Protect Invest geeft ook les in het USC.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:01 schreef Braambes het volgende:
Gelukkig kan ik voorlopig terecht in Zaandam, maar daar kan ik helaas niet verder gaan. Het kan wel in Amsterdam geloof ik.. iemand ervaring daar?
Franklyn is elke dinsdag mijn leraar, is ook de directeur van IKMF (www.ikmf.nl)quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Booomer het volgende:
[..]
Protect Invest geeft ook les in het USC.
Edit: Franklyn Hartkamp heeft er ook nog een school, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Jij was er vandaag of niet? In Den Bosch? Ik was de ene vrouw.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef Lajoie het volgende:
Ik heb in december een keer een proefles gehad in Den Bosch. Het was echt heel leuk en wilde graag beginnen. Helaas heb ik net het enige college dat ik heb op de dinsdagavond waarop er getraind wordt. Kan dus pas eind mei/begin juni beginnen. Veel plezier met je proefles, het is wel een gezellige groep (en goeie instructeur) iig.
Huh? Jij zit toch ook bij Protect Invest?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef Booomer het volgende:
Hoorde vandaag dat onze examens worden verschoven naar juli/augustus, dan zit ik dus in Frankrijk...
Jep, goed onthouden. Dat was ik idd (de enige met een wit shirt, hehe).quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:34 schreef Mieks het volgende:
[..]
Jij was er vandaag of niet? In Den Bosch? Ik was de ene vrouw.
(Ik moest aan jou bericht denken doe je bij de training zei dat je in december een proefles had gehad, maar met college's zat..kon niet missen)
Dan maar MMA doen? Hoe gaat dat, zit dat allemaal bij dezelfde sportschool? Kun je zomaar meedoen met die lessen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:42 schreef Blackviper het volgende:
mm voel ik mij weer beter is er geen training vanavondDan maar MMA doen
ook weer eens leuk.
Nee dat zit bij de zelfde school als waar ik BJJ doe. En daar kan ik zomaar meedoen net als met de grappling lessen op donderdag. En het is gewoon sparen en technieken van grond vechten tot submissions.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:15 schreef Braambes het volgende:
Vanaf april ben ik begonnen met Krav Maga en ik heb in 3 weken maar 9 trainingen gehad, maar toch merk ik dat ik het wel een beetje mis
[..]
Dan maar MMA doen? Hoe gaat dat, zit dat allemaal bij dezelfde sportschool? Kun je zomaar meedoen met die lessen?
Wat mis je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:15 schreef Braambes het volgende:
Vanaf april ben ik begonnen met Krav Maga en ik heb in 3 weken maar 9 trainingen gehad, maar toch merk ik dat ik het wel een beetje mis![]()
Anderhalf uur hard sporten zonder dat het voelt als sporten en volledig bezweet uit de zaal lopen om vervolgens een uur lang je huisgenoot te laten zien wat je vandaag weer allemaal geleerd hebt.quote:
Ben je er mee gestopt dan ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef Braambes het volgende:
[..]
Anderhalf uur hard sporten zonder dat het voelt als sporten en volledig bezweet uit de zaal lopen om vervolgens een uur lang je huisgenoot te laten zien wat je vandaag weer allemaal geleerd hebt.
Ja inderdaad! Ik ben verhuisd dus kon helaas niet meer doorgaan, nu tijdelijk ergens anders en binnenkort (mits ik een leuk studentenappartementje kan vinden) in Leiden! Omdat ik niet weet hoe lang ik in Amsterdam woon, weet ik niet of het handig is om hier te beginnen omdat het dan misschien weer voor maar een paar weken is! Ik moet dus voorlopig inderdaad even zonder Krav Magaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ben je er mee gestopt dan ofzo?
Anders begrijp ik t niet..
Waar in A'dam woon je ergens? Als je vlakbij de blijmerdreef woont kan je nog mma gaan doen ofzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Braambes het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik ben verhuisd dus kon helaas niet meer doorgaan, nu tijdelijk ergens anders en binnenkort (mits ik een leuk studentenappartementje kan vinden) in Leiden! Omdat ik niet weet hoe lang ik in Amsterdam woon, weet ik niet of het handig is om hier te beginnen omdat het dan misschien weer voor maar een paar weken is! Ik moet dus voorlopig inderdaad even zonder Krav Maga
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef Booomer het volgende:
Hoorde vandaag dat onze examens worden verschoven naar juli/augustus, dan zit ik dus in Frankrijk...
Daar ga ik inderdaad eens over informeren! Binnenkort gelukkig naar Leiden waar ik (hopelijk) een aantal jaar blijf wonen om m'n studie af te maken.. mag ook wel eens, ben nu 21 en vanaf september weer eerste jaars..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:44 schreef gimgamgommetje het volgende:
Wellicht kun je gewoon een paar losse lessen nemen. Het kan best interessant zijn als het net weer anders is dan je gewend bent.
Zaandam, MMA lijkt me eigenlijk ook wel wat! Toch ga ik even informeren voor losse lessen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:29 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Waar in A'dam woon je ergens? Als je vlakbij de blijmerdreef woont kan je nog mma gaan doen ofzo.
Lekker he!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef appelsjap het volgende:
mijn polsen zijn helemaal blauw van de 360-defence.
Was mijn tweede les, moest ik oefenen tegen zo;n dikke pro, en god wat sloeg die hard. Mja word je hard van he.quote:
Je hebt het hem ook wel even laten voelen toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Was mijn tweede les, moest ik oefenen tegen zo;n dikke pro, en god wat sloeg die hard. Mja word je hard van he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |