Ik ben geen PVV-aanhangerquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, net een topic geopend in VKZ: Hoe PVVers denken over plannen van hun partij? , misschien interessant voor roel en/of boris ea
quote:Looks like I'm gonna be hangin out here for a while.
Absoluut. Ik zie niet gauw iemand en plein public toegeven dat ie een psycholoog consulteert. Puntje erbij voor Toine.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
Toine denkt wel goed over de vragen na en geeft een zo eerlijk mogelijk antwoord. Mooi.
Humor van de bovenste wolkquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/jesus/status/11496307162
[..]![]()
Hopen dat Pixie. en Dagoduck wegblijven, daar noem ik twee leden van het klootjesvolk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is sowieso zo (dat klinkt heel raar trouwens, maar dat terzijde) dat SR een rits mafketels oplevert en die haken langzamerhand vanzelf weer af. Ik vind het alleen zo jammer dat er types blijven (en nee, ik noem geen namen) die een mening ventileren die werkelijk kant noch wal raakt als je er even nuchter over nadenkt. Of vinden dat alles buiten hun belevingswereld subiet van 3 afgeflikkerd moet worden. Maar goed, da's de breedkijkende nuancezoeker in mij. O, en mensen die blijven volharden in zaken als "Greenday", die moeten gewoon dood.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/jesus/status/11496307162
[..]![]()
quote:Don't listen to the shit my Dad says 7:27 AM Mar 28th via Tweetie
Dat dus heb hem voorlopig in de TVP modus gezet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV-aanhanger. Maar ik lees daar wel ff mee
.
Dat is misschien wel de beste tweet ooit.quote:
Hoeft niet per se.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:03 schreef Paul-89 het volgende:
Eindelijk voetbal-praat in EkstraWeekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |