Even zoeken naar die tent hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
30 euro....
Of was het onbeperkt?
Dan is het nog te duur.
Klinkt wel lekker, maar het is wel duur zeg, tering.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
http://www.bistrotbone.nl/menu-en-wijnen.html
En nee, ze hebben geen eens spareribs.
Dat doe ik al 3 dagen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat houdt je misschien drie dagen vol.
Welcome to the club.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen vriendin danwel neukertje.
No shit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, maar het is wel duur zeg, tering.
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bah, jij weet natuurlijk alle ins en outs van anticonceptie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen vriendin danwel neukertje.
Zegt meneer die mij altijd platspamt met Martin Damsquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Spam die kanker nog een keer en je bent de lul de eerstvolgende keer dat ik je zie.
Afgelopen week nog niet één keer gedaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zegt meneer die mij altijd platspamt met Martin Dams
[ afbeelding ]
Er zou makkelijk 10 euro van de prijs af kunnen bij de meeste gerechtenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
No shit.En daar gaat het mij juist slechter van smaken.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jawel, volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Afgelopen week nog niet één keer gedaan.
Bij Texas Ribhouse kun je dus voor een normale prijs mooi bunkeren. De bobs hebben we ook al voor elkaar en dan kan het 25 april los gaan. Mis ik wel Studio Sport.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Er zou makkelijk 10 euro van de prijs af kunnen bij de meeste gerechtenEn het is nog een bistro ook, dan moet het wel een hele bijzondere zijn willen ze dat soort prijzen durven vragen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |