Ja, maar momenteel niet! Ze is immers niet hier.quote:
Breng me nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heul niet. Maar ik had ipv WF MartinDams moeten heten.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar momenteel niet! Ze is immers niet hier.
Ik krijg al honger als ik het over spareribs heb...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bij Texas Ribhouse kun je dus voor een normale prijs mooi bunkeren. De bobs hebben we ook al voor elkaar en dan kan het 25 april los gaan. Mis ik wel Studio Sport.
JA HALLO BP.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar momenteel niet! Ze is immers niet hier.
quote:
Ik ben zelf een van de bobs.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik krijg al honger als ik het over spareribs heb...Bobs geregeld voor een etentje?
Waarom ga je niet met de auto van de zaak?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben zelf een van de bobs.Nu nog even regelen dat ik mijn pa's bolide meekrijg, want 5 man in een Getz is een nogo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje proppen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben zelf een van de bobs.Nu nog even regelen dat ik mijn pa's bolide meekrijg, want 5 man in een Getz is een nogo.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de auto van de zaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de auto van de zaak?KANKERS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mijn pa heeft de Passat hier toch staan.
Heh, ik moet over een paar weken met 4 man in een Fiat 500 naar Groningen. Ik heb nu al zin in de reisquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's dus leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heh, ik moet over een paar weken met 4 man in een Fiat 500 naar Groningen. Ik heb nu al zin in de reisHopelijk is het de moeite waard qua stappen (ben er nog nooit geweest).
Groningen is top! Vannacht nog een hele leuke nacht gehad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heh, ik moet over een paar weken met 4 man in een Fiat 500 naar Groningen. Ik heb nu al zin in de reisHopelijk is het de moeite waard qua stappen (ben er nog nooit geweest).
Oh ja, dom van me, hoe kon ik dat vergeten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef WillFerrell het volgende:Mijn pa heeft de Passat hier toch staan.
http://www.politie.nl/aangifte/quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben een moordenaar, zojuist een spin gemold.
Groningen is leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vannacht ben jij de sjaak. Dan pakken ze je met de hele familie terug.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben een moordenaar, zojuist een spin gemold.
JA HOE KON JE DAT VERGETEN. Ik wil eigenlijk stylish zo gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dom van me, hoe kon ik dat vergeten.
Ik welquote:
Van vrijdag op zaterdag gaan slapen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vannacht ben jij de sjaak. Dan pakken ze je met de hele familie terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |