Dat komt eerder door de opvoeding op zo'n kinderfabriek die ze kinderdagverblijf noemen. Kinderen zijn tegenwoordig kleine prinsjes en prinsesjes die tegen alles beschermd moeten worden, die hun ouders bij het eten zien en in de weekenden en die beladen worden met alle luxe om dat gemis goed te maken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zie je al bij alle huilebalken die nu van school komen. Als ze een beetje door moeten werken liggen ze al jankend in een hoekje.
Niet zo soepel lopend? Het is gewoon fout!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je bent een topic aan het doorlezen om een taalkundig niet zo soepele tekst eruit te maken en te quoten?
Sneu voor de kotertjes, maar als je er zoveel mensen mee op de kast krijgt is het wel een geslaagde mop.quote:
Ah, de ware libertarier spreekt. Vrijheid tot daar aan toe, maar je verdient wel klapjes van een autoriteit om "karakter" te kweken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zie je al bij alle huilebalken die nu van school komen. Als ze een beetje door moeten werken liggen ze al jankend in een hoekje.
Haha geweldig..quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef misteriks het volgende:
Maatschappij
Directeur Guy Medats relativeert de zaak. “Wij wilden de kinderen voorbereiden op de maatschappij waarin ze later terechtkomen. Ze zullen later nog dikwijls met teleurstelling te maken krijgen.”
In een libertarische wereld zal er een vrije markt van scholen zijn. Dan heb je dus verschillende scholen, bij de ene school wordt je afgetuigd, en de andere leer je problemen oplossen door over elkaars gevoelens te praten. Het ligt daar net aan de wensen van de klantquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ah, de ware libertarier spreekt. Vrijheid tot daar aan toe, maar je verdient wel klapjes van een autoriteit om "karakter" te kweken.
Dit dus. Goedgelovigheid afleren, best, maar hou het wel leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:51 schreef Angst het volgende:
Wel begrijp ik de mensen niet dit dit soort dingen 1 april grappen vinden, het is gewoon niet grappig. Kijk als je mensen iets belachelijkslaat geloven als dat er een ufo-landing is, vliegende walvis e.d. is het grappig. Een bezoekje aan een recreatiepark is gewoon mogelijk dus het is logisch dat je zoiets geloofd en dus niet grappig als iemand daar intrapt.
Wie doet dat dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Moedwillig kwetsen, mijn god.
Is een vader die kinderen in de auto heeft die roepen naar de MAC te willen, de parkeerplaats daarvan oprijdt, de kinderen blij en daarna doodleuk er weer van af gaat ook zijn kinderen moedwillig aan het kwetsen? En dat moet niet kunnen?
Ik weet niet hoeveel ervaring jij als ouder hebt, maar reken maar dat dat soort geintjes door je kinderen heel naar afgestraft gaan worden en dat je zoiets maar 1 keer uithaalt, want als je ergens enorme kutkinderen mee kweekt dat is het wel met dit soort grappen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Moedwillig kwetsen, mijn god.
Is een vader die kinderen in de auto heeft die roepen naar de MAC te willen, de parkeerplaats daarvan oprijdt, de kinderen blij en daarna doodleuk er weer van af gaat ook zijn kinderen moedwillig aan het kwetsen? En dat moet niet kunnen?
quote:Op zondag 4 april 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ervaring jij als ouder hebt, maar reken maar dat dat soort geintjes door je kinderen heel naar afgestraft gaan worden en dat je zoiets maar 1 keer uithaalt, want als je ergens enorme kutkinderen mee kweekt dat is het wel met dit soort grappen.
Euh, ja, maar dat is toch ook zo?quote:Op zondag 4 april 2010 12:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je hier al kutkinderen mee kweekt dan bestaat de hele wereld uit kutkinderen.
Ik zeg slaan.quote:Op zondag 4 april 2010 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, ja, maar dat is toch ook zo?
En de meeste hebben geen allesverklarend 1-april-drama meegemaakt..
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:45 schreef Illiberal het volgende:
[..]
In een libertarische wereld zal er een vrije markt van scholen zijn. Dan heb je dus verschillende scholen, bij de ene school wordt je afgetuigd, en de andere leer je problemen oplossen door over elkaars gevoelens te praten. Het ligt daar net aan de wensen van de klant
Waarschijnlijk levert die laatste school zwakke onsuccesvolle mensen af, en krijgt die school slechte ratings.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |