abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:53:07 #151
3542 Gia
User under construction
pi_79908314
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:31 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat zie je al bij alle huilebalken die nu van school komen. Als ze een beetje door moeten werken liggen ze al jankend in een hoekje.
Dat komt eerder door de opvoeding op zo'n kinderfabriek die ze kinderdagverblijf noemen. Kinderen zijn tegenwoordig kleine prinsjes en prinsesjes die tegen alles beschermd moeten worden, die hun ouders bij het eten zien en in de weekenden en die beladen worden met alle luxe om dat gemis goed te maken.

Niemand zegt hier dat kinderen niet teleurgesteld mogen worden of daar ten koste van alles tegen beschermd moeten worden. Maar dit expres doen, bij zo'n jonge kinderen is echt belachelijk.

Het komt op een basisschool regelmatig voor dat iets gepland is en vanwege het weer niet door kan gaan. Dan zijn ze ook teleurgesteld. Maar niet gekwetst. Het is het opzettelijk kwetsen van kinderen wat me in dit geval tegen staat.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:54:40 #152
3542 Gia
User under construction
pi_79908371
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:50 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Je bent een topic aan het doorlezen om een taalkundig niet zo soepele tekst eruit te maken en te quoten?
Niet zo soepel lopend? Het is gewoon fout!

Het is 'voor mijn part' en niet 'voor mij apart'.

Echt zo'n hilarische fout!!
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:54:18 #153
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_79910141
De reacties.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_79910937
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De reacties.
Sneu voor de kotertjes, maar als je er zoveel mensen mee op de kast krijgt is het wel een geslaagde mop.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79913354
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:31 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat zie je al bij alle huilebalken die nu van school komen. Als ze een beetje door moeten werken liggen ze al jankend in een hoekje.
Ah, de ware libertarier spreekt. Vrijheid tot daar aan toe, maar je verdient wel klapjes van een autoriteit om "karakter" te kweken.
pi_79913448
Ach, eigenlijk overdrijf ik een beetje. Ik vind die grap ook wel kunnen eigenlijk. Ik vind alleen die schooldirecteur een eikel met z'n "ze zullen in de toekomst nog wel meer teleurstellingen tegen komen". Zeg dan eerlijk dat het niet je bedoeling wat om kinderen aan het huilen te maken ipv dit soort macho-gelul.
pi_79914653
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef misteriks het volgende:
Maatschappij
Directeur Guy Medats relativeert de zaak. “Wij wilden de kinderen voorbereiden op de maatschappij waarin ze later terechtkomen. Ze zullen later nog dikwijls met teleurstelling te maken krijgen.”
Haha geweldig..
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:45:23 #158
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_79915798
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:32 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ah, de ware libertarier spreekt. Vrijheid tot daar aan toe, maar je verdient wel klapjes van een autoriteit om "karakter" te kweken.
In een libertarische wereld zal er een vrije markt van scholen zijn. Dan heb je dus verschillende scholen, bij de ene school wordt je afgetuigd, en de andere leer je problemen oplossen door over elkaars gevoelens te praten. Het ligt daar net aan de wensen van de klant

Waarschijnlijk levert die laatste school zwakke onsuccesvolle mensen af, en krijgt die school slechte ratings.
pi_79916792
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:51 schreef Angst het volgende:
Wel begrijp ik de mensen niet dit dit soort dingen 1 april grappen vinden, het is gewoon niet grappig. Kijk als je mensen iets belachelijkslaat geloven als dat er een ufo-landing is, vliegende walvis e.d. is het grappig. Een bezoekje aan een recreatiepark is gewoon mogelijk dus het is logisch dat je zoiets geloofd en dus niet grappig als iemand daar intrapt.
Dit dus. Goedgelovigheid afleren, best, maar hou het wel leuk.
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Moedwillig kwetsen, mijn god.

Is een vader die kinderen in de auto heeft die roepen naar de MAC te willen, de parkeerplaats daarvan oprijdt, de kinderen blij en daarna doodleuk er weer van af gaat ook zijn kinderen moedwillig aan het kwetsen? En dat moet niet kunnen?
Wie doet dat dan?
  zondag 4 april 2010 @ 11:01:34 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79926829
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Moedwillig kwetsen, mijn god.

Is een vader die kinderen in de auto heeft die roepen naar de MAC te willen, de parkeerplaats daarvan oprijdt, de kinderen blij en daarna doodleuk er weer van af gaat ook zijn kinderen moedwillig aan het kwetsen? En dat moet niet kunnen?
Ik weet niet hoeveel ervaring jij als ouder hebt, maar reken maar dat dat soort geintjes door je kinderen heel naar afgestraft gaan worden en dat je zoiets maar 1 keer uithaalt, want als je ergens enorme kutkinderen mee kweekt dat is het wel met dit soort grappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 04-04-2010 11:08:17 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 4 april 2010 @ 12:40:49 #161
Stranger than fiction
pi_79929015
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel ervaring jij als ouder hebt, maar reken maar dat dat soort geintjes door je kinderen heel naar afgestraft gaan worden en dat je zoiets maar 1 keer uithaalt, want als je ergens enorme kutkinderen mee kweekt dat is het wel met dit soort grappen.
Kom op zeg, als je hier al kutkinderen mee kweekt dan bestaat de hele wereld uit kutkinderen.
pi_79929151
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Kom op zeg, als je hier al kutkinderen mee kweekt dan bestaat de hele wereld uit kutkinderen.
Euh, ja, maar dat is toch ook zo?
En de meeste hebben geen allesverklarend 1-april-drama meegemaakt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79929301
En terecht, ik haat kinderen.
  zondag 4 april 2010 @ 12:52:54 #164
Stranger than fiction
pi_79929310
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh, ja, maar dat is toch ook zo?
En de meeste hebben geen allesverklarend 1-april-drama meegemaakt..
Ik zeg slaan.
  † In Memoriam † zondag 4 april 2010 @ 14:57:15 #165
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79933528
Ik "moest" van de week aan groep 8 een brief meegeven dat er iemand in de klas luizen had. Heb bewust de datum veranderd naar 31 maart ipv 1 april
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_79935897
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:45 schreef Illiberal het volgende:

[..]

In een libertarische wereld zal er een vrije markt van scholen zijn. Dan heb je dus verschillende scholen, bij de ene school wordt je afgetuigd, en de andere leer je problemen oplossen door over elkaars gevoelens te praten. Het ligt daar net aan de wensen van de klant

Waarschijnlijk levert die laatste school zwakke onsuccesvolle mensen af, en krijgt die school slechte ratings.

Heb je het daar niet zo op, Illiberal? Over je gevoelens praten met anderen?
pi_79955799
Zo te lezen is de grap geslaagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')