lekker! eet smakelijk voor vanavond!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef Curiosity het volgende:
Ayam betawi, semoor djawa, hete kip(penpoten), basmati, kroepoek, atjar, seroendeng enz enz, en dit gaan we met zijn 6en opeten vanavond.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker! eet smakelijk voor vanavond!
Als ik dat had geweten.......quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanmiddag zelf tomatensoep gemaakt en lekker strokbroodje met knoflookboter erbij
Vanavond de restjes, heel de dag aan het witten en verven geweest dus het komt wel mooi uit dat er nog wat over is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef Curiosity het volgende:
Ayam betawi, semoor djawa, hete kip(penpoten), basmati, kroepoek, atjar, seroendeng enz enz, en dit gaan we met zijn 6en opeten vanavond.
De Lamstajine was erg goed gelukt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tajine opstaan, bodem bedekt met schijven sinaasappel, daarop een halve kilo lamsvlees en 4 aardappels. Een kruidenmix met oa. rozemarijn, knoflook, vers rood pepertje, korianderzaad, en wat andere dingen. Lamsvlees heeft een uurtje of 2 gemarineerd in een mengsel van knoflook, rozemarijn, rodewijn azijn, gembersiroop en zwarte peper.
In de tajine ook nog gedroogde vruchten. En ik ben vast nog wel wat dingen vergeten. Staat sinds een uur of vijf ofzo op.
Wij hadden zojuist ook spinaziesoep! Met krokante seranoham en geroosterde pijnboompitjes......quote:Op zondag 4 april 2010 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Spinaziesoep en spinaziesoep en nog een spinaziesoep
Eet alleen en normaal eet ik dan echt heel slecht maar hier zit iig nog vitaminen in...
wauw, ziet er lekker uit zeg!quote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Trots op mijn allereerste zelfgemaakte rollade.
mag ik een receptje? IK heb nog een hele zak spinazie liggen die op moet morgen!quote:Op zondag 4 april 2010 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Spinaziesoep en spinaziesoep en nog een spinaziesoep
Eet alleen en normaal eet ik dan echt heel slecht maar hier zit iig nog vitaminen in...
Heb een ui en 2 teentjes knoflook gefruit in olijfolie, daarbij een liter kippenboillon (van een blokje) en een aardappel, koken, spinazie erbij, staafmixen, veel grove mosterd.quote:Op zondag 4 april 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mag ik een receptje? IK heb nog een hele zak spinazie liggen die op moet morgen!
quote:
Ziet er heerlijk uit!!quote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Trots op mijn allereerste zelfgemaakte rollade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |