Sieneke-fans kunnen een mailtje sturen naar ogaenl@live.nl.quote:AMSTERDAM - Een Noorse cameraploeg komt binnenkort een filmpje van Sieneke opnemen in Amsterdam en de 18-jarige zangeres heeft hiervoor jouw hulp nodig.
De Nederlandse "postcard" voor het Eurovisie Songfestival wordt op een open rondvaartboot op de Amsterdamse grachten opgenomen. Dit introductiefilmpje wordt vlak voor Sieneke's optreden uitgezonden in de tweede halve finale, en hopelijk nogmaals in de finale.
Sieneke zoekt jonge, enthousiaste, hippe mensen met een vlotte uitstraling die meegaan en haar zullen toejuichen. Deze mensen moeten lekker opvallende vrolijke kleding aan in Hollandse kleuren. Dus veel rood-wit-blauw en oranje. Op de kade zal een draaiorgel staan.
De opnames zullen plaatsvinden op dinsdag 13 april a.s. vanaf ongeveer 12 uur en duren tot uiterlijk 14.00 uur.
Tssssk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Fans gezocht voor Sieneke-filmpje
Wellicht wat voor iedereen (behalve Dirkh en Greys) hier?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
Even je post uit de SC:
[..]
Tssssk.
Dirk en ik mogen dan wel ietsjes (!) ouder zijn dan jij, maar voorlopig hebben wij ons op het NSF rot zitten wapperen voor Sien en heb jij het op alle fronten laten afweten.
Kortom; jullie scoren op enthousiasme, maar die andere 3 punten word 'm niet echt héquote:Sieneke zoekt jonge, enthousiaste, hippe mensen met een vlotte uitstraling
Oh oh, hoor hem nu met die grote waffel!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Kortom; jullie scoren op enthousiasme, maar die andere 3 punten word 'm niet echt hé
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oh, hoor hem nu met die grote waffel!
Maar ondertussen wel maandelijks met me in de kroeg zitten and loving it
Geeft niets, Loveless moest vast even moed verzamelen om het te plaatsenquote:
Eeuwige roem, weet je wel hoeveel miljoenen mensen je gaan zien in dat filmpje dat voor het optreden op het Eurovisie wordt uitgezonden? Je zou geld toe moeten geven!quote:
Nee. Op Sieneke, die is gister 18 gewordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Tahiti het volgende:
En na afloop mag je je uitleven op die draaiorgel?
Hehehe... je hebt nog gelijk ook, dacht dat ze al ergens eind twintig wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee. Op Sieneke, die is gister 18 geworden
quote:Dit introductiefilmpje wordt vlak voor Sieneke's optreden uitgezonden in de tweede halve finale, en hopelijk nogmaals in de finale.
Heb je je vlaggetje niet voor niets bewaard!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:19 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie het al, jong, enthousiast, vrolijk.... mail opstart.
Dirkh written all over it.
Ey! Ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Boldface het volgende:
[..]
Misschien wil de auteur van de tekst even voor zichzelf spreken? Ik hoop helemaal niet dat Sieneke de finale haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |