Moeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 2 april 2010 08:02 schreef Fallen het volgende:
Aw.. crap.
YES!!!quote:
Dan heb je vette pech jongquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zou veel minder problemen met DGVF hebben als AQ hem niet zo verdomd vaak zou spammen.
ik vond het nog best wel geniaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
YES!!!
FLodddeur heb je gister nog dat uhm RARE special ding gzien? wat vond je er van?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik vond het nog best wel geniaal![]()
niet veel mensen meer tegenwoordig hier in nederland die niet van de uitkering leven Ouwe spellen spelen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik vond het nog best wel geniaal![]()
niet veel mensen meer tegenwoordig hier in nederland die niet van de uitkering leven Ouwe spellen spelen
ik heb iets tegen mensen die van de uitkering levenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Wat je zegt slaat af en toe nergens op maar het is wel grappig![]()
dat is nu ook al iets van 2 jaar geleden denk ik?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zou veel minder problemen met DGVF hebben als AQ hem niet zo verdomd vaak zou spammen.
JA maar gast het ging over DGVF en hoe kom bij uitkeringen danquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb iets tegen mensen die van de uitkering leven![]()
Ga werken ofzo,in dit land,als je werkt krijg je niks,maar als je te lui bent om te werken krijg je alles
wie is dat pleurisjoch dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:27 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer komt dat ene pleurisjoch in de SC et is al bijna half 9
OBVIOUS TROLL IS OBVIOUSquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Wie schrijft die slechte TT's iedere keer ook ?
Ik ben de beste TT maker in town.. Helaas is FLood me steeds voorquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Wie schrijft die slechte TT's iedere keer ook ?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben de beste TT maker in town.. Helaas is FLood me steeds voor
Ik dacht dat je halo had uitgespeeld!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben de beste TT maker in town.. Helaas is FLood me steeds voor
het is Flod >.>quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik dacht dat je halo had uitgespeeld!
Want als de flood je steeds voor is, dan lose je de the game.
Mogguh broeder.. Alles wel?quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag alvast aan een klein beetje aan mijn toekomstige huisje klussen
Ik haat de Flood!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik dacht dat je halo had uitgespeeld!
Want als de flood je steeds voor is, dan lose je de the game.
Mooi zoquote:
Ik was al begonnen met odst, voor gisteravond.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik haat de Flood!
Gelukkig zitten die niet in ODS fuckingT
Ben je daar eigenlijk pas deze week aanbegonnen?
Koop onzer allerheiligen broeder Rennie en je bent minder brak in het buikjequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ben blij dat met een van ons wel goed gaat
Pijn in m'n hoofdje.. Brak in het maagje..
Speel je op normaal of hard?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik was al begonnen met odst, voor gisteravond.
Ik zit nu enkel een beetje vast waar twee van die hunters me opjagen,en dat terwijl ik weinig ammo heb.
Ik mag geen Rennie meer van mezelf.. Verslaving jewaits!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Koop onzer allerheiligen broeder Rennie en je bent minder brak in het buikje
Ik ben eerst op gewoon begonnen, zware sjit heb ik niet dus ik moet ze in de rug schieten hahahah.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel je op normaal of hard?
En voor die beesten heb je wel zware shit nodig.
Ik herhaal "waar is Ed als er iemand geknifed moet wordenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef AQuila360 het volgende:
shut up Nick Pick
Heb je ook geen granaten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ben eerst op gewoon begonnen, zware sjit heb ik niet dus ik moet ze in de rug schieten hahahah.
Waar is Ed als ik iemand nodig heb om te om die hunters te knfie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |