abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2010 @ 00:45:15 #101
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_81815927
Beetje stil hier ...
Bla Bla Bla :P
pi_81827893
Beetje doods ja...
pi_81859096
Vanavond weer na 3 weken niet ivm met verbouwen, kan leuk worden
pi_81885702
En ik vanavond juist eens niet. Gisteren tijdens het hardlopen last gekregen van mijn knie. Hopelijk is het met een paar dagen over.
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:57:05 #105
76625 Blackviper
pi_81948403
Zoo lekker getraind. Altijd fijn als je als voorbeeld moet dienen Lang leve de toc

Volgende week komen er paar kickboxers les geven.. Lekker sparren!
  FOK!Fotograaf woensdag 26 mei 2010 @ 23:04:58 #106
159915 -Menn0-
MNO
pi_81948919
Volgende week op school eerste les
,,/
pi_82010336
Bijna examen!
pi_82031213
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Booomer het volgende:

[..]

Protect Invest geeft ook les in het USC.

Edit: Franklyn Hartkamp heeft er ook nog een school, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Dus dit zijn de scholen in A'dam, iemand ervaring met een van de twee? Een van beide aan te raden of juist niet?
- "This is what I believe." "Yeah, you believe it, and I'm going to say why it's dumb." -
pi_82037682
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:13 schreef Braambes het volgende:

[..]

Dus dit zijn de scholen in A'dam, iemand ervaring met een van de twee? Een van beide aan te raden of juist niet?
Mja, ik train bij Protect Invest in Nieuwegein, dus qua sportschool zou ik je dat aanraden, zeker in Nieuwegein.

Alleen ik ben wel eens in Amsterdam wezen trainen en het niveau was daar wel laag. Veel studenten die komen en gaan (het is gratis voor studenten, regeling met die locatie ofzo), en aan de mentaliteit schort er ook nogal wat aan. Mensen die soms "geen zin hebben" in opdrukken of een bepaalde techniek en het dan dus ook niet doen.. Blijf dan thuis denk ik dan. Ligt verder niet aan de sportschool, meer het slag volk wat er rond loopt.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:52:42 #110
76625 Blackviper
pi_82037868
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:48 schreef Booomer het volgende:

[..]

Mja, ik train bij Protect Invest in Nieuwegein, dus qua sportschool zou ik je dat aanraden, zeker in Nieuwegein.

Alleen ik ben wel eens in Amsterdam wezen trainen en het niveau was daar wel laag. Veel studenten die komen en gaan (het is gratis voor studenten, regeling met die locatie ofzo), en aan de mentaliteit schort er ook nogal wat aan. Mensen die soms "geen zin hebben" in opdrukken of een bepaalde techniek en het dan dus ook niet doen.. Blijf dan thuis denk ik dan. Ligt verder niet aan de sportschool, meer het slag volk wat er rond loopt.
LoL wij zitten in de Uni van Leiden.. Maar die mentaliteit hoef je niet te proberen.. Wordt je er gewoon uitgezet..
Ben het ook gewoon met je eens blijf dan lekker thuis.. Kijk als je last hebt van benauwdheid of duizelig wordt heb ik er nog wel begrip voor. Komt ook omdat ik zelf Astma heb en zo een aanval kan erg vervelend zijn. Maar ff geen zin of gewoon moe.. gewoon doorgaan kwestie van mentaliteit.
pi_82040906
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:52 schreef Blackviper het volgende:

[..]

LoL wij zitten in de Uni van Leiden.. Maar die mentaliteit hoef je niet te proberen.. Wordt je er gewoon uitgezet..
Ben het ook gewoon met je eens blijf dan lekker thuis.. Kijk als je last hebt van benauwdheid of duizelig wordt heb ik er nog wel begrip voor. Komt ook omdat ik zelf Astma heb en zo een aanval kan erg vervelend zijn. Maar ff geen zin of gewoon moe.. gewoon doorgaan kwestie van mentaliteit.
Uni van Leiden? Ah ik wil, zodra ik ingeloot ben voor Psychologie in Leiden (duimen!) ook in Leiden gaan Krav'ven! Goed om te horen dat er serieus mee omgegaan wordt!
- "This is what I believe." "Yeah, you believe it, and I'm going to say why it's dumb." -
pi_82046837
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:48 schreef Booomer het volgende:

[..]

Ja maar inmiddels vormen de studenten een aparte groep, die krijgen vroeger les. Vanaf 10 uur ofzo..en dan vanaf kwart voor 12 de niet-studenten. En ik vind niet dat het niveau daar echt veel lager ligt. Maar de studenten niet daar korting hebben/gratis komen hebben apart les.
Persoonlijk vind ik de trainingen van PI in Amsterdam het leukst.
pi_82071099
Mijn instructeur heeft zijn eigen school geopend in haarlem. Ben vandaag wezen kijken bij hem (IKMF, Expert 2 en MMA instructor)

Damn, mooie school om mee te starten! 2 ruimtes; 1 om te oefenen, en 1 met allemaal bokszakken en ook nog oefenruimte met kleedkamer e.d.

Vond het wel echt vet voor hem. Hij is onwijs gedreven en vind het zelf ook supervet. Was leuk om te zien. Vandaag ook meegedaan met zijn programma
15min rammen op de bokszak, daarna 30min Krav Maga. Vervolgens 30min MMA, 45 min Yoga en 30 minunten Trojan workout... Was kapot man, maar wel supervette dag!
  zondag 30 mei 2010 @ 02:58:40 #114
76625 Blackviper
pi_82089834
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 20:13 schreef mafkees01 het volgende:
Mijn instructeur heeft zijn eigen school geopend in haarlem. Ben vandaag wezen kijken bij hem (IKMF, Expert 2 en MMA instructor)

Damn, mooie school om mee te starten! 2 ruimtes; 1 om te oefenen, en 1 met allemaal bokszakken en ook nog oefenruimte met kleedkamer e.d.

Vond het wel echt vet voor hem. Hij is onwijs gedreven en vind het zelf ook supervet. Was leuk om te zien. Vandaag ook meegedaan met zijn programma
15min rammen op de bokszak, daarna 30min Krav Maga. Vervolgens 30min MMA, 45 min Yoga en 30 minunten Trojan workout... Was kapot man, maar wel supervette dag!
Neem aan dat hij niet alleen leeft van KM geven dan? Mikt op een groot publiek met verschillende stijlen en sporten? MMA, KM Yoga.. en wellicht wat meer?
pi_82246003
quote:
Op zondag 30 mei 2010 02:58 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Neem aan dat hij niet alleen leeft van KM geven dan? Mikt op een groot publiek met verschillende stijlen en sporten? MMA, KM Yoga.. en wellicht wat meer?
Op dit moment niet denk ik. Hij is aan het opbouwen, dus in de opbouwende fase.
Hij is begonnen met les geven in Haarlem en Alphen a/d Rijn op gehuurde locaties. De interesse werd steeds groter en groter dat het zover is gekomen dat hij nu zijn eigen schooltje geopend heeft.

Ik denk dat het nu meer serieuze vormen aanneemt en dat binnen afzienbare tijd wel puur hierop gaat bouwen.
Hij doet het niet alleen, maar met meerdere mensen.
Hij geeft alleen Krav Maga, MMA, trojan workout, Krav Maga kidz en kettlebell trainingen. Yoga en andere activiteiten worden door anderen gegeven

Overigens 19 juni centraal examen in Utrecht van het IKMF.. P2 pas, maar het begin is er
  FOK!Fotograaf woensdag 2 juni 2010 @ 18:21:31 #116
159915 -Menn0-
MNO
pi_82246075
Vandaag eerste les Krav Maga gehad.

I'm hooked

Echt gaaf!
,,/
pi_82262469
Volgend weekend Krav Maga Extreme!
Heel weekend Krav Maga incl. verblijf, eten en verschillende seminars
  FOK!Fotograaf woensdag 2 juni 2010 @ 23:31:06 #118
159915 -Menn0-
MNO
pi_82263154
Iemand hier die in Amsterdam sport?
,,/
pi_82263316
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:31 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand hier die in Amsterdam sport?
Protectinvest? Helaas nog niet, krijg geen reactie op m'n email en kan helaas door mijn werk niet op "normale" tijden bellen! Wil eigenlijk wel zo snel mogelijk weer beginnen..
  FOK!Fotograaf donderdag 3 juni 2010 @ 00:31:51 #120
159915 -Menn0-
MNO
pi_82266153
Heb ze een mail gestuurd thanks!
,,/
pi_82271171
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:33 schreef Braambes het volgende:

[..]

Protectinvest? Helaas nog niet, krijg geen reactie op m'n email en kan helaas door mijn werk niet op "normale" tijden bellen! Wil eigenlijk wel zo snel mogelijk weer beginnen..
Wat wil je weten? Degene die normaal de e-mails enzo beantwoord komt net uit het ziekenhuis, na d'r voet op 4 plekken gebroken te hebben.. Kan me voorstellen dat je dus niet snel reactie krijgt op e-mail...

Voor een proefles hoef je je trouwens niet aan te melden hoor. Je kan gewoon langs komen en aan het begin van de les even zeggen dat je een proefles komt volgen.
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:47:53 #122
76625 Blackviper
pi_82271553
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:20 schreef dapluiz het volgende:
Volgend weekend Krav Maga Extreme!
Heel weekend Krav Maga incl. verblijf, eten en verschillende seminars
Heb je site ofzo?

ff kijken naar tijden ed.
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:11:11 #124
76625 Blackviper
pi_82274512
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:06 schreef dapluiz het volgende:
www.kravmaga.nl
Begint het vrijdag avond of overdag? Het is wel in de buurt zou zelfs thuis kunnen slapen .

Nadeel is wel dat ik zaterdag ochtend eerste motor rijles heb.

Weet je hoeveel plaatsen er nog zijn?
pi_82275338
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:36 schreef Booomer het volgende:

[..]

Wat wil je weten? Degene die normaal de e-mails enzo beantwoord komt net uit het ziekenhuis, na d'r voet op 4 plekken gebroken te hebben.. Kan me voorstellen dat je dus niet snel reactie krijgt op e-mail...

Voor een proefles hoef je je trouwens niet aan te melden hoor. Je kan gewoon langs komen en aan het begin van de les even zeggen dat je een proefles komt volgen.
Ah op die manier, dan begrijp ik 'em!
Er waren wat simpele vragen waar ik graag wat antwoorden op wilde hebben, bijvoorbeeld of er een lespakket is of dat ik per les moet (kan) betalen omdat ik niet zeker weet hoe lang ik kan blijven wonen in Amsterdam! De 2e vraag was of beschermend materiaal verplicht was (bitje, enz) en of ik me voor de proefles kon aanmelden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')