Ik ben de man op de foto.quote:Op maandag 5 april 2010 14:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar misschien dat de meneer in kwestie even in dit topic kan reageren, dan weten we het zeker.
Waarom? Leg eens uit?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
tvp vette pic in op.
quote:
Wrom dan ?quote:
Of je leest het topic natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wrom dan ?
Kan er weinig over vinden.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom, leg eens uit? En als misleidend?
Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat ze naar álle gebeurtenissen zijn gegaan om te documenteren?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef De_Hertog het volgende:
Maar wat we dus eigenlijk willen beweren is dat tijdreizen mogelijk is en van alle historische gebeurtenissen waaruit toekomstige tijdreizgers kunnen kiezen alleen de opening van een brug in Canada daadwerkelijk door een tijdreiziger bezocht werd?
Dat beweren de believers jaquote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef De_Hertog het volgende:
Maar wat we dus eigenlijk willen beweren is dat tijdreizen mogelijk is en van alle historische gebeurtenissen waaruit toekomstige tijdreizgers kunnen kiezen alleen de opening van een brug in Canada daadwerkelijk door een tijdreiziger bezocht werd?
Omdat je dan een oneindig aantal mensen nodig hebt en een opening van een brug TOTAAL niet interessant is in vergelijking met een hoop andere dingen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat ze naar álle gebeurtenissen zijn gegaan om te documenteren?
Maar bij al die andere gebeurtenissen wisten ze wel alle foto te ontwijken, of namen ze wel de moeite historisch passende kledij te dragem?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat ze naar álle gebeurtenissen zijn gegaan om te documenteren?
Dat deden Suske en Wiske toch ook?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar bij al die andere gebeurtenissen wisten ze wel alle foto te ontwijken, of namen ze wel de moeite historisch passende kledij te dragem?
Die gast op de foto IS Suske, maar dan een paar jaar ouder!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat deden Suske en Wiske toch ook?
Anders klik je eerst op die link in zijn post voordat je begint te blatenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nummer 2 die de bal probeert te kaatsen
Als je gewoon mijn posts leest dan zul je hetzelfde zien als wat ik nu zeg:
De man LIJKT niet op zijn plaats maar dat is maar schijn. Dat hebben ik en andere al uitgelegd. De bril, het shirt/de gebreide trui(waar ik het mee eens ben) lijken alleen maar modern omdat ze zo afsteken tegen de mannen in pak.
Als je ECHT gelezen had dan had je gezien dat ik die link zelf OOK nog eens tegengekomen ben bij het Googelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders klik je eerst op die link in zijn post voordat je begint te blaten
Daar gaat het namelijk over een gevonden versteend horloge uit de ming dynastie.. ook knap.
Hoezo dan? Je kan toch tijdreizenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je dan een oneindig aantal mensen nodig hebt en een opening van een brug TOTAAL niet interessant is in vergelijking met een hoop andere dingen.
Ervan uitgaande dat dat mogelijk is: het feit dat je zou kunnen tijdreizen betekent NIET dat jijzelf niet ouder wordt, slaap nodig hebt etc. En het gaat hier om ALLE gebeurtenissen toch? Dat zijn er nogal wat he?quote:
Ja, maar niet zó veel dat je oneindig mensen nodig hebt. Denk dat je aan 5 genoeg hebt.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat dat mogelijk is: het feit dat je zou kunnen tijdreizen betekent NIET dat jijzelf niet ouder wordt, slaap nodig hebt etc. En het gaat hier om ALLE gebeurtenissen toch? Dat zijn er nogal wat he?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je ECHT gelezen had dan had je gezien dat ik die link zelf OOK nog eens tegengekomen ben bij het Googelen.
Het gaat hier echter om de foto uit de op met die kerel, NIET om dat naar binnen gesmokkelde horlogeringetje.
Wat ben je weer lekker aan het trollen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:04 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, maar niet zó veel dat je oneindig mensen nodig hebt. Denk dat je aan 5 genoeg hebt.
*zucht* wat hebben we toch een hoop domme mensen op deze aardkloot.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |