Intimiteit maakt blindquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
We zaten op de edge, ik had er heul geen erg in
quote:
Jij mag geheel verantwoord en zonder angst iets te storen, tvp-en.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
is dit een prive-chat? Of mag ik tvp'en?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
is dit een prive-chat? Of mag ik tvp'en?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
8 Kilo stenen in je tuincentrummandje is best zwaar![]()
![]()
/mietje
ah okeequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij mag geheel verantwoord en zonder angst iets te storen, tvp-en.
Er wordt hier genoten van een coup mokka ijs, geen enge dingen.
Niks geen Flurry.
Die stenen waren om het netje wat hoger mee te krijgen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je je tuin verder aanpakken of voor de vijver meer spul?
Hoe zei Erik dat ook alweer, iets in de trend van: Zoals alleen vrouwen dat kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stenen waren om het netje wat hoger mee te krijgen.
En op zich was het niet zó zwaar, maar wel toen bleek bij de kassa dat ik ze buiten had moeten laten wegen en er dus weer mee op en neer moest lopen
Vissies.quote:En nog waterplantjes er bij. Visjes
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Fans gezocht voor Sieneke-filmpje
Wellicht wat voor iedereen (behalve Dirkh en Greys) hier?
Ik kan straks wel enige bijstand gebruiken hier: Fans gezocht voor Sieneke-filmpjequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga de auto in, het is mooi geweest.
Tot zo
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan straks wel enige bijstand gebruiken hier: [SC] #115 Waar je met knuffels om je oren wordt geslagen
zal wel... hoezo, is er een rel daar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt het topic van LL toch?Want we zitten al in dit knuffeltopic
![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt het topic van LL toch?Want we zitten al in dit knuffeltopic
![]()
Nou behóórlijk ja!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zal wel... hoezo, is er een rel daar?
WAT! Dat deed ie hier toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou behóórlijk ja!
Ll noemt mij en Dirk daar 'niet jong en hip'.
NEEquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaEven die van mij ophalen, die loopt in de stad te shoppen en dan door naar delluft
![]()
Gedragen jullie je een beetje?
*middelvinger*quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaEven die van mij ophalen, die loopt in de stad te shoppen en dan door naar delluft
![]()
Gedragen jullie je een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar nog ff dubbelop!quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Maarre...quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou behóórlijk ja!
Ll noemt mij en Dirk daar 'niet jong en hip'.
Ja. Maar de bedoeling was dat ie het daar ging ontkennenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre...
Dat kwam omdat jij zijn post van hier gequote hebt toch...
Oh...quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar de bedoeling was dat ie het daar ging ontkennen
Bij de wok hebben ze ze ook vaakquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
Wat zijn lychees toch verslavend lekker![]()
Ik eet ze het liefst echt de hele dag door. Jammer dat ze zo rot te ontschillen zijn.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
Ik eet ze het liefst echt de hele dag door. Jammer dat ze zo rot te ontschillen zijn.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
Bij de wok hebben ze ze ook vaak![]()
En van dat lychee-sap!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
Ik eet als ik er trek in heb ook wel eens een blikje geschilde lychees op![]()
Nee, we gaan naar de snackbarquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch ook lekker, zo'n bakje fruit dan
En ga je vanavond nog voor wat er in de planning stond?
Ja dat rotte schilwerk is een natuurlijk afweermiddel zodat mensen zich niet doodetenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
quote:
bij de supermarkt heb je het ook in pak dacht ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Ja idd, die roze puppelige dingen. En zelf zijn ze wittig glazig.
En ja Tombola, lycheesap! Ik koop bij de Toko wel eens een fles
Oh is dát het!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat rotte schilwerk is een natuurlijk afweermiddel zodat mensen zich niet doodeten.
Ze hebben ze bij onze Super de Boer in een blik, staan gewoon bij al die andere toestanden in blik als ananas en peer enzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch op Vrijdag![]()
Oh en ik heb die lychees nog nergens gespot in een bakje, anders had ik me er ook al aan vol gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |