Da's iedere dag toch bij jou?quote:
Voor een dag? Of ga je weer naar zo'n Peruviaans Panfluit oord?quote:
Geen verkeerd woord over Peruviaanse Panfluit-oorden hè.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor een dag? Of ga je weer naar zo'n Peruviaans Panfluit oord?
Ja maar niet voor lang meer!quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neuh, ik ben gewoon aanwezig op mijn werk.
Samen naar de meubelboulevard of meer samen je eierstokken volschilderen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:29 schreef Chowi het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een Paasdate. Kan een van jullie nog iemand aanraden daarvoor?
Eierstokken volschilderen? Pfoe! Hoe pervers acht jij mij wel niet!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Samen naar de meubelboulevard of meer samen je eierstokken volschilderen?
Ik weet nog wel iemand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:29 schreef Chowi het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een Paasdate. Kan een van jullie nog iemand aanraden daarvoor?
Indien je zin hebt in een technofeestje: Awakenings in de Westergas Fabriek, Amsterdam?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:29 schreef Chowi het volgende:
Oh jee, ik heb al teveel Awakenings-feesten gemist. En nu weer dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Indien je zin hebt in een technofeestje: Awakenings in de Westergas Fabriek, Amsterdam?
Dat klinkt wel goed, ja! Wanneer is het?quote:Op maandag 5 april 2010 17:08 schreef n00cL30n het volgende:
Awakefest gaat heel goed worden dit jaar!
Ik probeer er in ieder geval wel weer eens te zijn. Nu echt al bijna 10 jaar niet meer geweest en allemaal oude krakers komen deze keer. Laurent Garnier, Richie Hawtin, Derrick May en zo kan ik nog ff doorgaan.
Het lijkt echt een M_NUS vs Detroit plus nog een paar andere grootheden te gaan worden deze keer.
Hoe werkt dat nou? Hebben ze een beginnersavond ofzo of ga je er gewoon naar toe zo van "Hoi ik ben J en ik wil hard kunnen rennen!" ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:15 schreef Joene het volgende:
Dusch. Vanavond Atletiekvereniging -> Benieuwd
Ik heb de afgelopen weken niet hard gelopen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:08 schreef Joene het volgende:
Ik denk jij gaat ook wel even meepraten over jou hardloopshit
Wat zat er precies in die sigaret JK?quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OMG! Er staan mannetjes in gele jassen op de snelweg!!!1111
quote:Door ongeval(len) tussen afrit Overschie en afrit Spaansepolder 0 km . Twee rijstroken afgesloten. HMP30.9 tot HMP30.9.
Fikse lengtequote:Op dinsdag 6 april 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OMG! Het is een kettingbotsing geweest:
[..]
Paniek peeuw!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:55 schreef Joene het volgende:
Godver dus heel schubbekuttenveen is onbereikbaar ?
An zo een hoge zo met je benen net boven de grond ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef Tally het volgende:
Ik heb nergens zin in. Ja in hangen aan een boom
Zoals het hoort. Flash is geen standaard, HTML5 wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hoop dat Apple's "hoogmoed" voor de val komt met die Flashweigering, maar ik heb zo het idee dat het gros van de sites gewoon overgaan op HTML5 oid.
Juist ja. Met een touw om mijn nek.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
An zo een hoge zo met je benen net boven de grond ?
en flashvideoplayers en dus geen youtube op de ipad ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:27 schreef KingOfMars het volgende:
Dan mis je alleen maar een hoop reclame J.
Je moet wat over hebben voor wurgsex.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:33 schreef Tally het volgende:
Juist ja. Met een touw om mijn nek.
Maar dan wel op een plekje waar ik niemand tot last hangt. En even mijn gang kan gaan
ik weet wel een goed bosjequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist ja. Met een touw om mijn nek.
Maar dan wel op een plekje waar ik niemand tot last hangt. En even mijn gang kan gaan
Nee hoor. Sex hoeft er niet bij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor wurgsex.
Youtube doet toch gewoon HTML5 nu? Plus dat de dedicated Youtube applicatie zoals die op de iPhone staat ook op de iPad draait toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef Joene het volgende:
[..]
en flashvideoplayers en dus geen youtube op de ipad ?
* JohnnyKnoxville geeft T een lief kusje op haar voorhoofd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef Tally het volgende:
Nee hoor. Sex hoeft er niet bij.
Zo allenig.. In mijn uppie
Das lief.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville geeft T een lief kusje op haar voorhoofd.
Zoals het hoort C.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:53 schreef Chowi het volgende:
Jullie waren zeker allemaal bij een meubelboulevard te vinden gisteren, hmm?
Ahja, nee. Dát is een bruisend evenement.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik was bij de Paasshow van een autodealer.
Bier, frituur en tieten dus. Dat kan er prima mee door.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoals het hoort C.
Ik was dus gewoon lekker thuis op de bank , met bier , hapjes en mijn vrouw
Oh, het valt eigenlijk wel mee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En wat voor jonge, sprankelende jongemensenactiviteit heb jij ondernomen, C?
Ik kijk thuis nooit films, eigenlijk. Want mijn tv is stuk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef KingOfMars het volgende:
Films kijken. Wow. Echt iets wat je anders nooit doet idd.
De Popcorn Hour gebruik ik echt bijna dagelijks men.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef Joene het volgende:
ik heb zo een mediaspelert, gekocht vorig jaar want dan kon ik makkelijk films kijken.
Ik download niks meer , ik kijk niks meer ,kortom waardeloos.
Pfoe. Die dingen zijn te duur om geen gebruik van te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef Joene het volgende:
ik heb zo een mediaspelert, gekocht vorig jaar want dan kon ik makkelijk films kijken.
Ik download niks meer , ik kijk niks meer ,kortom waardeloos.
Houzer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:13 schreef Houzer het volgende:
Hallo.
hmmm ja ik weet het niet , ik ben er niet voor gemaakt ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De Popcorn Hour gebruik ik echt bijna dagelijks men.! Ik kijk juist geen tv meer via de gewone tv. Soms iets op de publieke zenders. Maar verder gaat alles in de download.
quote:
Damesquote:
Kut paashaas.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef Tally het volgende:
Kweenie. Ik vind het niet hip. Ik vind het storend.
Enige leuke is dat vrij. En kreeg ik ook nog rauw op mijn dak dat ik goede vrijdag toch niet vrij was
Uberhaupt al die semi verplichte familiedagenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:22 schreef KingOfMars het volgende:
Pasen is kut, ben toch al op maandag vrij en die Jezus kan me gestolen worden. Na drie dagen vrij is sowieso heel Nederland op het randje van een familiemoord vrees ik dus snel weer gaan werken allemaal!
Ik hou van Pasen om de chocola. Voor de rest is het natuurlijk gewoon kut.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
[..]
Dames![]()
Sinds wanneer is pasen opeens zo hip?
Afgelopen vrijdag ff een pak vla halen en 2 pizza's bij de appie, 2 uur later was ik de winkel uit.
Idd! Dan ook nog een boete van 80 euries op GOEDE VRIJDAG!quote:
Mja. Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Uberhaupt al die semi verplichte familiedagen
Waarom die boete?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd! Dan ook nog een boete van 80 euries op GOEDE VRIJDAG!
Hij was helemaal niet goed
Smeer je je dan zo in met chcolademousse en mag je vriend het eraf likken?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou van Pasen om de chocola. Voor de rest is het natuurlijk gewoon kut.
Ik dacht aan een cupmaatquote:
Te hard gereden. 15 km. De eerste keer dat ik in onze nieuwe auto reedquote:
Chocoladebodypaint. Die kun je bij Christine Le Duc kopen. Maar het smaakt een beetje chemisch.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Smeer je je dan zo in met chcolademousse en mag je vriend het eraf likken?
Gezelligheid is okay wanneer je de mensen waarmee het gezellig moet zijn zelf uitkiest.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Ik snap het ook niet helemaal.
Gezelligheid.
Die heb ik thuis liggen die body paint stuffquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chocoladebodypaint. Die kun je bij Christine Le Duc kopen. Maar het smaakt een beetje chemisch.
Ik smelt de chocola liever zelf. Dan is het ook nog een beetje warm.
Nou goed, ik vind het prima om met Pasen semi-verplicht om te moeten komen draven bij m'n ouders, een happie te doen, etc. Kan ik nog zelf best waarderen ook met die kleintjes erbij nowadays. Maar gewoon, voor een uurtje of wat en dan hop, naar huis. Lekker bankhangen en genieten van je vrije tijd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezelligheid is okay wanneer je de mensen waarmee het gezellig moet zijn zelf uitkiest.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig heb ik zo een vriendin die nog wel eens aan prijsvragen meedoet die vlak na Pasen ingeleverd moeten worden. Dit weekend waren we dus gewoon de hele tijd thuis..
Als ik niet ongesteld was dan had ik dit weekend mezelf vaak gegeven J.!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef KingOfMars het volgende:
Mja, het is gewoon geven en nemen. Whehe, nemen.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik thuis liggen die body paint stuff
Als ik niet meer ongesteld ben dan zal ik die eens gebruiken
Van de week ook even op visite bij de sexshop. Ik ben wel toe aan wat nieuwe speeltjes.
Ik reed vorig weekend 140 waar je 80 mocht, reden ze achter mijquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Te hard gereden. 15 km. De eerste keer dat ik in onze nieuwe auto reed
Mijn hubbie was blij met meeEn ik reed 90! Maar ik remde af omdat ik niet begreep waarom de mensen tegemoet knipperde met de lichten naar me.
Dacht dat mijn lamp stuk was
Maar je mag er maar 50
Owh ik heb gewoon een tube chocolade body paint. Als ik hem gebruik heb zal ik er inderdaad verslag van doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef Chowi het volgende:
[..]. Vrouwen die op visite gaan bij de sexshop.
.
Heb je die bodypaint al eens eerder gebruikt dan? Doe me maar even verslag van of het bevallen is. Christine Le Duc verkoopt uiteraard verschillende soorten. Ik had de vorige keer zo'n Oosters-uitziend doosje. Maar die vond ik dus niet zo super.
Jaha. 50 km is de grens hequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:46 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik reed vorig weekend 140 waar je 80 mocht, reden ze achter mij
Hadden ze mij geklokt op 109Whehehehehe
Boete was maar 180 euro, had veul erger kunnen aflopen.
Ik dacht inderdaad een seconde dat ik mijn rijbewijs kwijt was.quote:
Hehe, ik snap niet wat er zo eng is aan naar de sexshop gaan dat je het er maar voor laat. Op loopafstand van de middelbare school waar ik destijds zat, was ook een sexshop. We gingen daar heel vaak heen in tussenuren enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ik heb gewoon een tube chocolade body paint. Als ik hem gebruik heb zal ik er inderdaad verslag van doen.
Ja ik vroeg gister of hubbie met me mee wildeMaar die durfde niet samen
Je gaat maar alleen riep hij. Nou dat zei hij niet tegen een dove![]()
Want nu ga ik dus echt shoppen
De eigenaar was pedobear?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:51 schreef Chowi het volgende:
Hehe, ik snap niet wat er zo eng is aan naar de sexshop gaan dat je het er maar voor laat. Op loopafstand van de middelbare school waar ik destijds zat, was ook een sexshop. We gingen daar heel vaak heen in tussenuren enzo.
Even kijken of ze nog toffe lingerie hadden..
En hing er nog toffe lingerie?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hehe, ik snap niet wat er zo eng is aan naar de sexshop gaan dat je het er maar voor laat. Op loopafstand van de middelbare school waar ik destijds zat, was ook een sexshop. We gingen daar heel vaak heen in tussenuren enzo.
quote:
Mijn man vroeg: Heb je je tieten laten zien? Ik: Het was een vrouwelijke agentequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad een seconde dat ik mijn rijbewijs kwijt was.
De agent in kwestie zei ook: Je hebt nog mazzel gehad dat er een rotonde aankwam en je dus moest remmen, anderes was je snelheid hoger geweest.
Ik die agent echt zo keihard uitlachen dat het maar ¤ 180 was![]()
Die agent huilen.
Kweenie. Mijn man vind het niet erg om dingen voor me te kopen. Of om te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja tof hoeft niet sexy te zijn. Sexy kan wel tof zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:53 schreef Houzer het volgende:
Wat is het verschil trouwens tussen toffe en sexy lingerie??
De lingerie van de Christine Le Duc vind ik vaak helemaal niet zo tof. Ik kan me nog wel herinneren dat ze dildo's hadden in de vorm van een vuist.quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
De lingerie van de Christine Le Duc vind ik vaak helemaal niet zo tof. Ik kan me nog wel herinneren dat ze dildo's hadden in de vorm van een vuist.
Dat is best wel disturbing..
Meeste wel ja.quote:
Daar is niet altijd iets mis meequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef KingOfMars het volgende:
Heb ik een memo gemist? Wat is er mis met cheap?.
Trek je hem dan over je hoofd om een tankstation te overvallen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Meeste wel ja.
Enige wat ik nog visnet wil is zo'n panty zonder kruisLeuk voor onderweg
Effe lekker de boel door laten tochten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:58 schreef Tally het volgende:
Meeste wel ja.
Enige wat ik nog visnet wil is zo'n panty zonder kruisLeuk voor onderweg
Duh! Een bank!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Trek je hem dan over je hoofd om een tankstation te overvallen?
Ja voor als je even tussendoor nodig moet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Effe lekker de boel door laten tochten.
Dan kan ik dat ding in mn kont krijgen hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Houzer het volgende:
Lachen als T. van de week bij hubbie thuis komt met een voorbinddildo en een potje vaseline.
Het is toch geven en nemen in een huwelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan ik dat ding in mn kont krijgen hoor
En dan wel door mezelf. Want hij komt er niet bij in de buurt
Zulke dingen kan HIJ niet waarderen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het is toch geven en nemen in een huwelijk
Sushiquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
Hier om de hoek zit nu een Subway en een New York Pizza.
O en een WokToGo. Daar komen nog meer eet tentjes
Ik hoorde iets van een sushi bar. Ik kan niet wachten tot ik daar kan gaan eten
Ik hoor het al. Wij gaan eens samen lunchenquote:
Keb geen honger. Al 5 dagen niet.quote:
Hier is alles in aanbouw.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:25 schreef Houzer het volgende:
Hier om de hoek zit een tankstation. Met gehaktballen uit de jusput.
En voorverpakte broodjes![]()
![]()
![]()
![]()
Onmogelijk, jij bent een ongestelde vrouw.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:25 schreef Tally het volgende:
Keb geen honger. Al 5 dagen niet.
Geef ff een seintje als het klaar is, dan ga ik daar lekker werken.quote:
Nee ik heb totaal nergens zin in.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onmogelijk, jij bent een ongestelde vrouw.
Jij moet sowieso zin hebben in rood vlees en sjookoolaa.
Niet alle vrouwen zijn schranzende emotionele wrakken, JK.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onmogelijk, jij bent een ongestelde vrouw.
Jij moet sowieso zin hebben in rood vlees en sjookoolaa.
Doe ik!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:28 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geef ff een seintje als het klaar is, dan ga ik daar lekker werken.
Haha, grappenmaakster.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Chowi het volgende:
Niet alle vrouwen zijn schranzende emotionele wrakken, JK.
Tenminste een keer per maand toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk sommige zijn vastende emotionele wrakken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben best een emotionele wrak. Maar dat komt niet door mijn ongesteldheid.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tssssk wijf.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:41 schreef Chowi het volgende:
Ik ben niet onderhevig aan mijn emoties. Evenmin onderhevig aan de man. En ik hou ook niet van rood vlees.
Wel van chocola, trouwens.
Hap.quote:
Dat niet, en wat er is gebeurt is best tragisch, maar als je zo zit te kijken ziet het wel kick uit.quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ahja, ik geef jullie geen ongelijk. Het is wel duidelijk waar mijn goddelijke uiterlijk vandaan komt.
Dat kun jij helemaal niet aan, meiske.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:45 schreef Chowi het volgende:
Pics or it didn't happen.
What did I do?quote:
Pfoe! Ik val helemaal niet op sexy mannen waar ik nat van word, hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet aan, meiske.
Als jij een foto van mij zou zien zou je spontaan van je stoel afglijden, zo nat zou je worden.
Je poste wat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
What did I do?.
[..]
Pfoe! Ik val helemaal niet op sexy mannen waar ik nat van word, hoor!
tot vanmiddag ? of tot ooit ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:58 schreef Tally het volgende:
Ik ga het weer een tijdje proberen! Zonder FOK!
Succes luitjes. En tot later!
Ik post wel vaker wat.quote:
Of voorspel jij zo een kekke Taliekloon?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef KingOfMars het volgende:
T. Wat doe je?!
Waar doel jij in godsnaam op?quote:
Iedere keer als ik een post van jouw zie, denk ik aan je tietenfotoquote:
Dus iedere keer als ik in een topic post, krijg jij een boner?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Iedere keer als ik een post van jouw zie, denk ik aan je tietenfoto
Denk je dat ik al een boner krijg van een plaatje van bedekte tieten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus iedere keer als ik in een topic post, krijg jij een boner?
Dat zou me niet verbazen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Denk je dat ik al een boner krijg van een plaatje van bedekte tieten?
Neej je zou ze toch echt in mijn gezicht moeten slaan, wil er wat gebeuren popje.quote:
Oh, ben jij er zo een? Een BDSM-fetisjist.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Neej je zou ze toch echt in mijn gezicht moeten slaan, wil er wat gebeuren popje.
Met zulke tieten is het altijd BDSMquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo een? Een BDSM-fetisjist.
Dat het zo warm is en dat binnenkort de jesters weer buiten komen spelen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:31 schreef Chowi het volgende:
Hee, waarom hebben we het niet gewoon over alledaagse dingen, zoals het weer?
Wil je alweer?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:31 schreef Chowi het volgende:
Hee, waarom hebben we het niet gewoon over alledaagse dingen, zoals het weer?
Ik ben toch niet helderziend ofzo?!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:05 schreef Chowi het volgende:
Mijn billen staan al bijna een hele dag in S&G en niemand die er wat van zegt.
Ohja, anders staat je baas straks nog in je nek te hijgen en vraagt 'ie wat Sjoowie's billen in godsnaam te maken hebben met het te verrichten werk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*zucht*, ik kijk thuis wel even, C.
Ze zijn okay Chowi !quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:05 schreef Chowi het volgende:
Mijn billen staan al bijna een hele dag in S&G en niemand die er wat van zegt.
Fenks Joene.quote:
He just vanished into a thick mist of change.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er met hem gebeurd eigenlijk en waarom weet jij dat, C?
Waarom jij lijkt te weten wat er met het illustere boze engeltje is gebeurd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:26 schreef Chowi het volgende:
He just vanished into a thick mist of change.
En waarom weet ik wat precies?
Ik had een tijdlang veel contact met hem. In de tijd voor hij op mysterieuze wijze het toneel verliet, that is. Maar ik zou het niet weten waar hij nu zijn levensdagen doorbrengt, hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom jij lijkt te weten wat er met het illustere boze engeltje is gebeurd.
Het laatste wat ik weet is dat-ie richting Japan vertrokken was.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:29 schreef Chowi het volgende:
Ik had een tijdlang veel contact met hem. In de tijd voor hij op mysterieuze wijze het toneel verliet, that is. Maar ik zou het niet weten waar hij nu zijn levensdagen doorbrengt, hoor.
Hij zal wel iets met muziek doen.
In de mythe ging het over China, hoor. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het laatste wat ik weet is dat-ie richting Japan vertrokken was.
Maar dat kan net zo goed een welbewust gesponnen mythe zijn geweest.
Vergeet de spleetogen en vrouwen met kleine tieten niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, het is ver vliegen en je kunt er noodles eten.
Zelfde dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |