Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Doet maar wat..
Oh yam, ik kan nog wel meer hebben het was zo lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ook, maar het een is van de weinige beesten die ik lust.Ik wil er niet eens aan denken...
Appelkruimvlaai, daar kun je mij ook heel gelukkig mee maken. Zeker als ontbijtje.Ik moest het weer doen met ei en spek.
En koffie met slagroom
Soms toko, soms supermarkt, en dan ook weer verschillende soorten rijst; Surinaamse rijst, pandanrijst en soms als ik geen zin heb om het maken haal ik een bakje bij de Chinees.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh yam, ik kan nog wel meer hebben het was zo lekker
mijn verdriet weg weten
Kip vind ik wel lekker maar kipfilet weer niet zo..
Haal je rijst van de toko of gewoon van de supermarkt ?
Die van de toko schijnt echt te lijken die van de chinees
ik ga zo maar mijn brood ontbijt pakken
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:00 schreef Samzz het volgende:
Je verdriet weg eten? Mis ik iets?
Kip is trouwens het meest mishandelde stukje vlees, naast vis, wat dan eigenlijk geen vlees is... But still
Ik had wedstrijd vanavond, we zouden rond 5 uur verzamelen, even de plekken doornemenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:00 schreef Samzz het volgende:
Kip is trouwens het meest mishandelde stukje vlees, naast vis, wat dan eigenlijk geen vlees is... But still
Oh... sorryquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Uhm, dat wordt dus vegetarisch vandaag
Waarom is vis geen vlees? Meer "vegetariërs" eten vis. Maar wat is het dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:00 schreef Samzz het volgende:
Scheld haar de huid vol en ga alsnog.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik had wedstrijd vanavond, we zouden rond 5 uur verzamelen, even de plekken doornemen
eten bij mc donalds en daarna doorrijden naar cuijk (nijmegen)
dan begon rond 12 uur de wedstrijd en rond 1/2 uur is dan de prijsuitreiking..
en daarna nog snachts terug rijden met ik 4 in de auto, de andere 5 en iemand anders 6..
Vervolgens belt mijn moeder achter mijn rug om naar mijn dansschool toe en zegt
dat ik niet mee doe + niet mag rijden dat het onverantwoord is.
Nu gaan ze dus vanavond zonder mij, en quess what, ik weet zeker dat ik alles op de kop krijg
en dat ik nu het zwarte schaap ben wat weer alles gedaan heeft terwijl mijn moeder het leuk vond om te bellen en zich ermee te bemoeien.
Gister nog gebakken visje gehad
Hoezo mag jij niet (mee)rijden?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik had wedstrijd vanavond, we zouden rond 5 uur verzamelen, even de plekken doornemen
eten bij mc donalds en daarna doorrijden naar cuijk (nijmegen)
dan begon rond 12 uur de wedstrijd en rond 1/2 uur is dan de prijsuitreiking..
en daarna nog snachts terug rijden met ik 4 in de auto, de andere 5 en iemand anders 6..
Vervolgens belt mijn moeder achter mijn rug om naar mijn dansschool toe en zegt
dat ik niet mee doe + niet mag rijden dat het onverantwoord is.
Nu gaan ze dus vanavond zonder mij, en quess what, ik weet zeker dat ik alles op de kop krijg
en dat ik nu het zwarte schaap ben wat weer alles gedaan heeft terwijl mijn moeder het leuk vond om te bellen en zich ermee te bemoeien.
Gister nog gebakken visje gehad
Nou ja, vis is gewoon vis. Ik zie het ook als een vleessoort en ik eet het dan ook niet. Volgensmij is de samenstelling het verschil, omega 3 zuren in vis, vitamine B12 in vlees of zo... Ach, ik weet het niet. Eet het beide niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom is vis geen vlees? Meer "vegetariërs" eten vis. Maar wat is het dan?
Had er laatst ook een discussie over.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vis is gewoon vis. Ik zie het ook als een vleessoort en ik eet het dan ook niet. Volgensmij is de samenstelling het verschil, omega 3 zuren in vis, vitamine B12 in vlees of zo... Ach, ik weet het niet. Eet het beide niet.
Ik moest dan rijden, we gaan met 3 auto's, eerst met 4 maar eentje heeft enkel banden gescheurd dus die blijft thuis en daardoor gingen we de rest verdelen onder de andere 3 auto's ...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoezo mag jij niet (mee)rijden?
Hmmmm. Ik zou alsnog gaan. Cuijk is ook prima bereikbaar met de trein.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik moest dan rijden, we gaan met 3 auto's, eerst met 4 maar eentje heeft enkel banden gescheurd dus die blijft thuis en daardoor gingen we de rest verdelen onder de andere 3 auto's ...
dus was er eerst sprake dat ik 5 in de auto zou hebben wat alsnog gevaarlijk is...
@San, dan ken je mijn moeder/ouders nog niet
ik kom hoe dan ook niet weg...
en dan had ik alsnog een auto nodig..
(mijn moeder zou me hoogst persoonlijk op komen halen uit cuijk)
Oh, wat Daniël zegtquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat is je moeder dan voor vieze kuthoer!
Gewoon gaan!
Je bent verdomme geen klein kind meer!!!!
Oei dat lijkt mijn moeder welquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik moest dan rijden, we gaan met 3 auto's, eerst met 4 maar eentje heeft enkel banden gescheurd dus die blijft thuis en daardoor gingen we de rest verdelen onder de andere 3 auto's ...
dus was er eerst sprake dat ik 5 in de auto zou hebben wat alsnog gevaarlijk is...
@San, dan ken je mijn moeder/ouders nog niet
ik kom hoe dan ook niet weg...
en dan had ik alsnog een auto nodig..
(mijn moeder zou me hoogst persoonlijk op komen halen uit cuijk)
Mijn moeder zou nooit in mijn naam en wedstrijd afbellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oei dat lijkt mijn moeder wel
Mijn moeder zou dan juist wel gaan bellen. Ja die had hele gemene streekjes vroeger.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeder zou nooit in mijn naam en wedstrijd afbellenVooral niet als ze weet dat ik wil gaan...
What comes around goes around tochquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn moeder zou dan juist wel gaan bellen. Ja die had hele gemene streekjes vroeger.
En het keert zich nu allemaal tegen haar.
Zo doen moeders. Het zou niet goed zijn als ze niet zo doet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
What comes around goes around toch
Nee, dat doet mijn moeder niet, gelukkigZe wil wel altijd alles weten, Wie is dat, hoe ken je hem/haar, waar woont hij/zij? Ergerlijk
Ik moet dan snachts terug?.....quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm. Ik zou alsnog gaan. Cuijk is ook prima bereikbaar met de trein.
Om zo te praten is ook weer beetje te vindje nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat is je moeder dan voor vieze kuthoer!
Gewoon gaan!
Je bent verdomme geen klein kind meer!!!!
Ik zou het fijner vinden als ze gewoon niet zo irritant doet en zegt oke, veel plezier.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo doen moeders. Het zou niet goed zijn als ze niet zo doet.
Daar leer je van. Mijn pa heeft die strategie gelukkig laten varen en ik mag nu overal wel heen rijden. En terecht, hoe word je dan ooit zelfstandig?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik moet dan snachts terug?.....
[..]
Om zo te praten is ook weer beetje te vindje niet
ik snap haar bedoeling wel, het is ook absurt dat wij naar een wedstrijd gaan die snachts begint rond 12 uur en dan dansen en dan ook nog weer terug rijden
en dat ik meiden in de auto heb waar ik verantwoordelijk voor ben
ik heb het vorig jr ook gedaan en toen was ze het er ook al niet mee eens
(En toen was het zo erg dat mijn auto kapot ging en ik met de anwb mee moest voor een andere auto..
dus terug rijden in een vreemde auto, snachts na het dansen, met allerlei lui in de auto .... )
Maar ik vind alleen de manier waarop vind ik een beetje teleurstellend van haar kant ...
Als ik weg ga willen ze nog de 06 nummers hebben van de mensenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
What comes around goes around toch
Nee, dat doet mijn moeder niet, gelukkigZe wil wel altijd alles weten, Wie is dat, hoe ken je hem/haar, waar woont hij/zij? Ergerlijk
Dat zou ze denk ik wel zeggen als je een zoon was geweest.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het fijner vinden als ze gewoon niet zo irritant doet en zegt oke, veel plezier.
heeft dat er nou dan weer mee te makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Robinhoo het volgende:
Ik twijfel een beetje aan jouw geestelijke leeftijd Assie.
Daar leer ik ook van alleen vind zij dat niet het juiste moment om dat snachts te leren terwijl je anderen in de auto hebt zitten voor zo'n lange afstand + moe bent van het dansen/hele week school..quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar leer je van. Mijn pa heeft die strategie gelukkig laten varen en ik mag nu overal wel heen rijden. En terecht, hoe word je dan ooit zelfstandig?
Inderdaad. En dat is wat ik bagger vind. Het komt over alsof ze me niet vertrouwt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zou ze denk ik wel zeggen als je een zoon was geweest.
waarom zouden je ouders je zo behandelen danquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
heeft dat er nou dan weer mee te maken
blijkt wel dat jij achter loopt met zo'n opmerking
Lees eens wat Selma net zegtquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
waarom zouden je ouders je zo behandelen danKom op hey lijkt echt nergens op.
Ik ben 17 en al mijn maten en ik hebben geen gezeur van ouders of wat. Ik was gisteren ook half 5 thuis van een verjaardag.. so what??
Dat merk ik inderdaad ook.... Voor jongens is het leven zoveel makkelijker *zuchtquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lees eens wat Selma net zegt
Jij bent een vent(je), das anders
Ja was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat merk ik inderdaad ook.... Voor jongens is het leven zoveel makkelijker *zucht
Als het een sneer naar Assiej is zeg dan maar niks nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:45 schreef Redbaron het volgende:
ik wil iets zeggen maar doe t toch niet om vrede te bewaren
We hebben het nu even beperkt tot uitgaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest
Ik heb ook genoeg gezeur van ouders hoor, alleen op andere vlakken.
Eens is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het een sneer naar Assiej is zeg dan maar niks nee.
Gohquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:45 schreef Redbaron het volgende:
ik wil iets zeggen maar doe t toch niet om vrede te bewaren
Hahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het nu even beperkt tot uitgaanDe tijd doen mijn pa en ma niet moeilijk over... De mensen met wie ik ga ook niet, maar ze willen wel alles tot in den treure weten. Mijn ma tenminste
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het een sneer naar Assiej is zeg dan maar niks nee.
look who's talking, jij begon met dat je een o zo briljante opmerking wou plaatsenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee ik laat het kansloze wel aan jou over...
Inderdaad... Ik vraag hen toch ook niet wat ze gaan doen en met wiequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha
lastig he, soms is het net een kruisverhoor
Lijkt me heel gezellig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens is.
Binnenkort nog eens een terrasje pakken? Als het weer goed is, tenminste
Kijk wel uit, straks word er ongewenst aan me gezetenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Jongens ga niet op elkaar lopen zeiken.
Het is verdomme pasen! Jezus staat bijna weer op.
Laten we morgen meeten in de kerk! Alles wordt ons dan vergeven.
Of is dat toen hij gekruisigd werd?
Maar nee even serieus.
Doe een beetje normaal
Jij hebt er wel verstand van he...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar nee even serieus.
Doe een beetje normaal
Hier plaatsen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig.Zal ik je die 3 foto's van laatst PMen? Of zal ik ze hier plaatsen.
Ze zijn leuk hoor.
Maakt me niet uit, PM'en mag, plaatsen ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig.Zal ik je die 3 foto's van laatst PMen? Of zal ik ze hier plaatsen.
Ze zijn leuk hoor.
INDERDAAD!!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar nee even serieus.
Doe een beetje normaal
Nee de ballen verstandquote:
Ben jij ook weer eens onder de mensen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb toch zo'n zin in volgende week he. Gezellig samen eten en een potje bowlen![]()
Is je Caps lock blijven hangen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
INDERDAAD!!!
VREDE OP AARDE MENSEN!
VOOR IEDEREEN JOSTI EEN HOSTI!!
LATEN WE ELKAAR LIEFHEBBEN IN PLAATS VAN AL DAT GEZEUR!!!
Ze vieren de wederopstanding van Jezus, drie dagen na zijn kruisiging. Na veertig dagen is het Hemelvaart, de dag dat Jezus naar de hemel gaatquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee de ballen verstand![]()
Ik weet nog iets met pasen dat ze met palmbladeren op de weg gingen leggen ofzo van vroeger.
AMENquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vieren de wederopstanding van Jezus, drie dagen na zijn kruisiging. Na veertig dagen is het Hemelvaart, de dag dat Jezus naar de hemel gaat
dat was ik dit weekend ook geweest als ik mn loon had gehadquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben jij ook weer eens onder de mensen!
NIET boeiendquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vieren de wederopstanding van Jezus, drie dagen na zijn kruisiging. Na veertig dagen is het Hemelvaart, de dag dat Jezus naar de hemel gaat
Ja, ik weet het... Maar, niks mis met wat algemene ontwikkeling toch?quote:
Is het tegenwoordig nog duur om naar de hoeren te gaan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat was ik dit weekend ook geweest als ik mn loon had gehad
Dankje. Was al bijna aan het wikipediaën.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezellige meetquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gaan we ook bij jouw begrafenis roepen
NIET boeiend, fik drin
Dat sowieso. Ik geloof ook niet, maar ik weet wel waarom we vrij zijn op bepaalde dagen in het jaar. En ja, dat danken we aan de Christenenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dankje. Was al bijna aan het wikipediaën.
Ik ben atheïst. Heb er dus heel weinig verstand van.
Heb ook echt niks met het geloof. Alleen maar gemekker en gezeur komt ervan.
geen id, dat soort zaken weet jij toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig nog duur om naar de hoeren te gaan?
Je bent niet eens uitgenodigd, en de fik gaat er toch wel inquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gaan we ook bij jouw begrafenis/crematie roepen
NIET boeiend, fik drin
Het is ook pesach. Voor de joden. Ik weet wel wanneer de dagen zijn (vrij, feest) maar vaak niet waarom.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik geloof ook niet, maar ik weet wel waarom we vrij zijn op bepaalde dagen in het jaar. En ja, dat danken we aan de ChristenenKerst, Pinksteren, Pasen, Hemelvaart und so weiter
Ik ruik t wel wanneer jij aan de beurt bentquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je bent niet eens uitgenodigd, en de fik gaat er toch wel in
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is ook pesach. Voor de joden. Ik weet wel wanneer de dagen zijn (vrij, feest) maar vaak niet waarom.
Maar ik ga nu. Groetjes allen! Fijne paashazen!
Wie had het ook weer over kansloos?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ruik t wel wanneer jij aan de beurt bent
Weet ik. Maar het valt toch echt samen. Laten we vooral Goede vrijdag niet vergeten, de dag dat meneer gekruisigd werd en dood ging.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is ook pesach. Voor de joden. Ik weet wel wanneer de dagen zijn (vrij, feest) maar vaak niet waarom.
Maar ik ga nu. Groetjes allen! Fijne paashazen!
De dienst is buiten, niemand heeft toch enig woord over jou te zeggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wie had het ook weer over kansloos?
Ik was paar jr terug op goede vrijdag jarigquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het valt toch echt samen. Laten we vooral Goede vrijdag niet vergeten, de dag dat meneer gekruisigd werd en dood ging.
Nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik was paar jr terug op goede vrijdag jarig
bent u gelovig San?
Haha, erg duidelijkquote:
Jaaa doe maarquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zal ik het doen? Ik heb ze al naar San gePM'd.
Nee hoor, is gewoon algemene kennis.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha, erg duidelijk
het heeft je vroeger? blijkbaar wel geboeid
want er is veel blijven hangen..
dat soort dingen weet ik maar half
Aaaaahquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oke hier komen ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
We hadden echt mazzel die dag.quote:
Hey Sanderquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeiemiddag.
Ha Selmaquote:
Goedenavond Justin.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Lag vanochtend om 7u in bed en ben net wakker
Fail.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar je komt uit Amsterdam!
// PaFiPo![]()
Whehequote:
Oh gaan we zo beginnen? moet jij eens kijken hoe ik hier hoor dan.quote:
Hahaha, jij bent leuk, is ook zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh gaan we zo beginnen? moet jij eens kijken hoe ik hier hoor dan.
Moet je wel eerst twentenaar worden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? David is ook geen Tukkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet je wel eerst twentenaar worden.
jij komt uit mokum, in de tt staat duidelijk in tukkers.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar hij komt er wel vandaan. Iig is er een 'band' met twente.quote:
Wat is er met zijn mentaliteit?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij komt uit mokum, in de tt staat duidelijk in tukkers.
dus ook jouw mentaliteit hoort hier niet, ook al ben je mod
Gastvrij volkje zijn jullie zegquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij komt uit mokum, in de tt staat duidelijk in tukkers.
dus ook jouw mentaliteit hoort hier niet, ook al ben je mod
Z'n vorige reactie... gelijk zo bossy. Only in the westquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat is er met zijn mentaliteit?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik liep de badkamer in en daar stond mn hospita, naakt
*trauma*
jij begint met onvriendelijkheden en IK ben hier bossy?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Z'n vorige reactie... gelijk zo bossy. Only in the west
Ik vraag me gewoon af wat een Amsterdammer in het Tukkertopic komt doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij begint met onvriendelijkheden en IK ben hier bossy?
Ik zat in een ander SC topic, waar sammz ook post en ik zag haar als laatste poster in de AT en reageerde op dr post, zag daarna pas dat ik in een ander topic zatquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat een Amsterdammer in het Tukkertopic komt doen
Okquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat in een ander SC topic, waar sammz ook post en ik zag haar als laatste poster in de AT en reageerde op dr post, zag daarna pas dat ik in een ander topic zat.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik liep de badkamer in en daar stond mn hospita, naakt
*trauma*
Niks mis met het westen he.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Z'n vorige reactie... gelijk zo bossy. Only in the west
iets met ezels en stenen....quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat in een ander SC topic, waar sammz ook post en ik zag haar als laatste poster in de AT en reageerde op dr post, zag daarna pas dat ik in een ander topic zat.
Gezellig chatten, wat anders?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
iets met ezels en stenen....
wat doe je hier dan nog
Jij bent ingeburgerdquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Niks mis met het westen he.
Daarom juistquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom dan toch.. Het leven is ook niet lief
.
Of naar Enschede komen en bij mij zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit te twijfelen. Nu nog naar Hulst rijden en het hele weekend een beetje bij mn ouders zitten, of hier in A'foort blijven en alleen zijn
Hulst, risico beperken je hospita nog een keer naakt te zienquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit te twijfelen. Nu nog naar Hulst rijden en het hele weekend een beetje bij mn ouders zitten, of hier in A'foort blijven en alleen zijn
Met zo'n uitnodiging zou ik het wel wetenquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of naar Enschede komen en bij mij zijn
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aangezien mn vrienden gisteren al allemaal naar Termeuzen zijn geweest, en Hans thuis z'n verjaardag viert met familie (en dus niet naar Terneuzen gaat) ga ik sowieso een saai weekend tegemoet. Bij ouders zitten is op zo'n manier ook niet veel waard.
Nja, als je alleen zit, kan je gaan WoW'en wanneer je wilt. Bij je ouders nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aangezien mn vrienden gisteren al allemaal naar Termeuzen zijn geweest, en Hans thuis z'n verjaardag viert met familie (en dus niet naar Terneuzen gaat) ga ik sowieso een saai weekend tegemoet. Bij ouders zitten is op zo'n manier ook niet veel waard.
Ik speel al 4 maanden geen WoW meerquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, als je alleen zit, kan je gaan WoW'en wanneer je wilt. Bij je ouders niet
Oh, dat andere spel wat je speelt danquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik speel al 4 maanden geen WoW meer
Mass Effect 2quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat andere spel wat je speelt dan
@ Justin: lijkt me duidelijk...quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met zo'n uitnodiging zou ik het wel weten
David komt uit Eindhoven en woont in Deventerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar hij komt er wel vandaan. Iig is er een 'band' met twente.
Maar waar woont David dan?
komt goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga dr vandoor..
Lief zijn tegen elkaar!
Oja Deventer, wat dom dat ik dat was vergeten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
David komt uit Eindhoven en woont in DeventerSalland dus.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja Deventer, wat dom dat ik dat was vergeten.
In Lattrop ook al, paar weken terug. Eigenaar was er aardig ondersteboven van.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oh nee, we gaan er allemaal aan. Op een boerderij in Bornerbroek is Q-koorts uitgebroken.
Machiel als 1e![]()
Ja zo reageerde mijn moeder ook aan de kassaquote:
En terecht... ruimingen zijn echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
In Lattrop ook al, paar weken terug. Eigenaar was er aardig ondersteboven van.
Je HOEFT geen kleding enzo aan te trekken...quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja zo reageerde mijn moeder ook aan de kassa
" Zo duuur???!!!!! "
maar ik had 20% korting en 15 euro eraf
en zij zou bijlappen had ze gezegt... maarja
dit was het enige wat paste..
Zou jij geen bewaar tegen hebben he?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je HOEFT geen kleding enzo aan te trekken...
Lang leve zwaartekracht?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je HOEFT geen kleding enzo aan te trekken...
Maar zit wel goed dus? lijkt me dat comfort boven mooi-ig-heid gaat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Witvan MarieJo ofzoiets..
vet duur
73 euro
Dat zeg ik netquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar zit wel goed dus? lijkt me dat comfort boven mooi-ig-heid gaat.
Q-koorts.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:51 schreef haakon het volgende:
jeuw..
ral in de pens, iemand enig idee hoe dat kan ?
Een keer wat andersquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:51 schreef Assiej het volgende:
nou bij die van de winkel zaten mijn borsten zowat in de nek .....
quote:
Het hangt nu allemaal wel meer hé, door de leeftijd!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat zeg ik netdat was de enige die goed zat..
ik had een andere aan waar ik thuis 1 van heb
nou bij die van de winkel zaten mijn borsten zowat in de nek .....
die ik nu heb is heel mooizit mooi
Whehequote:Op zaterdag 3 april 2010 18:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Het hangt nu allemaal wel meer hé, door de leeftijd!
Hoezo je aapt mijn oude msn naam naquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Het hangt nu allemaal wel meer hé, door de leeftijd!
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus, hierna gaat het alleen nog maar hangen hoor.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
quote:
Dat leg ik nog wel eens uit.quote:
uit tegen VVVquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
Oh, waar speelt Twente tegen dan? Mama vroeg het net en toen zei ik maar dat Twente volgende week speelt
is dit de eerste? (van de zes toch? )quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon gelijk goed beginnen daar in Duitsland, gelijk de 1e avond present![]()
jazekerquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dit de eerste? (van de zes toch? )
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat leg ik nog wel eens uit.
Naisquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:08 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Links! = mine!
Zit soort van blokjes motief op de cub
mijnes kunnen niet hangenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
ik kan 't nog niet goed zienquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:08 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Links! = mine!
Zit soort van blokjes motief op de cub
Neequote:Op zaterdag 3 april 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
NaisHeb je ook bijpassend ondergoed erbij?
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:
Dat is nog geen slecht idee opzichquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
NeeDoe maar als TOF cadeautje
bijpassende string
de bh alleen al was normaal 72,95 .... hehe
dat is later wel te zienquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit.
Moet je m'n maat weten ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat is nog geen slecht idee opzich
Denk je nou serieus dat WIJ JOU een cadeau gaan geven?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
NeeDoe maar als TOF cadeautje
bijpassende string
de bh alleen al was normaal 72,95 .... hehe
Ja ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat WIJ JOU een cadeau gaan geven?
Dan dacht je dat foutquote:
Selma!quote:
quote:
Jaaaaquote:
Nee. Er zijn meer vrouwen, dus zo belangrijk ben je nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat ik hem wel wil showen op de meet
zeg je wel meteen ja ?
Zei ik dat dan ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee. Er zijn meer vrouwen, dus zo belangrijk ben je niet
Daar leek het verkapt wel opquote:
Met de bus van Oldenzaal naar Hengelo ????quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In de bus van Hengelo naar Almelobeetje kut, moest ook al met de bus van oldenzaal naar Hengelo
achja, wel een slecht Twente weer zien winnen.. Met een biertje natuurlijk
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Niet doen alsof je veel mensenkennis hebt dan he
Klinkt als een zondagquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:22 schreef Redbaron het volgende:
Weer een typische zaterdagavond, geen fuck op tv en ik verveel me...
Ze werken aan het spoor, dus rijden er bussenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Met de bus van Oldenzaal naar Hengelo ????
Er gaat geen bus maar trein of is er wat met syntus ofzo
Joah, wordt gezellig bier drinkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, nog maar een week tot de meet
ME of welke film?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm wat zal ik eens gaan doen... gamen of een film kiekn?
Hmm heb hier een handjevol films stoan.quote:
Nagenoeg elke film is downloadbaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm heb hier een handjevol films stoan.
American History X doet t altijd goed.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm heb hier een handjevol films stoan.
Hek al te vaak gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
American History X doet t altijd goed.
Da mag heul niequote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nagenoeg elke film is downloadbaar
Goeiequote:
Mja, en zo hoor je er ook bijquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Enorm, maar wel goedkoop dus gewoon achterover tikken
Dat gaat tegelijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Downloaden mag heul wel, uploaden niet
Ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
daarom drink ik het ook, ik wil erbij horen
Dat red ik nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nja je weet een goed cafe in Almelo
Dat valt ook nog wel mee danquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daar was ik vannachtheb heel Twente ongeveer gezien vandaag
Zeikerdquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ben nog in werkkleding en moe
jewa, gooi ik de OP er thuis wel inquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kan jij een nieuw topic maken dan?
help anders ff met een nieuwe TT bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |