Intimiteit maakt blindquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
We zaten op de edge, ik had er heul geen erg in
quote:
Jij mag geheel verantwoord en zonder angst iets te storen, tvp-en.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
is dit een prive-chat? Of mag ik tvp'en?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
is dit een prive-chat? Of mag ik tvp'en?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
8 Kilo stenen in je tuincentrummandje is best zwaar![]()
![]()
/mietje
ah okeequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij mag geheel verantwoord en zonder angst iets te storen, tvp-en.
Er wordt hier genoten van een coup mokka ijs, geen enge dingen.
Niks geen Flurry.
Die stenen waren om het netje wat hoger mee te krijgen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je je tuin verder aanpakken of voor de vijver meer spul?
Hoe zei Erik dat ook alweer, iets in de trend van: Zoals alleen vrouwen dat kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stenen waren om het netje wat hoger mee te krijgen.
En op zich was het niet zó zwaar, maar wel toen bleek bij de kassa dat ik ze buiten had moeten laten wegen en er dus weer mee op en neer moest lopen
Vissies.quote:En nog waterplantjes er bij. Visjes
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Fans gezocht voor Sieneke-filmpje
Wellicht wat voor iedereen (behalve Dirkh en Greys) hier?
Ik kan straks wel enige bijstand gebruiken hier: Fans gezocht voor Sieneke-filmpjequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga de auto in, het is mooi geweest.
Tot zo
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan straks wel enige bijstand gebruiken hier: [SC] #115 Waar je met knuffels om je oren wordt geslagen
zal wel... hoezo, is er een rel daar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt het topic van LL toch?Want we zitten al in dit knuffeltopic
![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt het topic van LL toch?Want we zitten al in dit knuffeltopic
![]()
Nou behóórlijk ja!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zal wel... hoezo, is er een rel daar?
WAT! Dat deed ie hier toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou behóórlijk ja!
Ll noemt mij en Dirk daar 'niet jong en hip'.
NEEquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaEven die van mij ophalen, die loopt in de stad te shoppen en dan door naar delluft
![]()
Gedragen jullie je een beetje?
*middelvinger*quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaEven die van mij ophalen, die loopt in de stad te shoppen en dan door naar delluft
![]()
Gedragen jullie je een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar nog ff dubbelop!quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Maarre...quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou behóórlijk ja!
Ll noemt mij en Dirk daar 'niet jong en hip'.
Ja. Maar de bedoeling was dat ie het daar ging ontkennenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre...
Dat kwam omdat jij zijn post van hier gequote hebt toch...
Oh...quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar de bedoeling was dat ie het daar ging ontkennen
Bij de wok hebben ze ze ook vaakquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
Wat zijn lychees toch verslavend lekker![]()
Ik eet ze het liefst echt de hele dag door. Jammer dat ze zo rot te ontschillen zijn.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
Ik eet ze het liefst echt de hele dag door. Jammer dat ze zo rot te ontschillen zijn.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
Bij de wok hebben ze ze ook vaak![]()
En van dat lychee-sap!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
Ik eet als ik er trek in heb ook wel eens een blikje geschilde lychees op![]()
Nee, we gaan naar de snackbarquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch ook lekker, zo'n bakje fruit dan
En ga je vanavond nog voor wat er in de planning stond?
Ja dat rotte schilwerk is een natuurlijk afweermiddel zodat mensen zich niet doodetenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
quote:
bij de supermarkt heb je het ook in pak dacht ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Ja idd, die roze puppelige dingen. En zelf zijn ze wittig glazig.
En ja Tombola, lycheesap! Ik koop bij de Toko wel eens een fles
Oh is dát het!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat rotte schilwerk is een natuurlijk afweermiddel zodat mensen zich niet doodeten.
Ze hebben ze bij onze Super de Boer in een blik, staan gewoon bij al die andere toestanden in blik als ananas en peer enzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch op Vrijdag![]()
Oh en ik heb die lychees nog nergens gespot in een bakje, anders had ik me er ook al aan vol gegeten
Echt???quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij de supermarkt heb je het ook in pak dacht ik
Ik wist dat die groep het zou doen, dus echt verrast bent ik niet. Ik vind het nummer niet bijzonder interessant.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vinden jullie van de inzending van Turkije, Greys en Erik?Ik ben echt verrast door het genre
Ik weet niet of het bij alle is hoor...quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt???
Dan moet ik daar toch eens naar gaan kijken!
Je hebt bij sommige supermarkten ook van die blikjes kokosnoot-sap, groen met witte blikjes, met stukjes kokos er in
Niet met een Ananas er op?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij alle is hoor...Maar een wit pak (bij de appelsap etc in de buurt) met een lychee erop
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist dat die groep het zou doen, dus echt verrast bent ik niet. Ik vind het nummer niet bijzonder interessant.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nummer wel apart Pisces, het lijkt in het begin Ll-takkeherrie te gaan worden, maar de tekst is dan weer zo zoetsappig. Ze zullen sowieso wel veel punten gaan krijgen net als alle jaren, maar winnen gaan ze niet mag ik hopen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nummer wel apart Pisces, het lijkt in het begin Ll-takkeherrie te gaan worden, maar de tekst is dan weer zo zoetsappig. Ze zullen sowieso wel veel punten gaan krijgen net als alle jaren, maar winnen gaan ze niet mag ik hopen
quote:
Ik heb me vanmiddag weer vol zitten proppen bij de mc, dus het wordt een prei/mosters soepje, die ik nu ga maken. Op naar de keuken (laptop wel meeneemt)quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
What's cooking?![]()
Ik heb piepers uit de oven en sperciboontjes, lekker gewoontjes.
Die vele punten komt ook omdat er bv veel Turken in Duitsland en Nederland wonen, ze krijgen eigenlijk altijd 12 punten van Ned. en Duitsland, standaard. Want die gaan hier op hun eigen land zitten stemmen. Logisch, zou ik ook doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze krijgen wel veel punten ja, altijd lijkt wel.
Ik ga vanavond dit weekend eens zorgen dat ik echt alle inzendingen heb bekeken zodat ik de Top kan gaan vormen
Lekker! Geniet er van!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
gourmet staat klaar en het deeg voor de cake van morgen al in de koelkast
Wel hamburgers meegenomen voor Paddo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb me vanmiddag weer vol zitten proppen bij de mc, dus het wordt een prei/mosters soepje, die ik nu ga maken. Op naar de keuken (laptop wel meeneemt)
Geniet jij maar van je snackbarquote:
Nee nog nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geniet jij maar van je snackbarweet je al wat je gaat halen?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef Ml-etje het volgende:gourmet staat klaar en het deeg voor de cake van morgen al in de koelkast
Nou ja, gezien het feit dat ie ook fokt tijdens een theaterbezoek...quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel hamburgers meegenomen voor Paddo?
En protesteert ze nog niet dat je nu onder het koken je laptop meeneemt?
Zomaar, zag ze liggen bij de supermarkt en dacht kom laat ik die eens meenemen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog nietDat zie ik daar wel. In elk geval een chocolade milkshake!
Ter ere waarvan is de gourmet, dat heb ik even gemistOf gewoon?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, gezien het feit dat ie ook fokt tijdens een theaterbezoek...
Nee, geen hamburgers meegenomen. Ik had het te druk met voorbereiden van de "Killing of the flurry in the name of"quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel hamburgers meegenomen voor Paddo?
En protesteert ze nog niet dat je nu onder het koken je laptop meeneemt?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, gezien het feit dat ie ook fokt tijdens een theaterbezoek...
Had die gesmolten Flurry voor d'r meegenomen dan!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, geen hamburgers meegenomen. Ik had het te druk met voorbereiden van de "Killing of the flurry in the name of"
Niet aangedacht.
Maar waarom zou ze boos worden als ik de laptop meeneem? Dat zou ff lekker wezen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]Wat is daar mis mee? Ik heb het netjes gevraagd hoor. "Vind je het erg als ik dit gesprek beëindig en gewoon ga doen wat ik wel leuk vindt?"
Toen zei ze "Je doet maar"
DusHet mocht gewoon.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]Wat is daar mis mee? Ik heb het netjes gevraagd hoor. "Vind je het erg als ik dit gesprek beëindig en gewoon ga doen wat ik wel leuk vindt?"
Toen zei ze "Je doet maar"
DusHet mocht gewoon.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Had die gesmolten Flurry voor d'r meegenomen dan!
En nee weet ik veel, het kon toch zijn dat ze diepzinnige gesprekken wilde voeren tijdens het koken en dat jij nu steeds afgeleid bent door FOK!?
Pff ze moet je een schop onder je kont gevenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou schat, hier heb je een Flurry, heeft wel de hele middag in de auto in de zon gestaan.... is dat erg?
Ja, ze praat nu wel heel veel, erg storend. Ze is vanmiddag aangenomen voor een nieuwe functie waar ze op gesolliciteerd heeft en dat huppelt nu door huis, en ik ga dit en dat en zus en zo doen.
![]()
Ja ja ja, neem een Ritalinnetje.
quote:
Welnee, we zijn wel wat van elkaar gewend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe lang waren jullie al getrouwd ook al weer? 10 jaar toch? En dit wordt je ruiljaar weer toch?
Arme Goodbye...
Wordt ze daar rustig van?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pff ze moet je een schop onder je kont geven
Nee maar jij misschien wat lieverquote:
OMG...quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou schat, hier heb je een Flurry, heeft wel de hele middag in de auto in de zon gestaan.... is dat erg?
Ja, ze praat nu wel heel veel, erg storend. Ze is vanmiddag aangenomen voor een nieuwe functie waar ze op gesolliciteerd heeft en dat huppelt nu door huis, en ik ga dit en dat en zus en zo doen.
![]()
Ja ja ja, neem een Ritalinnetje.
Ah joh, ik ben heel lief en zo tegen haar. Ze zou raar opkijken als ik alleen maar lieve kleffe dingen zeg.quote:
Ja, ga poetsenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik hoor het al, romantiek troef in huize h...![]()
Ik ga er even vandoor, even schoonheidsmomentje met zusje doen![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef Dirkh het volgende:
Stil, mooi, sereen... rust.
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Snack![]()
Milkshake![]()
Wanneer wordt die Matthaus Passion met die BN-ers eigenlijk uitgezonden?
Want het was vandaag MP all over tha place zie ik op tv.
Wel lachen, een ventje dat zegt 'Ik geloof niet in God. Ja vroeger wel, maar nu niet meer!".
Volgens mij is ie in de war met Sinterklaas
Ah ik hoop het!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen om 7 uur denk ik? Is volgens mij wel de slotuitvoering![]()
Datum:
3 april 2010
Uitzendtijd:
19:00 - 19:30 uur
Dank!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
Als je nu naar ned 1 zapt zie je een voorstukje
Nee, ik was voor je aan het opletten. Gaan ze vast nog wel zeggen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank!Ik zie het.
Zeiden ze al wanneer het geheel wordt uitgezonden?
Ja, die is wild. Hebben!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Nathalie
Wat ziet ze d'r weer onweerstaanbaar uit!
Ik denk dat Braddie daar in de productie zitquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie daar in de productie zit
Toevallig was mijn nieuwsgierigheid een beetje geprikkeld door dat gedoe met die Braddie, dus zit ff zijn postgeschiedenis door te pluizen. Kan die niet ergens een userreview krijgen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie daar in de productie zit
Maar zo'n Nathalie zit er met x-factor niet tussen he?
Ik werd elke keer helemaal wild van d'r optredens, wat een gewéldig wijf
Ik moest zelf ook heel hard om mijn eigen grap lachen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zelf ook heel hard om mijn eigen grap lachen.
Triest eigenlijk
Ja, ik heb het toen wel gezien. En je snapt natuurlijk wel dat ik niet heb zitten janken, ik wuif dat gewoon weg. hargh harghquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
Dirk, volgde jij Idols een paar jaar geleden een beetje?
Doe me eens een lol en als je ff tijd hebt (hoeft niet nu), kijk deze dan eens? En dan ook helemaal tot het eind.
God wat heb ik toen zitten janken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een letter vergeten? Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Als ik nog een keer een domme fout maak in mijn post, flikker ik de laptop aan de kant en kom er de rest van de avond niet meer aan.
Ik pak even een zakdoekje, ik voel een traan komen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Een letter vergeten? Stel je niet zo aan
*giechel*quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik pak even een zakdoekje, ik voel een traan komen.
*werpt mango*quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
Grrmppfff kan iemand mij mijn bakje mango aanreiken?
Haha, Re ook!quote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 18:57 schreef Greys het volgende:
Doe me eens een lol en als je ff tijd hebt (hoeft niet nu), kijk deze dan eens? En dan ook helemaal tot het eind.
Maar normaal jank ik ook bij alles hoorquote:
Leest ie toch nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zal ie leuk vinden, dat je dat even komt verklappen hier![]()
Oh, hij krijgt zo een PM, momentjequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leest ie toch niet
Verder jankt ie nooit! << goedmakertje
quote:
Jaag MB nou niet weer wegquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik moet altijd zo lachen om die bovenste smileyquote:
quote:
quote:
Ow Yunomi, meid schrijf je zelf maar in kan niet vinden hoe dat werktquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik wil wel graag![]()
Trouwens, je "moet" me nog die site pm'en, zodat ik als ik inschrijf jij weer punten krijgt, dat bedoelde je toch laatst?
Ach ik heb toen zitten janken toen het uitgezonden werd en net toen ik het terugkeek gewoon keihard wéér hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow Yunomi, meid schrijf je zelf maar in kan niet vinden hoe dat werkt
Ze hebben nu dove pakketten
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je hier gelezen hebt dat ik jank na de seks betekent niet dat ik elke avond overloop hoor
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je hier gelezen hebt dat ik jank na de seks betekent niet dat ik elke avond overloop hoor
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Maar wacht dán maar tot je de volgende aflevering van OML kijkt...
Dan gaan de sluizen open.
Heb niks gezien maar doe het wel via een apart hotmail accountquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Ml-etje, ik krijg toch via die site niet meteen elke week post in de brievenbus toch? Reclame enzo?
Breng je het resultaat dan even hier?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga even naar een bos, bomen hakken of zo.
Wacht ff dan tot Re uitgegeten is, misschien wil ie mee!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga even naar een bos, bomen hakken of zo.
Ah okequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb niks gezien maar doe het wel via een apart hotmail account
quote:
Tuurlijk, neem gewoon een paar bomen op mijn rug, die past nog wel naast de menhir.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Breng je het resultaat dan even hier?
Ga je cynisch zitten doen. Re heeft een keer een traantje laten lopen, kan ook door de Fishermen's Friend zijn gekomen. Dat zullen we nooit zeker weten, aangezien vrouwen nog wel eens de neiging hebben zaken op te blazen en dat voor waarheid te verkondigen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht ff dan tot Re uitgegeten is, misschien wil ie mee!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tuurlijk, neem gewoon een paar bomen op mijn rug, die past nog wel naast de menhir.
[..]
Ga je cynisch zitten doen. Re heeft een keer een traantje laten lopen, kan ook door de Fishermen's Friend zijn gekomen. Dat zullen we nooit zeker weten, aangezien vrouwen nog wel eens de neiging hebben zaken op te blazen en dat voor waarheid te verkondigen.
Overlopende mannen, dat is toch een soort Erik?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je nagaan als het al erg bij vrouwen is, hoe dat dan bij mannen is
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Overlopende mannen, dat is toch een soort Erik?
Wat bedoel jij vrouw?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, alle types, waarvan je het niet zou verwachten
quote:
Alleen bij Ll.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hadden we al helemaal duidelijk of jij moest huilen na de sex?
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Schrijft iemand mee, of moet ik dit allemaal zelf onthouden?
Doe het maar ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
Ik twijfel nog, zal ik OML deeltje 5 gaan kijken?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
Nou, tot over een half uur. En als ik tranen in mijn ogen krijg, dan zeg ik dat het door de sex komt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:55 schreef Dirkh het volgende:
In de tijd dat ik op het advies heb zitten wachten, heb ik de aflevering al lang en breed kunnen kijken.
Ja ma.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Oh en Dirk, als je zo gekeken hebt, gooi de specifieke opmerkingen dan even in een spoiler.
Omdat sommigen het pas op tv willen zien
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken, maar het doet helemaal niks, zowel het nummer als Nikki haalt geen emotie bij me op.
Ik ken het origineel ook van een keer eerder gehoord te hebben, maar ben er ook niet zo stuk van en Nikki vind ik ook niks qua zangeres, dus dat werkt dan 2 kanten op.
Heb je nog een favo emo nummer van Nathalie?![]()
Oh vrede vind ik zo tof hequote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik blijf deze keer ook eens lekker thuis op vrijdagavond, geen gekroeg of geborrel, gewoon lekker X-factor kijken!
Zo ff douchen en dan in pyama op de bank![]()
Nathalie had geen emo nummers geloof ik
Ik lig elke keer weer in een deuk om het einde van het liedje.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lig elke keer weer in een deuk om het einde van het liedje.
Het is of ze dr mic aan het pijpen is
Weet ik nog niet... Ik ben niet zo heul erg van de talentenjachtenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Tombolalalalala, ga je ook X-factor kijken?
Salut! Comment ca va?quote:
Comme ci comme ça!quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Comme ci comme ça!
Nee hoor, prrrrrrrrima! X-factor om half negen al, ik dacht om negen uur
Is dat die film met Angelina waarin ze aan het eind met die neppe zwangere buik zit?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... Ik ben niet zo heul erg van de talentenjachten
Eerst even kijken wat er verder komt. Morgen Taking Lives!
quote:
Ze is 36, dan heb je dat effect wel vaker!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Maar toch keek Dan met open mond van hals naar buik, dus of ze zo a-sekseh is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ze heeft wel een sekseh lichaam, als ze die goed gebruikt kan het idd wel eens goed werken. Ik vond dat hij wel gelijk had, iets te gemaakt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Maar toch keek Dan met open mond van hals naar buik, dus of ze zo a-sekseh is...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is 36, dan heb je dat effect wel vaker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op handen gaat zitten
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is 36, dan heb je dat effect wel vaker!Dat van die open mond he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet van het a-sekseh
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Is Dan 36?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die open mond he?
Niet van het a-sekseh
quote:
Ik zou ook duizend doden sterven met zoietsquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Die Sarina had wel een blik in d'r ogen, jee wat een onzekerheid.
Oh ja, jij bent nog langer dan ik he?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tot m'n navel komtAls ie nou 2 koppen groter was geweest
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tot m'n navel komtAls ie nou 2 koppen groter was geweest
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
He maar die Romy is er dus uit geknikkerd vorige week?
Ik snap niet zo goed waarom eigenlijk
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
Zo, reclame, even zappen naar Xfactor...
Die Jaap ziet er jong uit!
En hij lijkt een beetje op Rafael vd Vaart...
John Ewbank!!!!!!
Je mag m hebben hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja heeft een beetje de ogen van vd Vaart ja
Zullen we John delen?
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag m hebben hoor
Maar lekker is ie zeker
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Jij bent toch 1.83 Pisces?
Ik vind John een eikel. Wel een lekkere eikel, dat dan weer wel.
Wauw! Dan ben je nog een cm. of drie groter dan ik!quote:
Ja, toen ik op Invoeren had geklikt dacht ik ook al 'Hm, dat klinkt raar'quote:Een lekkere eikel?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wauw! Dan ben je nog een cm. of drie groter dan ik!![]()
Wij moeten een keer op stap
[..]
Als ik hem hoor praten dan heeft ie de toon van een sociaal werker op de eerste werkdag en heeft geleerd mee te veren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wat is er zo irritant aan Ewbank, komt ie betweterig over of te saai?
Ik heb hem zo vaak op tv gezien, ik vind het net Eric van Tijn eik, zelfde manier van rustig praten.. en nu na een tijdje denk ik "mwah, geinig hoor"
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik hem hoor praten dan heeft ie de toon van een sociaal werker op de eerste werkdag en heeft geleerd mee te veren.
Rillingen krijg ik van dat toontje.
Ik val niet op bepaalde types qua uiterlijk eigenlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben normaal zelden pro-blond en ook dat kakkerige lange haar vind ik nóóit iets, maar ja... soms hè
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie een leuke TT in mn gedachten
* LAPO-hunten gaat *
Ja, maar die kijkt er dan nog onverschillig bij, dat compenseert de boel een beetje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft Erik van Tijn dat ook niet een beetje?
Eens, toch word ik fan van hem. Ik heb zojuist besloten om me niet aan hem te storen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit echt een irritant jongetje
Hij kan mooi zingen maar dat type haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit echt een irritant jongetje
Hij kan mooi zingen maar dat type haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
goed hoor!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
Als je mijn naam maar uit die TT laat dan Tombola
Ik voel bijna een knuffelmoment aankomen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eens, toch word ik fan van hem. Ik heb zojuist besloten om me niet aan hem te storen.
Nee, dat is een rolletje rangquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel bijna een knuffelmoment aankomen.
Je hebt gelijkquote:
Maar die deed het wel goed, die 36 jarige zenuwpees.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Zonde, want op zich vind ik haar stukken interessanter dan die 36-jarige zenuwpees.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar die deed het wel goed, die 36 jarige zenuwpees.
?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
ff iets tussendoor, wat was die site waar die catsuites/etc te bestellen waren (huishoudelijkeaardvraag)
Maar ze boeit me verder totaal niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar die deed het wel goed, die 36 jarige zenuwpees.
Ah die kleding site (zich weer eens belachelijk maakt) dinges.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
?
Catsuits? Bedoel je die **hoeheetdatookweer, maar geen catsuit** die Ml-etje in het groen heeft?
Dat moet je even aan Ml vragen, ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah die kleding site (zich weer eens belachelijk maakt) dinges.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
NEEEEEE!
Had goffer van dat haar afgebleven!
Heb jij niet meegelezen de afgelopen 45 minuten? Sta ik op je FOES lijst?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk vind jij Ewbank ook nog een aantrekkelijke man?
Ik wist niet dat iedereen fan was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |