abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79922049
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:22 schreef IHVK het volgende:
Het idee, is goed. Even lekker internetten op de bank of in de tuin. En een apparaat die je makkelijk mee kan nemen naar de collegbanken bijvoorbeeld.

De Apple Hype en leuke gadgets eromheen maken het nog beter.

Echter: Geen multitasking, Geen Flash, Geen USB en het van alle kanten dichtgetimmerde (gesloten) systeem.
Dat gaat hem dus niet worden voor mij (mocht ik ooit zo'n apparaat nodig hebben)

Dan koop ik wel een Windows versie ervan, want die komt vast wel.
Vooralsnog ben ik tevreden met mijn huidige laptop.
Volgens mij komen er ook Android varianten. Met Flash.
pi_79923902
Waarom rukken mensen toch zo op Flash tegenwoordig. Het enige Flash dat ik tegenkom zijn van die hinderlijke advertenties die je hele beeldscherm in beslag nemen. En die kan ik missen als kiespijn dus heb ik rustig een Flash blocker geïnstalleerd.
  zondag 4 april 2010 @ 02:53:28 #203
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79923958
quote:
Op zondag 4 april 2010 02:48 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom rukken mensen toch zo op Flash tegenwoordig. Het enige Flash dat ik tegenkom zijn van die hinderlijke advertenties die je hele beeldscherm in beslag nemen. En die kan ik missen als kiespijn dus heb ik rustig een Flash blocker geïnstalleerd.
Youtube, dumpert, etc?
Een van de populairste sites van Nederland! Beetje last van tunnelvisie jongetje?
pi_79923982
quote:
Op zondag 4 april 2010 02:53 schreef Blinker het volgende:

[..]

Youtube, dumpert, etc?
Een van de populairste sites van Nederland! Beetje last van tunnelvisie jongetje?
Moeilijk he, om gewoon als een volwassen vent te reageren. Youtube heeft gewoon een html5 player net als zoveel grote websites. Dumpert volgt vanzelf wel.
  zondag 4 april 2010 @ 03:03:08 #205
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79924043
quote:
Op zondag 4 april 2010 02:56 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Moeilijk he, om gewoon als een volwassen vent te reageren. Youtube heeft gewoon een html5 player net als zoveel grote websites. Dumpert volgt vanzelf wel.
Tja, ik kan er slecht tegen als mensen niet objectief naar iets kunnen kijken.
HTML5 is er inderdaad sinds kort, maar er zijn nog tig andere sites welke nog steeds gebruik maken van flash en dat zal ook nog wel even zo blijven.

Het is gewoon een tekortkoming van de iPhone/iPad
pi_79924141
quote:
Op zondag 4 april 2010 03:03 schreef Blinker het volgende:

[..]

Tja, ik kan er slecht tegen als mensen niet objectief naar iets kunnen kijken.
HTML5 is er inderdaad sinds kort, maar er zijn nog tig andere sites welke nog steeds gebruik maken van flash en dat zal ook nog wel even zo blijven.

Het is gewoon een tekortkoming van de iPhone/iPad
Jij bent niet objectiever dan ik.

Ik heb vroeger m'n geld verdiend als Flash developer. Maar tegenwoordig is het gewoon een ouderwetse en falende technologie zonder toekomst. Apple, en nu ook veel grote websites hebben dat door en stappen op tijd over naar open, gestandaardiseerde alternatieven. De iPhone en iPad zullen door het ontbreken van ondersteuning het verdwijnen van Flash alleen maar versnellen.
  zondag 4 april 2010 @ 03:21:34 #207
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79924179
quote:
Op zondag 4 april 2010 03:16 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Jij bent niet objectiever dan ik.

Ik heb vroeger m'n geld verdiend als Flash developer. Maar tegenwoordig is het gewoon een ouderwetse en falende technologie zonder toekomst. Apple, en nu ook veel grote websites hebben dat door en stappen op tijd over naar open, gestandaardiseerde alternatieven. De iPhone en iPad zullen door het ontbreken van ondersteuning het verdwijnen van Flash alleen maar versnellen.
Waar baseer je dat op dat ik niet objectief ben?
Tuurlijk is flash achterhaald en is HTML5 beter, maar je kan niet pats-boem flash laten vallen.
Er zijn heel veel sites die er nog mee werken en die zullen niet 1-2-3 hun website overhoop gooien, omdat Apple het niet nodig vindt om het te ondersteunen.

En nu ga ik nokken
pi_79924482
quote:
Op zondag 4 april 2010 03:21 schreef Blinker het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op dat ik niet objectief ben?
Waar baseer je op dat ík niet objectief ben?
quote:
Tuurlijk is flash achterhaald en is HTML5 beter, maar je kan niet pats-boem flash laten vallen.
Er zijn heel veel sites die er nog mee werken en die zullen niet 1-2-3 hun website overhoop gooien, omdat Apple het niet nodig vindt om het te ondersteunen.

En nu ga ik nokken
Heel veel (grote) websites hebben het al gedaan. Apple heeft meer invloed dan je denkt.
pi_79924489
Ik zie nu wel een enorme ontwerpfout (in de filmpjes zie ik het), de achterkant had niet rond mogen zijn maar plat, als ze erop tikken schommelt de ipad. Dat ze het design belangrijker vinden dan het gebruikersgemak is toch idioot.
  zondag 4 april 2010 @ 08:21:47 #210
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_79924978
quote:

[..]

maar je kan niet pats-boem flash laten vallen.
Dat kunnen ze dus wel. Net zoals ze ooit patsboem de floppydrive eruit hebben gegooid. Het doet even pijn, maar op de lange termijn heb je op deze manier minder oude zooi die je mee hoeft te sjouwen.
  zondag 4 april 2010 @ 08:26:50 #211
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_79925003
quote:
Op zondag 4 april 2010 04:23 schreef Onrust. het volgende:
Ik zie nu wel een enorme ontwerpfout (in de filmpjes zie ik het), de achterkant had niet rond mogen zijn maar plat, als ze erop tikken schommelt de ipad. Dat ze het design belangrijker vinden dan het gebruikersgemak is toch idioot.
Kan me niet voorstellen dat ze dat niet hebben getest.
pi_79928046
quote:
Hmm, ik gok dat de iPad niet is ontworpen om plat op een oppervlak te leggen, en het dus geen 'probleem' is.
  zondag 4 april 2010 @ 12:31:27 #213
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79928788
quote:
Op zondag 4 april 2010 08:21 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat kunnen ze dus wel. Net zoals ze ooit patsboem de floppydrive eruit hebben gegooid. Het doet even pijn, maar op de lange termijn heb je op deze manier minder oude zooi die je mee hoeft te sjouwen.
De floppydrive was al veel langer overbodig en werd al door heel veel pclui niet meer gebruikt.
  zondag 4 april 2010 @ 12:46:42 #214
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_79929166
Ik ga hem in ieder geval van de zomer zeer waarschijnlijk aanschaffen (hopelijk is die dan al in Nederland, anders maar even naar Duitsland ofzo). Je loopt er gemakkelijker mee rond dan met een laptop in bijvoorbeeld de trein. Het is in mijn ogen een ideale tool voor mijn studie. Aantekeningen tijdens college maken, je kan op een prettige manier artikelen lezen (dat moet nogal veel voor mijn studie) of dingen opzoeken. (Momenteel print ik artikelen altijd uit omdat het van mijn laptop niet zo lekker leest, maar de indruk die ik tot nu toe van de iPad heb is dat dat een stuk prettiger leest.) En tevens kan het dienen als een tweede beeldschermpje naast mijn MacBook als ik thuisben. Handig apparaatje volgens mij.

(Ik snap dat mensen met zowel een gave laptop als iets van een iPhone/iPod Touch er wat minder nut van inzien, daar de iPad op een manier een grote iPod Touch is, maar ik heb een hopeloos oude mobiel die niets naast sms'en en bellen kan.)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_79932040
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Hmm, ik gok dat de iPad niet is ontworpen om plat op een oppervlak te leggen, en het dus geen 'probleem' is.
Als je gaat typen op het virtuele keyboard moet je persé een wollen deken meenemen bedoel je ? zodat het niet kantelt ? Of wou je het ding met 1 hand vasthouden en met de andere typen?
  zondag 4 april 2010 @ 14:26:57 #216
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_79932282
De officiele typpositie is met 1 been over je andere been, met daar je iPad op, in een luie stoel met een Caffè Vanilla Frappuccino® Light Blended Coffee op het tafeltje naast je.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_79932342
quote:

[..]

Ik zie niet in waarom men de ondersteuning niet kan laten vallen. Of gebruik jij je floppy, parallelle poort en seriële poort ook nog dagelijks? Ik ben blij dat iemand het aandurft die oude grut te laten vallen, laat andere browsers dat aub ook doen. Ander zitten we over tien jaar nog met die oude meuk, die echt alles aan een site nog vertraagt ook.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_79932343
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De officiele typpositie is met 1 been over je andere been, met daar je iPad op, in een luie stoel met een Caffè Vanilla Frappuccino® Light Blended Coffee op het tafeltje naast je.
haha

Ik vind het verder wel een leuk product, zou het wel willen hebben daar niet van maar ik vind dat een groot minpunt, ja hij ziet er nu wat mooier / vrouwelijker uit met deze achterkant maar handig is het niet op een platte tafel en zover ik weet zijn de meeste tafels plat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 april 2010 @ 14:28:45 #219
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79932357
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:31 schreef Blinker het volgende:

[..]

De floppydrive was al veel langer overbodig en werd al door heel veel pclui niet meer gebruikt.
Nou, niet helemaal waar. Apple is in 1998 gestopt met een floppydrive. Toen had werkelijk elke PC nog een floppydrive. Dell is pas in 2003 gestopt met het standaard aanbieden van een floppydrive, hoewel ze nog wel als optie werden aangeboden.
pi_79934371
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou, niet helemaal waar. Apple is in 1998 gestopt met een floppydrive. Toen had werkelijk elke PC nog een floppydrive. Dell is pas in 2003 gestopt met het standaard aanbieden van een floppydrive, hoewel ze nog wel als optie werden aangeboden.
Nou wee tik niet hoe het met jou zit, maar in 1998 maakte ik ook al geen gebruik meer van floppy's en had mijn pc geen floppydrive..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 april 2010 @ 15:24:58 #221
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79934588
quote:
Op zondag 4 april 2010 15:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nou wee tik niet hoe het met jou zit, maar in 1998 maakte ik ook al geen gebruik meer van floppy's en had mijn pc geen floppydrive..
Tja, alle informatie die ik er over zoek laten zien dat de HP's, compaqs en dells nog volop met floppy werden uitgeleverd. Dat jij individueel er geen gebruik van maakte doet daar weinig aan af he.
pi_79935935
quote:
Op zondag 4 april 2010 15:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En zo zijn er nu ook mensen die geen gebruik maken van Flash en het blocken op hun computer.
pi_79940197
quote:
De iPhone is ook zo rond. En niet veel mensen zullen 'm plat neerleggen op tafel. Eerder nog in dat Apple hoesje o.i.d. of gewoon op schoot (dan ben je eigenlijk gelijk van het probleem af).

Die helling is er trouwens om het beter vast te houden, zodat het beter aanvoelt. Dit is al in veel reviews gemeld
  zondag 4 april 2010 @ 19:57:04 #224
12221 Tijn