Als het een sneer naar Assiej is zeg dan maar niks nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:45 schreef Redbaron het volgende:
ik wil iets zeggen maar doe t toch niet om vrede te bewaren
We hebben het nu even beperkt tot uitgaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest
Ik heb ook genoeg gezeur van ouders hoor, alleen op andere vlakken.
Eens is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het een sneer naar Assiej is zeg dan maar niks nee.
Gohquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:45 schreef Redbaron het volgende:
ik wil iets zeggen maar doe t toch niet om vrede te bewaren
Hahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het nu even beperkt tot uitgaanDe tijd doen mijn pa en ma niet moeilijk over... De mensen met wie ik ga ook niet, maar ze willen wel alles tot in den treure weten. Mijn ma tenminste
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het een sneer naar Assiej is zeg dan maar niks nee.
look who's talking, jij begon met dat je een o zo briljante opmerking wou plaatsenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee ik laat het kansloze wel aan jou over...
Inderdaad... Ik vraag hen toch ook niet wat ze gaan doen en met wiequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha
lastig he, soms is het net een kruisverhoor
Lijkt me heel gezellig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens is.
Binnenkort nog eens een terrasje pakken? Als het weer goed is, tenminste
Kijk wel uit, straks word er ongewenst aan me gezetenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Jongens ga niet op elkaar lopen zeiken.
Het is verdomme pasen! Jezus staat bijna weer op.
Laten we morgen meeten in de kerk! Alles wordt ons dan vergeven.
Of is dat toen hij gekruisigd werd?
Maar nee even serieus.
Doe een beetje normaal
Jij hebt er wel verstand van he...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar nee even serieus.
Doe een beetje normaal
Hier plaatsen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig.Zal ik je die 3 foto's van laatst PMen? Of zal ik ze hier plaatsen.
Ze zijn leuk hoor.
Maakt me niet uit, PM'en mag, plaatsen ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig.Zal ik je die 3 foto's van laatst PMen? Of zal ik ze hier plaatsen.
Ze zijn leuk hoor.
INDERDAAD!!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar nee even serieus.
Doe een beetje normaal
Nee de ballen verstandquote:
Ben jij ook weer eens onder de mensen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb toch zo'n zin in volgende week he. Gezellig samen eten en een potje bowlen![]()
Is je Caps lock blijven hangen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
INDERDAAD!!!
VREDE OP AARDE MENSEN!
VOOR IEDEREEN JOSTI EEN HOSTI!!
LATEN WE ELKAAR LIEFHEBBEN IN PLAATS VAN AL DAT GEZEUR!!!
Ze vieren de wederopstanding van Jezus, drie dagen na zijn kruisiging. Na veertig dagen is het Hemelvaart, de dag dat Jezus naar de hemel gaatquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee de ballen verstand![]()
Ik weet nog iets met pasen dat ze met palmbladeren op de weg gingen leggen ofzo van vroeger.
AMENquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vieren de wederopstanding van Jezus, drie dagen na zijn kruisiging. Na veertig dagen is het Hemelvaart, de dag dat Jezus naar de hemel gaat
dat was ik dit weekend ook geweest als ik mn loon had gehadquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben jij ook weer eens onder de mensen!
NIET boeiendquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vieren de wederopstanding van Jezus, drie dagen na zijn kruisiging. Na veertig dagen is het Hemelvaart, de dag dat Jezus naar de hemel gaat
Ja, ik weet het... Maar, niks mis met wat algemene ontwikkeling toch?quote:
Is het tegenwoordig nog duur om naar de hoeren te gaan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat was ik dit weekend ook geweest als ik mn loon had gehad
Dankje. Was al bijna aan het wikipediaën.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezellige meetquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gaan we ook bij jouw begrafenis roepen
NIET boeiend, fik drin
Dat sowieso. Ik geloof ook niet, maar ik weet wel waarom we vrij zijn op bepaalde dagen in het jaar. En ja, dat danken we aan de Christenenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dankje. Was al bijna aan het wikipediaën.
Ik ben atheïst. Heb er dus heel weinig verstand van.
Heb ook echt niks met het geloof. Alleen maar gemekker en gezeur komt ervan.
geen id, dat soort zaken weet jij toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig nog duur om naar de hoeren te gaan?
Je bent niet eens uitgenodigd, en de fik gaat er toch wel inquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gaan we ook bij jouw begrafenis/crematie roepen
NIET boeiend, fik drin
Het is ook pesach. Voor de joden. Ik weet wel wanneer de dagen zijn (vrij, feest) maar vaak niet waarom.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik geloof ook niet, maar ik weet wel waarom we vrij zijn op bepaalde dagen in het jaar. En ja, dat danken we aan de ChristenenKerst, Pinksteren, Pasen, Hemelvaart und so weiter
Ik ruik t wel wanneer jij aan de beurt bentquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je bent niet eens uitgenodigd, en de fik gaat er toch wel in
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is ook pesach. Voor de joden. Ik weet wel wanneer de dagen zijn (vrij, feest) maar vaak niet waarom.
Maar ik ga nu. Groetjes allen! Fijne paashazen!
Wie had het ook weer over kansloos?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ruik t wel wanneer jij aan de beurt bent
Weet ik. Maar het valt toch echt samen. Laten we vooral Goede vrijdag niet vergeten, de dag dat meneer gekruisigd werd en dood ging.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is ook pesach. Voor de joden. Ik weet wel wanneer de dagen zijn (vrij, feest) maar vaak niet waarom.
Maar ik ga nu. Groetjes allen! Fijne paashazen!
De dienst is buiten, niemand heeft toch enig woord over jou te zeggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wie had het ook weer over kansloos?
Ik was paar jr terug op goede vrijdag jarigquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het valt toch echt samen. Laten we vooral Goede vrijdag niet vergeten, de dag dat meneer gekruisigd werd en dood ging.
Nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik was paar jr terug op goede vrijdag jarig
bent u gelovig San?
Haha, erg duidelijkquote:
Jaaa doe maarquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zal ik het doen? Ik heb ze al naar San gePM'd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |