quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:46 schreef Splutje het volgende:
Mijn ballen hangen altijd uit mijn broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Omdat ik zwaar gestressed was van al die kanker oudjes op de weg en in de supermarkt en bovenal in de fucking apotheek voor medicijnen die ik moest ophalen voor mien oudersquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:49 schreef rijsttafel het volgende:
Waarom heb je de kapster dan niet ff gehosseld?
he peninsbard is je dogter al teregt wsa wel schriken gister groetjensquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:45 schreef Penisbaard het volgende:Preutse flikker, ik loop de ganse dag met mijn zak uit m'n broek.
Dan lijkt ie groter zekerquote:
de nieuwe southpark gezienquote:
Nee dat voelt gewoon lekkerder aanquote:
Wat denk jij: ik hang iedere dag een half uur in de magnetronquote:
Alsof Ricko homo isquote:
Heb je al balkanker?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat denk jij: ik hang iedere dag een half uur in de magnetron
whaha mien-moeke nog kleiner en liet lul besnijden toen hij 22 was (ik ken zijn exvriendinquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:47 schreef mien-moeke het volgende:
Mijn zak past niet eens in m'n broek!
TS is klein vanonder!
* mien-moeke is de baastste van dit topic!
WTFquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
whaha mien-moeke nog kleiner en liet lul besnijden toen hij 22 was (ik ken zijn exvriendin)
Prima, ik was vandaag bij haar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef drumminggod het volgende:
[..]
bij de bijna chick van AdvangedPower?
hoe staat er daar eigenlijk mee AP?
ga dan verder in je eigen topic!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Prima, ik was vandaag bij haar.
Als ik niet bijna tegen een ban aanstond had ik een topic geopend
Er is zoveel gebeurd.
serieus vraag maar aan haar of ze ene Bert kent haar hyves is http://aliedatjuh.hyves.nlquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
whaha mien-moeke nog kleiner en liet lul besnijden toen hij 22 was (ik ken zijn exvriendin)
BIJNA jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, die is bijna locked.![]()
Vanmiddag was ik niet op FOK!.
Toen is er het een en ander gebeurd.
leuke fotoquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:02 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
serieus vraag maar aan haar of ze ene Bert kent haar hyves is http://aliedatjuh.hyves.nl
ze ging 7 jaar geleden met hem, ze woont inmiddels samen met een halve Italiaan.
Nee, als ik niet meer zo dicht tegen een ban aan zit open ik een topic.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
BIJNA jazet je verhaal erin before the lock
ik bewaar 'mquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, als ik niet meer zo dicht tegen een ban aan zit open ik een topic.
Nu weer ontopic.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:45 schreef Penisbaard het volgende:Preutse flikker, ik loop de ganse dag met mijn zak uit m'n broek.
ZELFS GOZERS, OH ZO LEKKERquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Chicks worden ook enorm opgewonden bij het zien van een zak....
Gelieve weg te blijven enzo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:03 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
ZELFS GOZERS, OH ZO LEKKERHet idee van die heerlijke zak
kapotte broeken en boxers?quote:Op zondag 4 april 2010 11:22 schreef dombo123 het volgende:
Wat is de klacht van de ts nou? Dat is toch normaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |