Heey,
Ik heb een relatie met een getrouwde man. Door hiervoor uit te komen roep ik zonder uitzondering vrij afwijzende reacties op. Want een relatie hebben met een getrouwde man is een absolute zonde.
Waarom hebben mensen de neiging om overal een oordeel over te vellen zonder de hele situatie te kennen. Mijn situatie is volgens velen bij voorbaat een slechte situatie. Want hoe kan je een goede relatie hebben met een man die getrouwd is? En hoe durf je een relatie aan te gaan met een getrouwde man, jij enorme slet!!! Ik wil er overigens wel bij vermelden dat hij nog niet getrouwd was toen ik hem leerde kennen, die stap heeft hij pas daarna gezet. Maar ben ik nu de slet in deze situatie, of is hij de slet? Of is er misschien geen sprake van een slet in deze relatie?
Voor mijn gevoel hebben we een heel eerlijke en fijne relatie. Nee, het draait niet allemaal om sex (hoewel dat er natuurlijk wel bij hoort... hummiejum), we hebben heerlijke gesprekken met elkaar, we gaan naar de bioscoop, we gaan uit eten en we doen allerlei dingen die stellen doen. Eigenlijk hebben we het heel goed samen. We moeten wel veel moeite doen om tijd voor elkaar te maken. We hebben overdag allebei een druk schema en 's avonds moet ik eerst mijn zoon naar bed brengen en ook hij heeft een kind dat eerst naar bed gebracht moet worden. Pas daarna kunnen we kijken of we tijd hebben voor elkaar. En die tijd hebben we niet elke avond, jammer maar waar.
Soms moeten we eerst de agenda's trekken en een echte afspraak maken. Maar als we dan weer eens echt de tijd hebben voor elkaar, dan spatten de vonken er van af. Dan schijnt de zon ineens wat feller en lijkt de lucht veel blauwer. Dan kunnen we de wereld weer wat beter aan.
In de loop van mijn relatie met deze man ben ik er achter gekomen dat hij het is voor mij. Wij zijn 4 handen op een buik (of een ander lichaamsdeel), wij zijn 2 zielen en 1 gedachte, wij zijn de zon en de maan. Hij is mijn licht in de duisternis, mijn enige echte, mijn ware. En ik weet zeker dat hij voor mij hetzelfde voelt. Maar goed, het feit blijft: hij is getrouwd. Gelukkig wel met mij.
[ Bericht 6% gewijzigd door Snakey op 01-04-2010 17:51:20 ]