Da's iedere dag toch bij jou?quote:
Voor een dag? Of ga je weer naar zo'n Peruviaans Panfluit oord?quote:
Geen verkeerd woord over Peruviaanse Panfluit-oorden hè.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor een dag? Of ga je weer naar zo'n Peruviaans Panfluit oord?
Ja maar niet voor lang meer!quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neuh, ik ben gewoon aanwezig op mijn werk.
Samen naar de meubelboulevard of meer samen je eierstokken volschilderen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:29 schreef Chowi het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een Paasdate. Kan een van jullie nog iemand aanraden daarvoor?
Eierstokken volschilderen? Pfoe! Hoe pervers acht jij mij wel niet!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Samen naar de meubelboulevard of meer samen je eierstokken volschilderen?
Ik weet nog wel iemand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:29 schreef Chowi het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een Paasdate. Kan een van jullie nog iemand aanraden daarvoor?
Indien je zin hebt in een technofeestje: Awakenings in de Westergas Fabriek, Amsterdam?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:29 schreef Chowi het volgende:
Oh jee, ik heb al teveel Awakenings-feesten gemist. En nu weer dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Indien je zin hebt in een technofeestje: Awakenings in de Westergas Fabriek, Amsterdam?
Dat klinkt wel goed, ja! Wanneer is het?quote:Op maandag 5 april 2010 17:08 schreef n00cL30n het volgende:
Awakefest gaat heel goed worden dit jaar!
Ik probeer er in ieder geval wel weer eens te zijn. Nu echt al bijna 10 jaar niet meer geweest en allemaal oude krakers komen deze keer. Laurent Garnier, Richie Hawtin, Derrick May en zo kan ik nog ff doorgaan.
Het lijkt echt een M_NUS vs Detroit plus nog een paar andere grootheden te gaan worden deze keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |