Ik zou het niet weten!quote:
Toen je mijn 20cm kloppend paars achterlangs nam, heb je het toen niet meegekregen?quote:
Heb je een paarse voorbinddildo dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 07:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen je mijn 20cm kloppend paars achterlangs nam, heb je het toen niet meegekregen?
Mogguh Zwolle en in het bijzonder Paranoot
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 14 april 2010 07:48 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb je een paarse voorbinddildo dan?
oh jeequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:46 schreef navvy het volgende:
Op stbabe na hebben alle geile wanhopige vrijgezellen van Zwolle je nu wel verwelkomd.
Dacht dat jij aan pegging deed. Je was zo positief in dat topic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vetkezen in het donker?quote:Op woensdag 14 april 2010 08:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Goedemorgen Zwolle!
Het licht ging gister vroeg uit, 22:00 lagen we in bed
quote:Op woensdag 14 april 2010 08:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dacht dat jij aan pegging deed. Je was zo positief in dat topic!![]()
Wordt 'pegging' de nieuwste sekstrend? #2Klopt, maar die vbd is niet van mij. Ik heb mijn eigen geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je dacht toch niet dat ik serieus navvy in zijn arie heb genomen?
En ik dan? Oh wacht, ik ben niet wanhopig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:46 schreef navvy het volgende:
Op stbabe na hebben alle geile wanhopige vrijgezellen van Zwolle je nu wel verwelkomd.
Ik ook niet. En vrijgezel kun je me ook niet echt noemen. Heb geen relatie, maar druk genoegquote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef Radobe het volgende:
[..]
En ik dan? Oh wacht, ik ben niet wanhopig.
we noemen dat een slettebakquote:Op woensdag 14 april 2010 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet. En vrijgezel kun je me ook niet echt noemen. Heb geen relatie, maar druk genoeg
Ik roep terug: Tessa?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:35 schreef Kekaa het volgende:
Ik zeg: Gijs?
Net sollicitatie gehad, nu wachten op antwoord.... en anders morgen nog eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |