Die katquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
Oh oh oh, wat ben ik blij.
Goed en met jou?quote:
Jij, Stoepjelief.quote:
Oh, en jij bent blij met mij dus?quote:
Jij hoort hier niet te zijn.quote:
Afgesprokenquote:
Omdat je terug bentquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, en jij bent blij met mij dus?
Awesome.
Hoe komt dat zo.
dat is wat minder dat je morgen nog moet werkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed nu een lekker lang weekendalleen morgen nog werken
Ik hoef steeds minder te doen om jou blij te maken.quote:
Moet toch ergens geld vandaan halenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat is wat minder dat je morgen nog moet werken
Als je dat nou ook eens doet dan maak je meer mensen blijquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik hoef steeds minder te doen om jou blij te maken.
Ja dat is zo. Wij zijn nou eenmaal niet zo rijk als Paris Hilton wij moeten werken voor ons geldquote:
Vooral als je student bentquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Wij zijn nou eenmaal niet zo rijk als Paris Hilton wij moeten werken voor ons geld
Voor de rest doet Ez het he.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik hoef steeds minder te doen om jou blij te maken.
iedereen maand kom ik weer net een beetje te kortquote:
help?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
STudenten gaan het nog zwaarder krijgen...
Bij mij hangt het er soms om maar ben bijna klaar met school dus daar geen last meer vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
iedereen maand kom ik weer net een beetje te kort
Heb je al een baan gevonden dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er soms om maar ben bijna klaar met school dus daar geen last meer van
Ben ik blij dat ik nog maar 23 dagen moetquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kabinets plannen enzo voorspellen niet veel goeds voor de jonge mensen
Jji bent ook wel een toffe user stoepquote:
Ja dat is wel fijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nog maar 23 dagen moet6 weekjes en dan klaar
dat zou wel makkelijk voor je zijn dan ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nog nietik hoop dat ik bij mijn stage bedrijf kan blijven
Is bijna niks meerquote:
Maar ik heb ook nog een bijbaan waar ik nog kan blijvenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat zou wel makkelijk voor je zijn dan ja.
Ik mag nog minimaal 1 jaar studeren.
Kun je eindelijk echt geld gaan verdienenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is bijna niks meer![]()
[..]
Maar ik heb ook nog een bijbaan waar ik nog kan blijven
Awesome.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jji bent ook wel een toffe user stoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |