Die katquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
Oh oh oh, wat ben ik blij.
Goed en met jou?quote:
Jij, Stoepjelief.quote:
Oh, en jij bent blij met mij dus?quote:
Jij hoort hier niet te zijn.quote:
Afgesprokenquote:
Omdat je terug bentquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, en jij bent blij met mij dus?
Awesome.
Hoe komt dat zo.
dat is wat minder dat je morgen nog moet werkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed nu een lekker lang weekendalleen morgen nog werken
Ik hoef steeds minder te doen om jou blij te maken.quote:
Moet toch ergens geld vandaan halenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat is wat minder dat je morgen nog moet werken
Als je dat nou ook eens doet dan maak je meer mensen blijquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik hoef steeds minder te doen om jou blij te maken.
Ja dat is zo. Wij zijn nou eenmaal niet zo rijk als Paris Hilton wij moeten werken voor ons geldquote:
Vooral als je student bentquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Wij zijn nou eenmaal niet zo rijk als Paris Hilton wij moeten werken voor ons geld
Voor de rest doet Ez het he.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik hoef steeds minder te doen om jou blij te maken.
iedereen maand kom ik weer net een beetje te kortquote:
help?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
STudenten gaan het nog zwaarder krijgen...
Bij mij hangt het er soms om maar ben bijna klaar met school dus daar geen last meer vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
iedereen maand kom ik weer net een beetje te kort
Heb je al een baan gevonden dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er soms om maar ben bijna klaar met school dus daar geen last meer van
Ben ik blij dat ik nog maar 23 dagen moetquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kabinets plannen enzo voorspellen niet veel goeds voor de jonge mensen
Jji bent ook wel een toffe user stoepquote:
Ja dat is wel fijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nog maar 23 dagen moet6 weekjes en dan klaar
dat zou wel makkelijk voor je zijn dan ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nog nietik hoop dat ik bij mijn stage bedrijf kan blijven
Is bijna niks meerquote:
Maar ik heb ook nog een bijbaan waar ik nog kan blijvenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat zou wel makkelijk voor je zijn dan ja.
Ik mag nog minimaal 1 jaar studeren.
Kun je eindelijk echt geld gaan verdienenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is bijna niks meer![]()
[..]
Maar ik heb ook nog een bijbaan waar ik nog kan blijven
Awesome.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jji bent ook wel een toffe user stoep
Verdommequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kabinets plannen enzo voorspellen niet veel goeds voor de jonge mensen
Word ook wel eens tijdquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je eindelijk echt geld gaan verdienen
Eerst maar eens een auto kopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Al plannen wat je ermee gaat doen ?
Ik ben ook student maar heb al een auto, doe ik iets erg goed of...quote:
Volgens mij voor de rest niet veel uitgevenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben ook student maar heb al een auto, doe ik iets erg goed of...
en een bootquote:
stufi voor de winquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben een scholier maar heb geen auto of rijbewijs, doe ik iets verkeerd?
Ik krijg nu geen stufi en al zou ik het krijgen, dan zou ik er alsnog geen rijbewijs mee kunnen halen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben een scholier, maar ik heb geen scooter, ben ik nu zwanger?
Denk 1tje met minimaal 4 wielen, een motor, een stuur, de rest van de dingen die een auto maakt en die ik kan betalenquote:
Je bent ook nog geen 16 dus wees maar niet bangquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben een scholier, maar ik heb geen scooter, ben ik nu zwanger?
Balen voor je. Ik ben zo verwend dat papie en mamie dat voor mij betaald hebben. Wel geluk gehad dus want had het zelf ook niet kunnen betalen met mijn huidige uitgave patroon.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg nu geen stufi en al zou ik het krijgen, dan zou ik er alsnog geen rijbewijs mee kunnen halen.
onder de 16 kun je ook gewoon zwanger worden hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent ook nog geen 16 dus wees maar niet bang
Opwindspeelgoedautotje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk 1tje met minimaal 4 wielen, een motor, een stuur, de rest van de dingen die een auto maakt en die ik kan betalen
Ik zie er stoep wel voor aanquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
onder de 16 kun je ook gewoon zwanger worden hoor
onder de 10 zelfs!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
onder de 16 kun je ook gewoon zwanger worden hoor
1tje met 3 wielen is ook wel stoerquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk 1tje met minimaal 4 wielen, een motor, een stuur, de rest van de dingen die een auto maakt en die ik kan betalen
Mijn ouders zijn te arm om dat voor mij te betalenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Balen voor je. Ik ben zo verwend dat papie en mamie dat voor mij betaald hebben. Wel geluk gehad dus want had het zelf ook niet kunnen betalen met mijn huidige uitgave patroon.
Ik ga een potje tennissen. Is echt al lang geleden maar heb er weer zin in.
Zorgverzekering, sporten, telefoon abo, eigen internet, betaal mn ouders maandelijks geld voor eten en drinken dus jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij voor de rest niet veel uitgeven
ach arme meid :-)quote:
Hoeveel mokkels ken jij die onder de 10 al vruchtbaar zijn?quote:
Ik heb er hier een paar in de vriezer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel mokkels ken jij die onder de 10 al vruchtbaar zijn?
Ik neem aan dat jij ook je school zelf betaalt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zorgverzekering, sporten, telefoon abo, eigen internet, betaal mn ouders maandelijks geld voor eten en drinken dus ja
Er bovenop gaan zitten, opwinden en gaan met de banaan!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het over een auto niet autotjeen hoe moet ik daar mee bij jou komen?
Stoepquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb er hier een paar in de vriezer.
Ook nog jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook je school zelf betaalt?
en jij denkt dat je er eentje kan vinden die mij kan houden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er bovenop gaan zitten, opwinden en gaan met de banaan!
That's what she said.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er bovenop gaan zitten, opwinden en gaan met de banaan!
Denk je nou echt dat ik voor jou op zoek ga naar een auto?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
en jij denkt dat je er eentje kan vinden die mij kan houden?
Inderdaad, ik ga je volgieten met wodka.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Hihi, mijn ex gaat me vanavond dronken voeren.
Oh wacht..quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga je volgieten met wodka.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga je volgieten met wodka.
Nee.quote:
Waarom staat Huppelmuts niet in je lijstje heldenquote:
Eerst was ik de enige van Fok die erin stondquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom staat Huppelmuts niet in je lijstje helden
Je bent gepasseerdquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst was ik de enige van Fok die erin stond
Je was de eerste. Je bent een pionier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst was ik de enige van Fok die erin stond
Dat blijkt.quote:
Maar bij jou staat er zo'n knuffelsmiley. Dat betekent dat je bijzonderder dan de anderen bent.quote:
Ja dat had ik ook toen ik er 5 dagen niet meer op zat. Toen dacht ik ook, hmmmm, het hoeft niet meer zo. Maar nu zit ik er weer op en het begint allemaal weer opnieuwquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:21 schreef Stoeprand het volgende:
Volgens mij was ik bijna van FOK! af. Als ik nou een maandban had, dan zou ik nooit meer op FOK! komen en een beter leven krijgen.
Damnit.
Kutgewoontes altijd weer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen ik er 5 dagen niet meer op zat. Toen dacht ik ook, hmmmm, het hoeft niet meer zo. Maar nu zit ik er weer op en het begint allemaal weer opnieuw
My mom dropped me on my head and now I;m special.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar bij jou staat er zo'n knuffelsmiley. Dat betekent dat je bijzonderder dan de anderen bent.
Huh had jij ook een ban dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen ik er 5 dagen niet meer op zat. Toen dacht ik ook, hmmmm, het hoeft niet meer zo. Maar nu zit ik er weer op en het begint allemaal weer opnieuw
Simonequote:
Door die post ben ik nu nog even wat chagrijniger, voor zover ;t kan.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Door die post ben ik nu nog even wat chagrijniger, voor zover ;t kan.
Kon je niet ff langs Castricum kommequote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Kankerpurmerend.
Kankerez.
kankeralles.
Allemaal afschieten
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Kankerpurmerend.
Kankerez.
kankeralles.
Allemaal afschieten
HUPPELLLLLLLquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Gezelligheid alom blijkt maar weer.
De sfeer hier kan je ook met een botermesje snijden geloof ik
Je UI vrolijkt het anders behoorlijk op hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
mja, Ez.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Lang verhaal heel kort: geen DW hier dit weekend.quote:
En wat ik er uit opmaak is dat het jouw schuld is?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lang verhaal heel kort: geen DW hier dit weekend.
Jup. Yay, werkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En wat ik er uit opmaak is dat het jouw schuld is?
Is toch niet jouw schuld dat de servers crashtenquote:
KNUFFELquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
zal ik hier dan ook maar es posten dan?
Nee. Wel een van de personen die shit mag fixen en klanten blij mag makenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch niet jouw schuld dat de servers crashten
Tjah ach je verdiend er wel geld mee. En dit is nou eenmaal een risico als je zo ver uit elkaar woont.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Wel een van de personen die shit mag fixen en klanten blij mag maken
KZquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
zal ik hier dan ook maar es posten dan?
Mjah, helaas wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah ach je verdiend er wel geld mee. En dit is nou eenmaal een risico als je zo ver uit elkaar woont.
Kan je boos naar mij kijken maar dat helpt echt niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hi luna =) speciaal voor jou! (en alle andere)
Ik kijk niet boos naar jou hoor, jij kan er ook niets aan doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je boos naar mij kijken maar dat helpt echt niet hoor
Gaat lukkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga roken en als ik weer terug naar binnen kom dan is de sfeer overal weer leuk en gezellig
Dat is wel zo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, je leert het beste weten of je van iemand houd als je er een keer niet bent
Dan ga ik even wat eten, is er een stuk chagerijnigheid weer verdwenenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga roken en als ik weer terug naar binnen kom dan is de sfeer overal weer leuk en gezellig
Dat is leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
HM
mja ga zo wel offlinemorgen weer om 5 uur op, ik moet komende 4 dagen werken
maandagavond wel een strandwandeling date!!
Nu moet je niet overdrijven hequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al meer levenskennis dan menig ander oudere hier
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al meer levenskennis dan menig ander oudere hier
uhu =)quote:
hahahahaha zaal, we zitten niet in een zaal, hahahahahaquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom niet, ik bracht weer humor in de zaal
humor is persoonlijk eh... wat jij leuk vindt kan de rest lame vindenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom niet, ik bracht weer humor in de zaal
Bohhhh wat een grappenmaker he! raap me op!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
hahahahaha zaal, we zitten niet in een zaal, hahahahaha![]()
![]()
![]()
users die overal uitgekotst wordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar staat UDOWU eigenlijk voor? of stel ik nu een stomme vraag? zoja dan wil ik nog steeds antwoord hebben
Users Die Overal Waardering Uitlokkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar staat UDOWU eigenlijk voor? of stel ik nu een stomme vraag? zoja dan wil ik nog steeds antwoord hebben
quote:
STFUquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
users die overal uitgekotst worden
dan hoor ik hier niet!! ik word geliefd door heel fokquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
users die overal uitgekotst worden
maar mensen moesten om mijn opmerking over levenskennis lachenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
humor is persoonlijk eh... wat jij leuk vindt kan de rest lame vinden
Mijn UI is niets vergeleken met die van jouquote:
Dus dat is een nee?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Op hyves is er weer iemand moeder geworden, heel leuk. Blijkbaar is het een vriendin van 1 van mn hyvesvrienden. Reden genoeg om mij een uitnodiging te sturen dus![]()
Het enige dat ik zie zijn babyfoto's
Heus wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:47 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn UI is niets vergeleken met die van jou
Als ik dat wil gaan doen ben ik al te laatquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik vandaag weer heel vroeg naar bed ga om weer klokje rond te slapen
* Knuffelzacht gaat nu naar bed... nog ff tv kijken en dan slapen..... 5uur te vroegquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik vandaag weer heel vroeg naar bed ga om weer klokje rond te slapen
Ken die hele griet niet. En zo leuk is die baby nou ook weer niet hoorquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht gaat nu naar bed... nog ff tv kijken en dan slapen..... 5uur te vroeg
Slaap lekker wijffiequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht gaat nu naar bed... nog ff tv kijken en dan slapen..... 5uur te vroeg
Hoe laat ging je slapen?quote:
kom je erbij?quote:
Slaapsequote:
Hmm een male-free zone.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm een male-free zone.
HELL YEAH!!
Oh, normaal ruik je naar vrouwenzweet?quote:
jongenszweetquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh, normaal ruik je naar vrouwenzweet?
True maar ik heb laatst gelezen dat vrouwen daar wild van worden dus vond het wel het vermelden waardquote:
Jij mag wel blijvenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Net verloren met tennisStond de 2e set met 5-0 achter. Kan er niet tegen als ik door een van m'n beste vrienden afgeserveerd wordt
gelukkig nog terug gekomen naar 6-4 maar wel 2-0 verloren in totaal.
Ik denk dat het per vrouw nogal wil verschillenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
True maar ik heb laatst gelezen dat vrouwen daar wild van worden dus vond het wel het vermelden waard
Jeujquote:
Ik heb aan 1 genoegquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het per vrouw nogal wil verschillen
Erwinquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
kankerchristenen met hun zgn. 'feestdagen'...
hoezoquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deed ook niet voor nietsquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
True maar ik heb laatst gelezen dat vrouwen daar wild van worden dus vond het wel het vermelden waard
oh dat is balen jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik fiets GVD een half uur heen en weer naar de supermarkt voor niks...
Morgen is er weer een dagquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik fiets GVD een half uur heen en weer naar de supermarkt voor niks...
Ja, nog wel wat, maar het gaat me er meer om dat ik voor niks ga...quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dagmaar heb je nu dan niks meer in huis?
Eensch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad ja ik heb een hekel aan zweetgeurquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het per vrouw nogal wil verschillen
Je had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, nog wel wat, maar het gaat me er meer om dat ik voor niks ga...
Je moet het positieve ervan inzienquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, nog wel wat, maar het gaat me er meer om dat ik voor niks ga...
Mijn supermarkt was nog wel openquote:
Hij zei een half uur fietsen dus dat is heen en terug, ik wou dat ik het zo snel kon doen op de fietsquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je moet het positieve ervan inzien![]()
*Het regende niet dus je bent niet nat geworden
*Je hebt nog wat in huis
* Morgen is er weer een dag
* Weet je hoeveel kindertjes in de derde wereld 20 minuten zouden willen fietsen om voor een gesloten supermarkt te gaan staan. Wat zeg ik die kindertjes hebben niet eens een supermarkt
Ik kon vandaag gelukkig wel gewoon werken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het scheelt me anders wel een aantal stage dagen
oke half uur danquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij zei een half uur fietsen dus dat is heen en terug, ik wou dat ik het zo snel kon doen op de fiets
Bij mij ligt het er aan hoeveel werk er morgen is maar de 40 heb ik nu al gehaaldquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kon vandaag gelukkig wel gewoon werken.![]()
![]()
En 's maandags werk ik sowieso niet.
Nee hihi je weet heus wel wat ik bedoelquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je moet het positieve ervan inzien![]()
*Het regende niet dus je bent niet nat geworden
*Je hebt nog wat in huis
* Morgen is er weer een dag
* Weet je hoeveel kindertjes in de derde wereld 20 minuten zouden willen fietsen om voor een gesloten supermarkt te gaan staan. Wat zeg ik die kindertjes hebben niet eens een supermarkt
Ik zou de supermarkt in de fik steken hoe durven ze dicht te gaan terwijl ze weten dat jij nog boodschappen moet gaan doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hier was alles om 7 uur al dicht...
hehe geeft niet. Maar ik vind het ook per persoon verschillen. Bij sommige vind ik het wel stinken terwijl ik daar bij andere niet zo'n last van heb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad ja ik heb een hekel aan zweetgeur*sorry Engine*
Sorry ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee hihi je weet heus wel wat ik bedoel
Ja, inderdaad... ik denk dat ik dat maar ga doen ja...quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zou de supermarkt in de fik steken hoe durven ze dicht te gaan terwijl ze weten dat jij nog boodschappen moet gaan doen.
vertel?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee hihi je weet heus wel wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
en die kindertjes in de derde wereld zullen me eerlijk gezegd een rotzorg zijn...
Hou je dan wel rekening mee dat je weer moet fietsenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... ik denk dat ik dat maar ga doen ja...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zou de supermarkt in de fik steken hoe durven ze dicht te gaan terwijl ze weten dat jij nog boodschappen moet gaan doen.
JA, GODVERDOMME...quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hou je dan wel rekening mee dat je weer moet fietsen
Ik vond het een toffe opmerkingquote:
Zoetquote:
Als ik ze een keertje nodig heb kan ik ze dan lenenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik huur wel een marokkaan in, er hangen er genoeg rond hier in de buurt...![]()
ehm dat wil ik hier niet neerzetten want je weet nooit wie er mee leest.quote:
Natuurlijk, marokkanen zat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik ze een keertje nodig heb kan ik ze dan lenenwant hier zijn er niet veel
Dus daar ging de winkel ook om 19:00 uur dicht zoals de meeste vandaagquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ehm dat wil ik hier niet neerzetten want je weet nooit wie er mee leest.
Maar ik bedenk mij net dat ik waarschijnlijk net op tijd was met boodschappen doen want toen ik op 19:15 de winkel verliet stond er al personeel bij de ingang waarschijnlijk om tegen de mensen te zeggen dat ze er niet meer in mochten.
wacht niet weg gaan je kunt niet neerzetten dat je gruwelijk over de zeik bent en dan weggaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:26 schreef Gotrick het volgende:
Ik peer em trouwens... ben gruwelijk over de zeik![]()
Moet even aan het bier.
ja dat zal welquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus daar ging de winkel ook om 19:00 uur dicht zoals de meeste vandaag
Okee, hihihi...in just before closing time dus zeg maarquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ehm dat wil ik hier niet neerzetten want je weet nooit wie er mee leest.
Maar ik bedenk mij net dat ik waarschijnlijk net op tijd was met boodschappen doen want toen ik op 19:15 de winkel verliet stond er al personeel bij de ingang waarschijnlijk om tegen de mensen te zeggen dat ze er niet meer in mochten.
Een letterlijke IBTLquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, hihihi...in just before closing time dus zeg maar
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
Ligt het aan mij of is het hier een beetje dood?
Dat was een kick ass topic killquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
Ligt het aan mij of is het hier een beetje dood?
Volgens mij was iedereen er stil vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was een kick ass topic kill
Ik zou er gewoon 356 doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik twijfel. Of nog 2 posts, of nog 52 posts.
Hoe laat gaat morgen je wekker?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik twijfel. Of nog 2 posts, of nog 52 posts.
Niet, maar dat is het punt niet. Ik moet wel op een mooi getal uitkomen in de daglijsten. Dus of dit is mijn laatste post, of nog 50 te gaan.quote:
Zeker nog 50 en anders wel 100quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet, maar dat is het punt niet. Ik moet wel op een mooi getal uitkomen in de daglijsten. Dus of dit is mijn laatste post, of nog 50 te gaan.
Je kunt het.quote:
En waarom 97, vind ik 92 logischerquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt het.
En anders doe je er 97
hoezo is 140 niet rond?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
Het getal moet wel rond zijn eh.![]()
Dus geen 140 ofzo maar 150.
Nou, als ik dan weer verder moet tellen/uitrekenen, dan raak ik in de warquote:
Daden zeggen meer dan woordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je straalt geen autoriteit uit, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |