Dan ga ik het nu even goed doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:32 schreef drunk_on_shadows het volgende:
als je het goed doet kan je die winnen.
Dus dan heb ik het nog niet goed genoeg gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:32 schreef drunk_on_shadows het volgende:
als je het goed doet kan je die winnen.
Klopt, houd je mail dus goed in de gaten!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff, ik heb vanmiddag zo'n 3 uur zitten spelen
Begrijp ik het goed dat ik een gold account ofzo moet hebben om team FoK! te joinen
Hoeveel badges moet ik hebben? Ik heb er nu 3 geloof ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Klopt, houd je mail dus goed in de gaten!
Daar werd je toch eventjes flink afgetroefd door ondergetekende.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
We gingen goed!
[ afbeelding ]
En lekker snel ook:
[ afbeelding ]
Ze hebben dan een combo, lees de OP omtrent de puntentellingquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:27 schreef D. het volgende:
Hoe kan het dat sommige mensen meer punten krijgen dan anderen?
Bij het eerste nummer kun je nog geen combo hebben. Toch zag ik iemand die 3 punten kreegquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ze hebben dan een combo, lees de OP omtrent de puntentelling
Artiest goed: 1 puntquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Bij het eerste nummer kun je nog geen combo hebben. Toch zag ik iemand die 3 punten kreeg
Je krijgt ook punten voor de snelheid?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:30 schreef _evenstar_ het volgende:
eerste met het antwoord, en je krijgt voor de eerste standard 2 punten
quote:
Natuurlijk, vandaar die bekertjesquote:
Oja, die bekertjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk, vandaar die bekertjes![]()
Succes D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |