abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 april 2010 @ 14:48:14 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79870331
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Net zoals de iPhone kan je prima je muziek opzetten en surfen, en echt heel erg veel meer dingen door elkaar doe ik toch niet op een portable device, DAN is een laptop idd wel beter.

Iedereen doet zo negatief over dat niet multitasken, maar bitched wel dat zijn PC zo traag is met een paar apps open .

Technisch is het misschien minder "geavanceerd"maar voor de gemiddelde user heeft het ide praktijk alleen maar het gevolg dat wat je ook opent meteen reageert en snel is. Dat is me echt meer waard dan 10 trage apps .
Mijn BB multitasked wel, maar de praktijk is dat je op die kleine schermpjes toch maar 1 app tegelijk kan bedienen. Als het OS status bij afsluiten opslaat en apps snel starten merk je nauwelijks dat er iet echt gemultitasked wordt.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:49:52 #102
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79870387
quote:

[..]

Net zoals de iPhone kan je prima je muziek opzetten en surfen, en echt heel erg veel meer dingen door elkaar doe ik toch niet op een portable device, DAN is een laptop idd wel beter.

Iedereen doet zo negatief over dat niet multitasken, maar bitched wel dat zijn PC zo traag is met een paar apps open .
Plus dat ik nog steeds mensen tegenkom die denken dat 'niet multitasken' gelijk staat aan 'niet kunnen wisselen tussen applicaties': ja, dan ben ik een mail aan het typen, wordt ik gebeld en is m'n mail kwijt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_79870423
quote:
Ik heb nog nooit gebitched dat mijn PC langzaam is met een paar "apps" open. Ohnee, wacht, op mijn PC draai ik ook gewoon echte programma's in plaats van kleine appjes. .
quote:
Technisch is het misschien minder "geavanceerd"maar voor de gemiddelde user heeft het ide praktijk alleen maar het gevolg dat wat je ook opent meteen reageert en snel is. Dat is me echt meer waard dan 10 trage apps .
Nouja, als ik naar mezelf kijk zou ik toch minstens een emailclient, muziek (al dan niet op afstand) en browser willen draaien tegelijkertijd. En tussendoor misschien nog een foto bekijken, misschien nog wat kleins typen.
Dan zou een iPad in zijn huidige vorm dus al niks voor mij zijn.
En ik vermoed dat veel mensen diezelfde behoeftes hebben.
Ik heb het idee dat mensen die zo'n iPad kopen daar nog wel eens in teleurgesteld kunnen gaan worden, maar misschien laten ze hun behoefte wel aanpassen door wat het apparaat dicteert.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:54:22 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79870548
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gebitched dat mijn PC langzaam is met een paar "apps" open. Ohnee, wacht, op mijn PC draai ik ook gewoon echte programma's in plaats van kleine appjes. .
[..]

Nouja, als ik naar mezelf kijk zou ik toch minstens een emailclient, muziek (al dan niet op afstand) en browser willen draaien tegelijkertijd. En tussendoor misschien nog een foto bekijken, misschien nog wat kleins typen.
Dan zou een iPad in zijn huidige vorm dus al niks voor mij zijn.
En ik vermoed dat veel mensen diezelfde behoeftes hebben.
Ik heb het idee dat mensen die zo'n iPad kopen daar nog wel eens in teleurgesteld kunnen gaan worden, maar misschien laten ze hun behoefte wel aanpassen door wat het apparaat dicteert.
Email is push, dus dat krijg je meteen te zien, en waarom zou je tegelijkertijd een browser en een foto willen bekijken, heb je 2 schermen op je laptop? .

Als je bijv Safari open hebt en op de homeknop drukt en meteen op de photoknop ben je sneller klaar dan switchen van app op een laptop hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:57:25 #105
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79870661
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

[..]

Dat is precies wat ik bedoel, wil je die dingen echt allemaal TEGELIJKERTIJD op het scherm van de iPad hebben? Of wil je gewoon kunnen wisselen tussen die taken, waarbij de statussen gewoon onthouden worden en je dus na het wisselen verder kunt gaan waar je gebleven bent?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:58:08 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79870692
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:57 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel, wil je die dingen echt allemaal TEGELIJKERTIJD op het scherm van de iPad hebben? Of wil je gewoon kunnen wisselen tussen die taken, waarbij de statussen gewoon onthouden worden en je dus na het wisselen verder kunt gaan waar je gebleven bent?
precies, je app blijft bevroren, dus je hoeft niets opnieuw te doen oid, het gaat verder waar je was, ook spellen.
Get woke, go broke!
pi_79871134
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:57 schreef De_Hertog het volgende:
Op mijn PC heb ik die dingen tegelijkertijd op mijn scherm ja. .
Maar ik was inderdaad zo iemand die niet had begrepen dat je apps in de achtergrond kan "bevriezen".
IK WIL NU EEN iPAD, METEEN! SCHNELL!
.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:12:17 #108
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79871213
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Op mijn PC heb ik die dingen tegelijkertijd op mijn scherm ja. .
Maar ik was inderdaad zo iemand die niet had begrepen dat je apps in de achtergrond kan "bevriezen".
IK WIL NU EEN iPAD, METEEN! SCHNELL!
.
Nou ja, ik zeg niet dat je hem meteen moet willen natuurlijk, maar de kritiek moet wel terecht zijn
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_79871301
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
Nou ja, ik zeg niet dat je hem meteen moet willen natuurlijk, maar de kritiek moet wel terecht zijn
Dan blijf ik wel bij mijn eerdere punt over de grootte ten opzichte van de multitouch en de draagbaarheid.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:18:19 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79871422
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dan blijf ik wel bij mijn eerdere punt over de grootte ten opzichte van de multitouch en de draagbaarheid.
Sja, dat weet ik dus nog niet, daarom moet ik hem eerst in handen krijgen .
Get woke, go broke!
pi_79871480
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dat weet ik dus nog niet, daarom moet ik hem eerst in handen krijgen .
Ik ben ook erg benieuwd hoe dat aanvoelt ten opzichte van een iPhone of andere smartphone.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:21:49 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79871551
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik ben ook erg benieuwd hoe dat aanvoelt ten opzichte van een iPhone of andere smartphone.
Ik ook, maar ik gok dat het wel ok is Apple is zeker niet foutloos ofzo, maar de meeste recente producten zijn over het algemeen best in orde .
Get woke, go broke!
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:43:59 #113
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_79872365
Stel je voor dat je met zo'n fijne iPad lekker in de tuin zit, op WiFi te browsen, beetje mailen

Chill.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_79872489
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef HalvinCarris het volgende:
Stel je voor dat je met zo'n fijne iPad lekker in de tuin zit, op WiFi te browsen, beetje mailen

Chill.
Mja, dan zie ik de meer- of minderwaarde ten opzichte van een laptop niet zo.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:48:28 #115
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_79872532
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik wel hoor, met een laptop zit je niet lekker achterover, de iPad kan je even snel wegleggen, is licht.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:48:35 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79872538
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik wel, een laptop zet je aan, start je op, etc, dan ga je er iets op doen, en dan zet je hem weg, in standy oid. Duurt allemaal weer even.

Op een iPad druk je op de aanknop en hij is meteen aan, geen vertraging, klaar met werken, 1 druk en uit, etc .
Get woke, go broke!
pi_79872806
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik wel hoor, met een laptop zit je niet lekker achterover, de iPad kan je even snel wegleggen, is licht.
Mja, dat zie ik persoonlijk dus niet zo gebeuren, ik heb het idee dat je een iPad ook neer moet leggen op een tafel ofzo om er bijvoorbeeld lekker op te kunnen typen. Of in je arm houden als zo'n klapper met knijper en dan met de andere hand typen.
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik wel, een laptop zet je aan, start je op, etc, dan ga je er iets op doen, en dan zet je hem weg, in standy oid. Duurt allemaal weer even.

Op een iPad druk je op de aanknop en hij is meteen aan, geen vertraging, klaar met werken, 1 druk en uit, etc .
Mja, dat wachten vind ik niet zo erg. Bovendien hoef je met bijvoorbeeld een Macbook ook niet te wachten, die klap je open en hij is klaar.
pi_79872822
Wat ik maar wil zeggen is dat ik het idee heb dat de iPad hoogstens een ding voor erbij wordt, voor als je iPhone te klein is en je MacBook te groot.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 april 2010 @ 15:56:47 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79872839
Ik zie hem eigenlijk als een multimedia device. Ideaal in het vliegtuig.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:56:47 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79872841
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mja, dat zie ik persoonlijk dus niet zo gebeuren, ik heb het idee dat je een iPad ook neer moet leggen op een tafel ofzo om er bijvoorbeeld lekker op te kunnen typen. Of in je arm houden als zo'n klapper met knijper en dan met de andere hand typen.
[..]

Mja, dat wachten vind ik niet zo erg. Bovendien hoef je met bijvoorbeeld een Macbook ook niet te wachten, die klap je open en hij is klaar.
Mwah, ook die heeft nog wel even een paar sec nodig om de drives op te spinnen etc, het is idd vrij rap maar niet zo rap als een iPad, das is echt instant-aan. .

En erg is het wachten niet, maar niet wachten is altijd beter. En het ding is natuurlijk licht, ook erg fijn om mee te werken.
Get woke, go broke!
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:57:11 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79872852
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat ik maar wil zeggen is dat ik het idee heb dat de iPad hoogstens een ding voor erbij wordt, voor als je iPhone te klein is en je MacBook te groot.
Dat idee heb ik ook ja, en daar zie ik best een markt voor, ook bij mezelf .
Get woke, go broke!
pi_79872931
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag je hem daar eigenlijk wel gebruiken met z'n WiFi en zulks?
En als je hem al mag gebruiken, maar dan met WiFi uit, wat is dan nog het leuke aan zo'n iPad?
Films kijken? Dan redt je vermoedelijk niet die accuduur van 10 uur.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:02:28 #123
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79872987
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Daar is hij inderdaad heel geschikt voor, plus je kan ook nog wat andere dingen doen.
Het is zeker leuk speelgoed
pi_79873357
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En als je hem al mag gebruiken, maar dan met WiFi uit, wat is dan nog het leuke aan zo'n iPad?
In vliegtuigen komt ook WiFi. Maatschappijen laten alleen veel te lang op zich wachten daarmee.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 april 2010 @ 16:17:10 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79873434
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn iPod touch in het vliegtuig inderdaad altijd als e-reader, gaming device, ipod, filmpjes, etc. Zou niet weten waarom een batterij duur van 10 uur dat onmogelijk maakt. Ik vlieg regelmatig naar Taiwan, en als je daar meer dan 8 uur aaneengesloten bezig ben met een multimedia device is dat erg lang gok ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')