 4 april 2010 02:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nog niks;
Jan Marijnissen zei ooit: Natuurlijk moet de monarchie verdwijnen, wat zouden we ervan vinden als de zoon van J.P. Balkendene automatisch de nieuwe premier zou worden van dit land ?
Nu schijnt hetzo te zijn dat elke chatter die toen instemmend geknikt of geglimlacht heeft, alsnog een ban van Johan krijgt !
wat ik er van begrepen heb, is het een flyer die je via internet stuurd naar familie, vrienden en vage kennisen, via hyves en je msn enzo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat Knoetske toch. Het lijkt wel ontworpen te zijn met een programmaatje wat ik bij onze eerste computer kreeg. Geen idee meer hoe het heette, maar je kon er de lay-out van byvoorbeeld een clubblaadje mee maken.
Maar wie gaat het drukken van deze flyers betalen en wie gaat flyeren? Gratis en voor niets!
Ik zeg ook niet dat ze het niet goed bedoelt hoor Heksjequote:Op zondag 4 april 2010 08:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ik er van begrepen heb, is het een flyer die je via internet stuurd naar familie, vrienden en vage kennisen, via hyves en je msn enzo.
ze heeft het toch leuk gedaan, en als de spelfouten enzo eruit zijn en verbeterd, ach ze heeft haar vrije tijd opgeofferd zo moet je het ook maar zien.
alleen jammer dat ze het via de chat allemaal deed, een paar mensen hielpen haar met zinsopbouw etc. had het via pm gedaan.
ook moet Knoetske zo een word spellingcontrole op der comp aanzetten.
( en dat zeg ik haha ik maak de meeste fouten hier, maar ja ik verstuur mijn posten dan ook niet als flyer)
maar Knoetske bedoelt het allemaal goed, zit geen kwaad in die meid dus hoop dat ze een mooie nieuwe flyer zonder fouten aan iedereen kan laten lezen straks.
ja weer een uur koffietijd haha met geloof ik om het kwartier reklame, ben wel benieuwd en ja ze hebben mijn hele mooie witte villa opgeknaptquote:Op zondag 4 april 2010 08:45 schreef spuitje het volgende:
Laat net een oogje op de t.v. vallen en denk "He, dat is DGK!" Vanaf morgen wordt dus vanuit daar "koffietijd" van RTL4 uitgezonden.
zijn we eigenlijk vroeg he Spuitjequote:Op zondag 4 april 2010 08:45 schreef spuitje het volgende:
Laat net een oogje op de t.v. vallen en denk "He, dat is DGK!" Vanaf morgen wordt dus vanuit daar "koffietijd" van RTL4 uitgezonden.
Ze zullen het misschien voor nog wel meer programma's gaan gebruiken?quote:Op zondag 4 april 2010 08:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weer een uur koffietijd haha met geloof ik om het kwartier reklame, ben wel benieuwd en ja ze hebben mijn hele mooie witte villa opgeknaptlorreta schrijver en trutsful weet ff haar voornaam niet.
maar had liever een middagprog. gehad zoals de 5 uur show, ben ik nu oudbollig en ouderwets
Was voor 6 uur al wakker, nog liggen dommelen tot 7 uur maar toen hield ik het in bed niet meer uit. Doen ze in SV beter, daar valt nog geen leven te bekennen. Zou er vandaag nog iets gaan gebeuren? De grote Paasontbijtshow of zo iets?quote:Op zondag 4 april 2010 08:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn we eigenlijk vroeg he Spuitjehier regen somber weer.
Dat is strategie. Ze gaan de keiharde concurrentie aan met SV Actueel.quote:Op zondag 4 april 2010 08:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar had liever een middagprog. gehad zoals de 5 uur show, ben ik nu oudbollig en ouderwets
dat zal het wezenquote:Op zondag 4 april 2010 09:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is strategie. Ze gaan de keiharde concurrentie aan met SV Actueel.
ja was ook vroeg, maar wel lekker heb je tenminste wat aan je dag, en ja ik zit ook te wachten dat we op stream eieren gaan zoeken en dat we johan begeleiden om te vertellen waar de eieren precies liggenquote:Op zondag 4 april 2010 09:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Was voor 6 uur al wakker, nog liggen dommelen tot 7 uur maar toen hield ik het in bed niet meer uit. Doen ze in SV beter, daar valt nog geen leven te bekennen. Zou er vandaag nog iets gaan gebeuren? De grote Paasontbijtshow of zo iets?
Ja hoor, dat kan best want Johan leest de stream van Peter ook. Dit om de gebanden en de mensen die vrijwillig zijn vertrokken ook de kans te geven te bieden op de veiling. Dus met het eier zoeken zul je vast mogen helpen want dat wil hij graag: geholpen worden.quote:Op zondag 4 april 2010 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was ook vroeg, maar wel lekker heb je tenminste wat aan je dag, en ja ik zit ook te wachten dat we op stream eieren gaan zoeken en dat we johan begeleiden om te vertellen waar de eieren precies liggen![]()
oh shit dan mag ik niet meedoen, want ja ik kan niet tegen hem roepen op de chat van, Johannnnnnnnnn naar links onder die ene steen, of Johannnnnnnn kijk eens op dat richeltje
quote:Op zondag 4 april 2010 09:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan best want Johan leest de stream van Peter ook. Dit om de gebanden en de mensen die vrijwillig zijn vertrokken ook de kans te geven te bieden op de veiling. Dus met het eier zoeken zul je vast mogen helpen want dat wil hij graag: geholpen worden.
Noek!quote:
Heb jij een puntquote:Op zondag 4 april 2010 10:54 schreef Chanel5 het volgende:
Je kan roepen wat je wil maar Johan luistert toch niet Heks
Ja, gezien, niet mijn ding.quote:Op zondag 4 april 2010 11:20 schreef spuitje het volgende:
O gut, iemand heeft een Hyves aangemaakt voor het verdomhoekje.
Pwned.quote:Op zondag 4 april 2010 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ah nee, die flyer gaan ze toch niet serieus versturen hè... En dan het logo nog verneuken ook! Wat een afgang
Haha! Paintskillz!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuk dat je blijkbaar altijd binnen kunt lopen voor In The Picture!quote:Op zondag 4 april 2010 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ah nee, die flyer gaan ze toch niet serieus versturen hè... En dan het logo nog verneuken ook! Wat een afgang
wat ik me nu afvraag Mera, moeten ze daar geen toestemming aan je voor vragen want van jou is dat Logo.quote:Op zondag 4 april 2010 12:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan heeft de flyer nog niet gezien.
Ach dat wordt al zo lang gezegd.quote:Op zondag 4 april 2010 14:59 schreef mootie het volgende:
Er komt dus een nieuwe chat, Johan hoopt dat het morgen de lucht in kan. Zo te horen worden alle bans dan weer verwijderd.
Ik geloof dat Meer dat als een soort vriendendienstje voor Johan heeft gedaan dus in principe mag daarmee gebeuren wat ze willen. Maar ik denk dat ze wel even gaat melden dat dit er niet uit zietquote:Op zondag 4 april 2010 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag Mera, moeten ze daar geen toestemming aan je voor vragen want van jou is dat Logo.
Ooooh, wat een schitterende flyer, mooi hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op zondag 4 april 2010 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ooooh, wat een schitterende flyer, mooi hoor![]()
Ik zeg niks meer aan doen Johan, kan zo de deur uit !![]()
Petje af Knoetske
Ik voel me echt niet meer geroepen om die bankoning wijzer te maken dan hij is, dus vandaar; "oooooh, mooi Johan, prachtig hoor, gewoon lekker verzenden"quote:Op zondag 4 april 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe.
Ik vind het lettertype voor deze opmaak niet zo mooi. En ik meen begrepen te hebben dat het ding alleen online uitgereikt gaat worden. Waarom dan een gif en geen pagina; de letters worden er zo lelijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |