quote:Op donderdag 1 april 2010 19:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niet zozeer qua mobiele telefoons, maar wel 'mobiel' : de iPad. Daarvoor was de iPhone het laatste 'wow' apparaat. Sinds de release van iPhone zijn de rest v/d fabrikanten opeens wakker geworden en zijn toestellen stukken beter geworden maar niks dat er echt tussenuit springt, niet echt een bedrijf dat ff de boel wakker schud.
Uiteraard zijn er wel een hoop devices met een hoog 'gadget' gehalte, b.v. de X10 mini.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De iPad vind ik nu niet bepaald een wow-factor hebben. Het is een tablet die de ervaring van de iPhone uitbreidt/vergroot, meer niet.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:33 schreef Masegate het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk off-topic, maar toch maar even reageren:
Ik snap niet waarom iemand een iPad zou willen als je ook zo'n ding kunt kopen van de bekendere laptop-fabrikanten. Daar heb je toch 10x zoveel aan dan een iPad?
Zal wel komen omdat het Apple is...
Ga hier maar verderquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het pluspunt van de iPad is dat het niet blijft hangen bij het idee dat je op een tablet ook maar een volledig OS moet zetten. Zo'n OS is namelijk gebouwd om met een muis te werken. Apple heeft het met de iPad slimmer aangepakt. Er zijn echter nog wel meer tablets die ook een aangepast OS leveren, zoals de JooJoo: http://www.engadget.com/2010/04/01/the-joojoo-is-here-seriously/
En waarom?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga er een halen zodra ie hier verkrijgbaar is
BlackBerry? Heb die dingen altijd beter gevonden dan iPhones. Bovendien maakt Nokia nog steeds leuke apparaten, alleen is Symbian zo zoutloos.quote:Sinds de release van iPhone zijn de rest v/d fabrikanten opeens wakker geworden en zijn toestellen stukken beter geworden maar niks dat er echt tussenuit springt, niet echt een bedrijf dat ff de boel wakker schud.
Perfect verwoordquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef Tijn het volgende:
Ik zou willen dat ik 'em zou willen, maar ik kan echt niet bedenken wat voor nut 'ie zou moeten hebben voor mij persoonlijk
Dat gevoel heb ik in het algemeen metalle producten van Apple.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef Tijn het volgende:
Ik zou willen dat ik 'em zou willen, maar ik kan echt niet bedenken wat voor nut 'ie zou moeten hebben voor mij persoonlijk
Ik denk dat 'ie vooral interessant is voor mensen die weinig van computers weten.
Die ervaring heb ik nou weer totaal niet. Ik heb hier een aardig volle Dock in elk geval.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef Blinker het volgende:
[..]
Kortom het software aanbod is erg mager.
Rrrrrrrrrrrrr.....quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb hier een aardig volle Dock in elk geval.
Ik denk niet dat de gemiddelde 'start' programmalijst van Windows in de dock past.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik nou weer totaal niet. Ik heb hier een aardig volle Dock in elk geval.
Die racegame ziet er wel mooi uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
http://vimeo.com/10595371
Deze video maakt mij wel enthousiast!
Nee, maar het idee is natuurlijk dat je alleen de apps die je daadwerkelijk vaak gebruikt in je Dock zet natuurlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde 'start' programmalijst van Windows in de dock past.
Die reviewer is echt een baas. De iPad kan me niet zoveel schelen, maar de videoreview is geniaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
http://vimeo.com/10595371
Deze video maakt mij wel enthousiast!
Niet om het een of ander, maar ik heb nog een iPod Touch 32 GB te ruil voor een digitale compact camera van gelijksoortige nieuwwaarde. Haal de iPad Mini nu al in huis!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:28 schreef o.us het volgende:
Alles wat een iPad kan, kan een iPhone / iPod Touch ook.
Al je apps zou waarschijnlijk ook gewoon passen, zoveel kan het niet zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar het idee is natuurlijk dat je alleen de apps die je daadwerkelijk vaak gebruikt in je Dock zet natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |