SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
Gastquote:Het is niet dat ik het geld echt hard nodig heb, maar het gaat me meer om het principe ik wil die ¤1000 euro
Titel bij de rechter halen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:17 schreef nachtdier3 het volgende:
Wat een bullshit staat hier allemaal.
Gewoon adres achterhalen, in gebreke stellen, naar de rechter stappen voor een titel en je hebt 20 jaar de tijd om het geld terug te halen. Eens gaat ie wel werken en dan kun je evt toeslaan. Hij is het dan vergeten, maar jij (of een incassobureau/deurwaarder) niet en dan is het voor hem te laat.
Mja, je moet wel naar de rechter stappen voor een titel dan. Moet op zich wel lukken als je een en ander op papier hebt staan om dat aan te tonen. MSN-logs kun je dr ook voor gebruiken trouwens.
Ik vrees toch echt dat het anders in elkaar zit. De rechter ziet je al aankomen met alleen een bankafschriftquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:17 schreef nachtdier3 het volgende:
Wat een bullshit staat hier allemaal.
Gewoon adres achterhalen, in gebreke stellen, naar de rechter stappen voor een titel en je hebt 20 jaar de tijd om het geld terug te halen. Eens gaat ie wel werken en dan kun je evt toeslaan. Hij is het dan vergeten, maar jij (of een incassobureau/deurwaarder) niet en dan is het voor hem te laat.
Mja, je moet wel naar de rechter stappen voor een titel dan. Moet op zich wel lukken als je een en ander op papier hebt staan om dat aan te tonen. MSN-logs kun je dr ook voor gebruiken trouwens.
Ik ben nu toch wel benieuwd waar in de wet geregeld is dat er rente gerekend moet worden alvorens sprake kan zijn van een geldleningsovereenkomst.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Contract plus wettelijke rente of hogere rente. Anders heeft het totaal geen nut om ook maar te denken aan juridische stappen
om preciezer te zijn: een executoriale titel. Een vonnis van de rechter in dit geval.quote:
Je moet het voldoende aannemelijk maken dat het geld terugbetaald dient te worden en dat het dus om een lening gaat. Bankafschrift met de term 'lening'en msn-logs waarin het ter sprake komt zou voldoende kunnen zijn om die lening aan te tonen. Daarnaast moet je natuurlijk meer aantonen, maar ik denk dat het aantonen van die lening wel te doen is. Rente is volgens mij niet eens verplicht; anders zou een renteloze lening zoals die ook wel eens verstrekt worden totaal zinloos zijn en volgens jou dus als gift gezien worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik vrees toch echt dat het anders in elkaar zit. De rechter ziet je al aankomen met alleen een bankafschrift![]()
Contract plus wettelijke rente of hogere rente. Anders heeft het totaal geen nut om ook maar te denken aan juridische stappen
Huh, je klasgenootje, die je 1000 euro geeft en je hebt zn adres niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:23 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Eleusis ,DJKoster & Altijd_lastig bedankt voor je bijdragen! Ik ga het adres van hem eens proberen te achterhalen
Dude, Gelderlander is doodquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef StrikerZeljko het volgende:
Beter:Best:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en je bent sowieso niet zo slim geweest om 1000 euro uit te lenen aan iemand waarvan je het adres niet kent. Je hebt wel een kans om het geld terug te krijgen maar je zal er veel moeite voor moeten doen (probeer het inderdaad in je klas / hyves / google ofzo)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |