Mwoach, mijn laatste vlucht was naar Peru, dan ben je al met al (met wachten op vliegveld) 12 uur aan het vliegen en een uur of 2 aan het wachten. Maar dat is misschien niet helemaal representatief inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik mijn iPod touch in het vliegtuig inderdaad altijd als e-reader, gaming device, ipod, filmpjes, etc. Zou niet weten waarom een batterij duur van 10 uur dat onmogelijk maakt. Ik vlieg regelmatig naar Taiwan, en als je daar meer dan 8 uur aaneengesloten bezig ben met een multimedia device is dat erg lang gok ik
Naar Taiwan vlieg ik een uur of 13 ~14 en wacht ik een uurtje of 2. Maar ik gebruik echt geen 16 uur mijn ipod. Je slaapt een paar uurtjes, je moet door een transfer heen, je gaat eens naar een toilet, je eet eens wat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoach, mijn laatste vlucht was naar Peru, dan ben je al met al (met wachten op vliegveld) 12 uur aan het vliegen en een uur of 2 aan het wachten. Maar dat is misschien niet helemaal representatief inderdaad.
Maar dan nog is (vermoed ik) ergens halverwege de vlucht je iPad leeg. Want die 10 uur batterijduur geldt denk ik niet als je ook films of series kijkt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Naar Taiwan vlieg ik een uur of 13 ~14 en wacht ik een uurtje of 2. Maar ik gebruik echt geen 16 uur mijn ipod. Je slaapt een paar uurtjes, je moet door een transfer heen, je gaat eens naar een toilet, je eet eens wat.
Nou als je wifi uitzet denk ik dat je wel weer behoorlijk wat batterijduur wint. Overigens zijn de eerste berichten dat de batterijduur langer is dan 10 uur.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar dan nog is (vermoed ik) ergens halverwege de vlucht je iPad leeg. Want die 10 uur batterijduur geldt denk ik niet als je ook films of series kijkt.
Ik moet zeggen dat cathay wel een aardig assortiment heeft. De laatste keer heb ik inglorious basterds en the substitutes gekeken.quote:Daarnaast mis je natuurlijk de slechte films en series die de luchtvaartmaatschappij je aanbiedt..
klein portable accutje eropklikken en klaar, heb ik ook voor de iPhonequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar dan nog is (vermoed ik) ergens halverwege de vlucht je iPad leeg. Want die 10 uur batterijduur geldt denk ik niet als je ook films of series kijkt.
Daarnaast mis je natuurlijk de slechte films en series die de luchtvaartmaatschappij je aanbiedt..
Dat lijkt me ook direct z'n grootste nadeel. Mijn ipod stop ik in mijn borstzak. Als je elke keer het ding weer in je handbagage of in het bagagenetje voor je moet proppen is (zeker in economy) gezeikquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan moet je eigenlijk ook nog een mounting bracket meenemen waar je iPad in kan. Want hij kan natuurlijk niet altijd op het tafeltje voor je liggen,
Ik geloof niet dat het echt je desktop kan vervangen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:57 schreef HalvinCarris het volgende:
En zo'n keyboard dock is ook wel vet. Zet je hem daar in, kun je even rustig doorwerken. Of je zet 2 van zulke docks in je huis op plaatsen waar je vaak zit. Ik zie het al voor me.
Daar is het ook niet voor bedoeld. Sterker nog, je hebt een desktop pc/mac (of laptop) nodig om je media erop te krijgen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het echt je desktop kan vervangen.
Daarvoor is het te gelimiteerd.
Dat zeg ik ook niet, maar even "snel" voor "er bij" is wel super fijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het echt je desktop kan vervangen.
Daarvoor is het te gelimiteerd.
Met een iPhone of iPod touch kan je precies hetzelfde doen. Scheelt ook weer wat in de prijs. Het enige vernieuwende wat de iPad heeft is een groter scherm en de speciale apps. En natuurlijk vernieuwde apps die je van de iPod of iPhone kent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, dan zie ik de meer- of minderwaarde ten opzichte van een laptop niet zo.
Ja, maar jij hebt het over 'werken'. Nu weet ik niet wat jij onder werken verstaatquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar even "snel" voor "er bij" is wel super fijn.
Geef jij 125 euro uit op een avondje stappen? Koop je dan vrienden ofzo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:57 schreef HeatWave het volgende:
en de prijs is natuurlijk relatief, er zijn mensen zat die het erbij kunnen betalen natuurlijk, tis een hoop geld, maar goed, een avondje stappen minder en je hebt alweer een kwart iPad.
neuh, uit eten, stappen, evt nog wat eten voor het naar huis gaan, taxi. Tis niet elke dag 125, maar 100 lukt me eigenlijk altijd welquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
Geef jij 125 euro uit op een avondje stappen? Koop je dan vrienden ofzo?
Oh, op die fiets. Ik dacht dat je 125 euro aan drank wegtiktequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, uit eten, stappen, evt nog wat eten voor het naar huis gaan, taxi. Tis niet elke dag 125, maar 100 lukt me eigenlijk altijd wel.
das een soort zelfmoord, nou ja, 1 fles champagne en je komt al een eindquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:03 schreef Blinker het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Ik dacht dat je 125 euro aan drank wegtikte
Dat likkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |