abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79982421
Vervolg van Wordt 'pegging' de nieuwste sekstrend?

Op blogs wordt hier en daar melding gemaakt van het feit dat 'pegging' in populariteit lijkt toe te nemen. Wat dat is?

Pegging is de seksuele daad waarbij je je partner anaal penetreert met een voorbinddildo. In de regel gaat het om vrouwen of transgenders die andere vrouwen, mannen of transgenders penetreren.

Waarom? Om de geneugten van anale seks zelf te beleven. Voor mannen is het dé manier om anale seks (als 'ontvanger') te ontdekken, zonder zich te moeten bekeren tot homoseksualiteit.

Soort dildo
Er bestaan dildo's in alle maten, vormen en soorten. In een heteroseksueel koppel kies je best voor een dildo met een speciale tip, die de prostaat extra stimuleert. Lesbische koppels kunnen opteren voor een 'dubbele' dildo, die tegelijkertijd vaginaal en anaal kan penetreren.

Strikte regels
Onthou dat anale seks altijd gepaard gaat met enkele strikte regels. Hygiëne (gebruik nooit een speeltje vaginaal dat eerst anaal werd gebruikt), glijmiddel (altijd!), condooms (zeker als je wisselende partners hebt) en een goede communicatie tussen de partners is onontbeerlijk. Respecteer ook altijd de grenzen van je partner, en stop onmiddellijk als het onaangenaam of comfortabel is voor je partner. (edp)
bron

Nou mannen, wie wil er wel een keer door een vrouw van achteren gepenetreerd worden?
pi_79982476
ik ben weer van de partij voor een deel 2
pi_79982479
ik denk dat je meer mannen vindt die de "peg" willen ontvangen dan vrouwen die hem willen geven
pi_79982496
omg
pi_79982526
Ik gok dat er meer mannen zijn die dit doen dan gedacht wordt, alleen zullen de meeste mannen er niet open over zijn, juist vanwege al die debiele reacties.
pi_79982542
Gewoon een deel 2. Weet je waarom? Gewoon omdat het kan .
  maandag 5 april 2010 @ 21:49:37 #7
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79982568
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik gok dat er meer mannen zijn die dit doen dan gedacht wordt, alleen zullen de meeste mannen er niet open over zijn, juist vanwege al die debiele reacties.
Onderscheid moet er zijn.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79982628
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Mylene het volgende:
Gewoon een deel 2. Weet je waarom? Gewoon omdat het kan .
Er kan wel meer tegenwoordig volgens de OP
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 5 april 2010 @ 21:51:35 #9
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_79982676
DUDE
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  maandag 5 april 2010 @ 21:51:37 #10
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79982679
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

[..]

[..]

je spreekt jezelf wel redelijk tegen, he?
Ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek. Leg maar uit dan.
  maandag 5 april 2010 @ 21:52:55 #11
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_79982736
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Isegrim het volgende:
denk het ook, ja...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 5 april 2010 @ 21:54:02 #12
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79982784
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:45 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ja maar ik vind dat mensen juist de vrijheid moeten hebben om te experimenteren. ik zie er gewoon geen probleem van in als mensen seks hebben puur voor hun eigen ontdekkingsreis, zolang ze maar vrede hebben met wat ze doen is het toch goed. kijk dat jij dat persoonlijk niks vind is je eigen keuze, maar om het zorgelijk te noemen dat anderen dat wel doen vind ik echt onzin.
Ze doen het toch wel. Ik heb niet de illusie dat omdat ik het zorgelijk vind, ze het niet zouden doen.
Heb net SBS6 op staan, gaat over kindermisbruik in Cambodja. Tsja.

Ik geef aan dat men zo doorschiet met het zoeken naar sexuele bevrediging dat men doorschiet.
  maandag 5 april 2010 @ 21:54:10 #13
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79982791
nee, tenzij 100k.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 5 april 2010 @ 21:54:16 #14
71919 wonderer
pi_79982793
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek. Leg maar uit dan.
je zegt eerst dat de relnichten de "vrouwtjes" zijn en daarna dat ze hem er bij een ander in willen hangen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_79982822
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze doen het toch wel. Ik heb niet de illusie dat omdat ik het zorgelijk vind, ze het niet zouden doen.
Het gaat van anale sex naar homoseksualiteit naar kindermisbruik.

Wat een niveautje weer.
pi_79982878
Mijn anus is een uitgang, geen ingang!
  maandag 5 april 2010 @ 21:55:56 #17
71919 wonderer
pi_79982881
Overigens vraag ik me nu ineens af of mensen die meteen zeggen "aan mijn lijf geen polonaise!" ook degenen zijn die zeggen bij een nieuw gerecht "dat lust ik niet". En vice versa, of avontuurlijke mensen in bed ook sneller geneigd zijn eens te experimenteren in de keuken.
  maandag 5 april 2010 @ 21:57:39 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79982978
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

je zegt eerst dat de relnichten de "vrouwtjes" zijn en daarna dat ze hem er bij een ander in willen hangen.
Tsja, ze hebben geen doos he? Die andere homo's willen ook wel een stuk in hun anus voelen, dus ze zullen wel moeten.
Haalt niet weg dat ze zich als wijven gedragen en tegelijkertijd een kerel willen boelen. Misschien als straf dat hij eigenlijk (normaliter) een vrouw zou neucqen. Misschien komt daar de drang ook vandaan van sommige homo's om hetero's te strikken.
  maandag 5 april 2010 @ 21:57:58 #19
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79982989
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:55 schreef wonderer het volgende:
Overigens vraag ik me nu ineens af of mensen die meteen zeggen "aan mijn lijf geen polonaise!" ook degenen zijn die zeggen bij een nieuw gerecht "dat lust ik niet". En vice versa, of avontuurlijke mensen in bed ook sneller geneigd zijn eens te experimenteren in de keuken.
waarom zou je dat willen weten?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 5 april 2010 @ 21:58:48 #20
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983039
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Het gaat van anale sex naar homoseksualiteit naar kindermisbruik.

Wat een niveautje weer.
Tsja, je kunt je ogen er voor sluiten, maar dat zijn de uitwassen waar we liever niet over willen praten of nadenken.
  maandag 5 april 2010 @ 21:59:45 #21
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983091
quote:
Dat is heel iets anders. Eten is normaal, tenzij je je eten in de kont stopt, dan vind ik dat wel weer vaag, dat dan weer wel.
pi_79983110
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik geef aan dat men zo doorschiet met het zoeken naar sexuele bevrediging dat men doorschiet.
hallo, wat is dat nou voor vergelijking mensen die elkaar onderling bevredigen op manieren die door anderen vreemd gevonden kunnen worden staan in totaal geen verhouding met kindermisbruik. die smerige pedofielen moeten gewoon met hun tengels van kinderen afblijven. volwassenen/jeugdigen die onderling seks hebben omdat ze het zelf willen heeft daar gewoon helemaal niks mee te maken, op wat voor manier ze dan ook seks mogen hebben.
  maandag 5 april 2010 @ 22:00:57 #23
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983168
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:59 schreef leFUCK het volgende:

[..]

hallo, wat is dat nou voor vergelijking mensen die elkaar onderling bevredigen op manieren die door anderen vreemd gevonden kunnen worden staat in totaal geen verhouding met kindermisbruik. die smerige pedofielen moeten gewoon met hun tengels van kinderen afblijven. volwassenen/jeugdigen die onderling seks hebben omdat ze het zelf willen heeft daar gewoon helemaal niks mee te maken, op wat voor manier ze dan ook seks mogen hebben.
Ben ik met je eens, maar zij vinden dan weer dat het moet kunnen.
  maandag 5 april 2010 @ 22:01:07 #24
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79983175
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Bulletslut het volgende:
omg
Jij ziet dit topic nu pas?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_79983209
quote:
Haha, ja, ik denk dat de mensen die dit a priori uitsluiten, dezelfde mensen zijn die altijd naar hetzelfde restaurant gaan en daar altijd hetzelfde favoriete gerecht bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')