Fail.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar je komt uit Amsterdam!
// PaFiPo![]()
Whehequote:
Oh gaan we zo beginnen? moet jij eens kijken hoe ik hier hoor dan.quote:
Hahaha, jij bent leuk, is ook zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh gaan we zo beginnen? moet jij eens kijken hoe ik hier hoor dan.
Moet je wel eerst twentenaar worden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? David is ook geen Tukkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet je wel eerst twentenaar worden.
jij komt uit mokum, in de tt staat duidelijk in tukkers.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar hij komt er wel vandaan. Iig is er een 'band' met twente.quote:
Wat is er met zijn mentaliteit?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij komt uit mokum, in de tt staat duidelijk in tukkers.
dus ook jouw mentaliteit hoort hier niet, ook al ben je mod
Gastvrij volkje zijn jullie zegquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij komt uit mokum, in de tt staat duidelijk in tukkers.
dus ook jouw mentaliteit hoort hier niet, ook al ben je mod
Z'n vorige reactie... gelijk zo bossy. Only in the westquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat is er met zijn mentaliteit?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik liep de badkamer in en daar stond mn hospita, naakt
*trauma*
jij begint met onvriendelijkheden en IK ben hier bossy?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Z'n vorige reactie... gelijk zo bossy. Only in the west
Ik vraag me gewoon af wat een Amsterdammer in het Tukkertopic komt doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij begint met onvriendelijkheden en IK ben hier bossy?
Ik zat in een ander SC topic, waar sammz ook post en ik zag haar als laatste poster in de AT en reageerde op dr post, zag daarna pas dat ik in een ander topic zatquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat een Amsterdammer in het Tukkertopic komt doen
Okquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat in een ander SC topic, waar sammz ook post en ik zag haar als laatste poster in de AT en reageerde op dr post, zag daarna pas dat ik in een ander topic zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |