Nog een schriftelijke brief erachter aan?quote:plaats 16 Juni 2010
Betreft: Schuld van ¤1000
Geachte xxx
Ik heb je 5 november 2009 ¤1000,- uitgeleend en overgeboekt naar bankrekening xxx zodat je genoeg geld had om het MCOP pokertoernooi in Amsterdam te spelen. Je zat in mijn klas en ik had mijn geld in vertrouwen aan je geleend, ervan uitgaande dat je het zou terugbetalen.
Niet veel later stopte je met de studie en sprak ik je alleen nog maar op MSN messenger. Ik heb de MSN logs nagekeken en op MSN zei je diverse malen dat je in geldproblemen zat en gaf je data (in april en mei) wanneer je het geld zou betalen, je hebt echter nooit betaald. Nu negeer je me op mijn msn en telefonisch kan ik je ook niet bereiken (het nummer is afgesloten lijkt het).
Het is inmiddels meer dan 6 maanden later en ik heb er genoeg van, ik wil mijn geld terug.
Ik geef je 14 dagen om het geld alsnog naar mijn bankrekening, xxxx t.n.v.xxx, over te boeken. Als je niet binnen die termijn begint met betalen stel ik je in gebreke en haal ik er professionele mensen bij. Ik ben bereid om betalingen in termijnen te accepteren.
Met vriendelijke groet,
xxx
Bedankt, heb het weggehaald.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef Maanvis het volgende:
"Mehmet".
Meen je dit echt? En wat wil je doen voor 1000 euro? Iemand aanklagen en een paar duizend neertellen?quote:Als je niet binnen die termijn begint met betalen stel ik je in gebreke en haal ik er professionele mensen bij
Dus heb je zijn telefoonnummer helemaal nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:55 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Heb nu sinds kort zijn telefoonnr, zijn achternaam adres en hyves. Zijn telefoonnr lijkt buiten gebruik.
Ik heb ook een vriend die bij een juridisch kantoor zit die hem wel wil dagvaarden.
En jij ook bedankt voor de updatequote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Hij heeft het geld overgemaakt, heb het geld dus terug, joepie
Bedankt voor alle tips!
Waarschijnlijk opent een andere kennis van onze grote vriend over een paar maanden exact hetzelfde topic, maar da's niet jouw probleemquote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Hij heeft het geld overgemaakt, heb het geld dus terug, joepie
Bedankt voor alle tips!
Ben je student oid? In dat geval --> gratis rechtsbijstand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Darling, hij heeft het geld al terugquote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ben je student oid? In dat geval --> gratis rechtsbijstand.
En anders, nouja, je hebt in elk geval wel bewijs dat het geleend is (of ja, in elk geval om het aannemelijk te maken) en dergelijks dus ja ik zou zeggen executoriale titel is wel 1 van de oplossingen. Voor 1000 euro is 't op zich 't nog wel waard ook en zo. Je bent alleen zo veel kwijt om dat geld weer te halen. Dus misschien eens beginnen met idd een aanmaning van een incassobureau oid, geen idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |