quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom zou ik überhaupt zo een teringend rijden.
[..]
Is dat die paardendinges?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom zou ik überhaupt zo een teringend rijden.
[..]
Niveaquote:
Wat een kut vriend heb jij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat zich echt niet verdiepen in de pil
Ik ook niet, maar ik moest mee ter ondersteuning toen dat ding geplaatst werd, dus dan pik je hier en daar iets op.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat zich echt niet verdiepen in de pil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Het is dat dit wat goedkoper was, dan die ribbistro bij ons in de buurt. ¤30,- voor wat spareribs.quote:
O ja.. dat staat hier ook.quote:
Alsof er zoveel in te verdiepen valt.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik moest mee ter ondersteuning toen dat ding geplaatst werd, dus dan pik je hier en daar iets op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Elke dag zo een pil innemen volgens de strip en niet vergeten. Meer heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof er zoveel in te verdiepen valt.Ik zou als vriend toch wel een beetje er iets van willen weten als ik geen zwangere vriendin wil eigenlijk.
Ja bah, jij weet natuurlijk alle ins en outs van anticonceptie.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is dat dit wat goedkoper was, dan die ribbistro bij ons in de buurt. ¤30,- voor wat spareribs.
Wel controleren of ze het doet en niet stiekem vergeet, omdat ze een kind van je wil.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke dag zo een pil innemen volgens de strip en niet vergeten. Meer heb ik niet nodig.
Geheelonthouding iof celibaat s nog altijd de beste optie. Ik word denk ik priesterquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bah, jij weet natuurlijk alle ins en outs van anticonceptie.
Ja. En een vriend zei ook nog "JA MOET HEEL GOED WEZEN BEN ER NOG NIET GEWEEST DUS LATEN WE DAT DOEN". En dat meende ie serieus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo duur?
Die zijn zeker gemaakt van rechtsdraaiende biovarkens...
Ik heb momenteel geen vriendin danwel neukertje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel controleren of ze het doet en niet stiekem vergeet, omdat ze een kind van je wil.
Dat houdt je misschien drie dagen vol.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geheelonthouding iof celibaat s nog altijd de beste optie. Ik word denk ik priester
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja. En een vriend zei ook nog "JA MOET HEEL GOED WEZEN BEN ER NOG NIET GEWEEST DUS LATEN WE DAT DOEN". En dat meende ie serieus.
Korterquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat houdt je misschien drie dagen vol.
Even zoeken naar die tent hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
30 euro....
Of was het onbeperkt?
Dan is het nog te duur.
Klinkt wel lekker, maar het is wel duur zeg, tering.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
http://www.bistrotbone.nl/menu-en-wijnen.html
En nee, ze hebben geen eens spareribs.
Dat doe ik al 3 dagen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat houdt je misschien drie dagen vol.
Welcome to the club.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen vriendin danwel neukertje.
No shit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, maar het is wel duur zeg, tering.
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bah, jij weet natuurlijk alle ins en outs van anticonceptie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen vriendin danwel neukertje.
Zegt meneer die mij altijd platspamt met Martin Damsquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Spam die kanker nog een keer en je bent de lul de eerstvolgende keer dat ik je zie.
Afgelopen week nog niet één keer gedaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zegt meneer die mij altijd platspamt met Martin Dams
[ afbeelding ]
Er zou makkelijk 10 euro van de prijs af kunnen bij de meeste gerechtenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
No shit.En daar gaat het mij juist slechter van smaken.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jawel, volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Afgelopen week nog niet één keer gedaan.
Bij Texas Ribhouse kun je dus voor een normale prijs mooi bunkeren. De bobs hebben we ook al voor elkaar en dan kan het 25 april los gaan. Mis ik wel Studio Sport.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Er zou makkelijk 10 euro van de prijs af kunnen bij de meeste gerechtenEn het is nog een bistro ook, dan moet het wel een hele bijzondere zijn willen ze dat soort prijzen durven vragen....
Ja, maar momenteel niet! Ze is immers niet hier.quote:
Breng me nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heul niet. Maar ik had ipv WF MartinDams moeten heten.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar momenteel niet! Ze is immers niet hier.
Ik krijg al honger als ik het over spareribs heb...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bij Texas Ribhouse kun je dus voor een normale prijs mooi bunkeren. De bobs hebben we ook al voor elkaar en dan kan het 25 april los gaan. Mis ik wel Studio Sport.
JA HALLO BP.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar momenteel niet! Ze is immers niet hier.
quote:
Ik ben zelf een van de bobs.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik krijg al honger als ik het over spareribs heb...Bobs geregeld voor een etentje?
Waarom ga je niet met de auto van de zaak?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben zelf een van de bobs.Nu nog even regelen dat ik mijn pa's bolide meekrijg, want 5 man in een Getz is een nogo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje proppen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben zelf een van de bobs.Nu nog even regelen dat ik mijn pa's bolide meekrijg, want 5 man in een Getz is een nogo.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de auto van de zaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de auto van de zaak?KANKERS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mijn pa heeft de Passat hier toch staan.
Heh, ik moet over een paar weken met 4 man in een Fiat 500 naar Groningen. Ik heb nu al zin in de reisquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's dus leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heh, ik moet over een paar weken met 4 man in een Fiat 500 naar Groningen. Ik heb nu al zin in de reisHopelijk is het de moeite waard qua stappen (ben er nog nooit geweest).
Groningen is top! Vannacht nog een hele leuke nacht gehad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heh, ik moet over een paar weken met 4 man in een Fiat 500 naar Groningen. Ik heb nu al zin in de reisHopelijk is het de moeite waard qua stappen (ben er nog nooit geweest).
Oh ja, dom van me, hoe kon ik dat vergeten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef WillFerrell het volgende:Mijn pa heeft de Passat hier toch staan.
http://www.politie.nl/aangifte/quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben een moordenaar, zojuist een spin gemold.
Groningen is leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vannacht ben jij de sjaak. Dan pakken ze je met de hele familie terug.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben een moordenaar, zojuist een spin gemold.
JA HOE KON JE DAT VERGETEN. Ik wil eigenlijk stylish zo gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dom van me, hoe kon ik dat vergeten.
Ik welquote:
Van vrijdag op zaterdag gaan slapen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vannacht ben jij de sjaak. Dan pakken ze je met de hele familie terug.
Ah tof. Heb je nog tips waar ik wel (en omdat het ook wel eens tof is om in een of ander kuttent te zitten) en niet heen moet? Het moet namelijk wel de moeite zijn om er 3 uur voor te moeten rijdenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Groningen is top! Vannacht nog een hele leuke nacht gehad.
DRIE UUR RIJDEN?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah tof. Heb je nog tips waar ik wel (en omdat het ook wel eens tof is om in een of ander kuttent te zitten) en niet heen moet? Het moet namelijk wel de moeite zijn om er 3 uur voor te moeten rijden
Vanuit Leiden, met twee tussenstops (2 mensen ophalen die niet in de buurt wonen).quote:
Station Deventer. Wat een sadness met dat extra spoor waardoor ik altijd te laat kom voor de aansluitende trein.quote:
Welk spoor?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Station Deventer. Wat een sadness met dat extra spoor waardoor ik altijd te laat kom voor de aansluitende trein.
worden je passagiers dan boos¿quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
waardoor ik altijd te laat kom voor de aansluitende trein.
Ik moest ooit eens naar Woldendorp (Oost-Groningen), vanuit Den Haag was dat zeker wel 3,5 uur rijdenquote:
Ik ging een keer naar Groningen toen het heel mistig was daar. Hoe noorderlijker we gingen hoe mistiger het werd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest ooit eens naar Woldendorp (Oost-Groningen), vanuit Den Haag was dat zeker wel 3,5 uur rijden
zusjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
M'n kankerzusje zit kankerherrie te luisteren dus ik haal die boxen weg van haar kamer, geeft ze me godverdomme een vuist op mn gezicht. Dat heeft ze geweten.
Je hebt haar in haar kut getrapt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
M'n kankerzusje zit kankerherrie te luisteren dus ik haal die boxen weg van haar kamer, geeft ze me godverdomme een vuist op mn gezicht. Dat heeft ze geweten.
ik ga nooit naar Groningenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging een keer naar Groningen toen het heel mistig was daar. Hoe noorderlijker we gingen hoe mistiger het werd.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wel. Maar goed, ik ben dan ook een oude burgerlijke lul.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Van vrijdag op zaterdag gaan slapen.
van 13.quote:
Yessir! En ik sloeg haar met een platte hand kneiterhard op d'r wang, dus nu staat mn hand in haar gezicht.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
kankerquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
En toen reden jullie zo de Waddenzee in?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging een keer naar Groningen toen het heel mistig was daar. Hoe noorderlijker we gingen hoe mistiger het werd.
Ja, ze tripte helemaal omdat ik die boxen weghaalde. Geeft ze me een vuist in m'n gezicht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een vuist in je gezicht, wtf??
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
van 13.
[..]
Yessir! En ik sloeg haar met een platte hand kneiterhard op d'r wang, dus nu staat mn hand in haar gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |