Denk niet dat je bij plastikman opzwepende dansmuziek moet verwachten (mocht je dat doen)quote:Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik moet het nog maar even zien. Pit vond ik juist zo vet in de Watt een paar weken terug. Maar bij Plastikman sowieso XTC eerste keer denk ik. Heb ook toestemming van vriendinnetje dusssss.
Nee dat doe ik niet.quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef Manfret het volgende:
[..]
Denk niet dat je bij plastikman opzwepende dansmuziek moet verwachten (mocht je dat doen)
dat dusquote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind pitten sowieso altijd een beetje maf, tenzij het op punk of weet ik veel, harde, muziek is
Slaan met schouder vuist en elleboog noem ik ook geen normale pit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoe ouder ik word hoe meer ik me er aan irriteer idd dat gepitttttt. Ik bedoel een beetje leuk door elkaar heen springen ok, maar echt elkaar een kaakbreuk toebedelen met welke schouder en vuist en elleboog... nee dat hoeft van moi niet. En al helemaal niet die irritante mensjes die mensen alleen een pit induwen/gooien/slaan en zelf toekijken ...
Als ie die eens live doetquote:
Bloody Beetroots onofficieel bevestigdquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:30 schreef MaJo het volgende:
Zijn er nog nieuwe namen bijgekomen sinds vorige week? Heb een paar dagen niet gechecked
ok thanksquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Bloody Beetroots onofficieel bevestigd
Floating Pointsquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
ok thanksdie staan ook op Werchter dus maar eens checken wat het is
Niet gedurende z'n hele set inderdaad, op Time warp speelde hij ook dikke Acieeeeeeeed!!!!!quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef Manfret het volgende:
[..]
Denk niet dat je bij plastikman opzwepende dansmuziek moet verwachten (mocht je dat doen)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pit_%28concert%29quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Slaan met schouder vuist en elleboog noem ik ook geen normale pit.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pit_%28concert%29
Wat noem jij dan een pit?
Wat ik wel geniaal vond was de circlepit bij Fucked Up op Metropolis, maar deed de zanger zelf mee. Of de wall of death bij Enter Shikari.
Niet dat ik zelf ooit mee zou doen want met mijn evenwicht en gewicht ben ik binnen vijf seconden platgetraptMaar echte pits vind ik er vaak wel tof uit zien.
Niet die zielige pits die je vaak op indie-muziek ziet, die er totaal niet voor geschikt is
Lekker tegen elkaar aan springen en lichtelijk beuken is tof! Ik heb echter ook pits meegemaakt waar er ellebogen rondgeslingerd worden en mensen om zich heen slaan en schoppen, en dat is te lomp en niet tof.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pit_%28concert%29
Wat noem jij dan een pit?
Wat ik wel geniaal vond was de circlepit bij Fucked Up op Metropolis, maar deed de zanger zelf mee. Of de wall of death bij Enter Shikari.
Niet dat ik zelf ooit mee zou doen want met mijn evenwicht en gewicht ben ik binnen vijf seconden platgetraptMaar echte pits vind ik er vaak wel tof uit zien.
Niet die zielige pits die je vaak op indie-muziek ziet, die er totaal niet voor geschikt is
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Lekker tegen elkaar aan springen en lichtelijk beuken is tof! Ik heb echter ook pits meegemaakt waar er ellebogen rondgeslingerd worden en mensen om zich heen slaan en schoppen, en dat is te lomp en niet tof.
Het ziet er toch best wel lam uit zo op het filmpjequote:Op dinsdag 6 april 2010 14:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
mij zie je ook nog een paar keer voorbij rennen
Tja, niet mijn ding. Mijn max zijn wel de Metallica pitsquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ga een kaar naar een harcore concert in een kleine zaal bij je in de buurt, shit is geniaal
Het begon zo klein maar op het einde is het fucking groot... shit was epicquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Het ziet er toch best wel lam uit zo op het filmpje
En dat halve pitten vind ik gewoon gaar. Het zal wel leuk zijn maar je verpest het een beetje voor de mensen die gewoon willen dansen. Ik hoorde van een pit op Jamie T., echt wtf. Hij had het wel zelf gevraagd maar ik zou gewoon weigeren mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |