Moeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 2 april 2010 08:02 schreef Fallen het volgende:
Aw.. crap.
YES!!!quote:
Dan heb je vette pech jongquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zou veel minder problemen met DGVF hebben als AQ hem niet zo verdomd vaak zou spammen.
ik vond het nog best wel geniaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
YES!!!
FLodddeur heb je gister nog dat uhm RARE special ding gzien? wat vond je er van?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik vond het nog best wel geniaal![]()
niet veel mensen meer tegenwoordig hier in nederland die niet van de uitkering leven Ouwe spellen spelen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik vond het nog best wel geniaal![]()
niet veel mensen meer tegenwoordig hier in nederland die niet van de uitkering leven Ouwe spellen spelen
ik heb iets tegen mensen die van de uitkering levenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Wat je zegt slaat af en toe nergens op maar het is wel grappig![]()
dat is nu ook al iets van 2 jaar geleden denk ik?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zou veel minder problemen met DGVF hebben als AQ hem niet zo verdomd vaak zou spammen.
JA maar gast het ging over DGVF en hoe kom bij uitkeringen danquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb iets tegen mensen die van de uitkering leven![]()
Ga werken ofzo,in dit land,als je werkt krijg je niks,maar als je te lui bent om te werken krijg je alles
wie is dat pleurisjoch dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:27 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer komt dat ene pleurisjoch in de SC et is al bijna half 9
OBVIOUS TROLL IS OBVIOUSquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Wie schrijft die slechte TT's iedere keer ook ?
Ik ben de beste TT maker in town.. Helaas is FLood me steeds voorquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Wie schrijft die slechte TT's iedere keer ook ?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben de beste TT maker in town.. Helaas is FLood me steeds voor
Ik dacht dat je halo had uitgespeeld!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben de beste TT maker in town.. Helaas is FLood me steeds voor
het is Flod >.>quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik dacht dat je halo had uitgespeeld!
Want als de flood je steeds voor is, dan lose je de the game.
Mogguh broeder.. Alles wel?quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag alvast aan een klein beetje aan mijn toekomstige huisje klussen
Ik haat de Flood!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik dacht dat je halo had uitgespeeld!
Want als de flood je steeds voor is, dan lose je de the game.
Mooi zoquote:
Ik was al begonnen met odst, voor gisteravond.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik haat de Flood!
Gelukkig zitten die niet in ODS fuckingT
Ben je daar eigenlijk pas deze week aanbegonnen?
Koop onzer allerheiligen broeder Rennie en je bent minder brak in het buikjequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ben blij dat met een van ons wel goed gaat
Pijn in m'n hoofdje.. Brak in het maagje..
Speel je op normaal of hard?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik was al begonnen met odst, voor gisteravond.
Ik zit nu enkel een beetje vast waar twee van die hunters me opjagen,en dat terwijl ik weinig ammo heb.
Ik mag geen Rennie meer van mezelf.. Verslaving jewaits!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Koop onzer allerheiligen broeder Rennie en je bent minder brak in het buikje
Ik ben eerst op gewoon begonnen, zware sjit heb ik niet dus ik moet ze in de rug schieten hahahah.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel je op normaal of hard?
En voor die beesten heb je wel zware shit nodig.
Ik herhaal "waar is Ed als er iemand geknifed moet wordenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef AQuila360 het volgende:
shut up Nick Pick
Heb je ook geen granaten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ben eerst op gewoon begonnen, zware sjit heb ik niet dus ik moet ze in de rug schieten hahahah.
Waar is Ed als ik iemand nodig heb om te om die hunters te knfie.
Wel als ik opnieuw begin met dat stuk hahahaquote:
Wat moet je dan met een homo van hout?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:11 schreef AQuila360 het volgende:
Pak dan je houten poot en sla ze de kop er mee in
sigmund spankenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een homo van hout?
Geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ga toch maar eens een report naar een admin maken.
HEE!!!quote:
SpankyCquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HEE!!!
Er is hier maar ÉÉN iemand die spankt!!
Je kunt volgens mij die twee hunters best ontwijken, gewoon negeren en proberen snel door te rennen (en geen fuelgun unit in je rug te krijgenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ben eerst op gewoon begonnen, zware sjit heb ik niet dus ik moet ze in de rug schieten hahahah.
Waar is Ed als ik iemand nodig heb om te om die hunters te knfie.
quote:
Dat deed ik gisteravond ook, rond rennen als een kamikaze soldier met de hunter achter me aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij die twee hunters best ontwijken, gewoon negeren en proberen snel door te rennen (en geen fuelgun unit in je rug te krijgen)
Ik heb daar persoonlijk geen last van maar ik hoor dat van meerdere mensen.. Die hebben het gevoel of er een klein kaboutertje rondspookt hier die wel iets zegt maar te klein is om gehoord te worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:43 schreef Sigmund666 het volgende:
Nou, ik vind het raar dat er berichten missen. Gaat echt bijv. van #45 naar #47 enzo. Heel gek.
ODST'ers rennen niet!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteravond ook, rond rennen als een kamikaze soldier met de hunter achter me aan.
Ik wist enkel niet waar ik heen moest, pas toen ik de film ging terug kijken zag ik de uitgang
Nee dat is me te veel werk. Die gek steekt er volgens mij heel wat werk in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Edwinuss het volgende:
AQ heeft eindelijk z'n gelijke gevonden. Gaan jullie nu lekker samen met dfvgfgvgf ofzo ook filmpjes maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Koste het je veel moeite om dat toe te gevenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:01 schreef Edwinuss het volgende:
Hij is een beetje vooruit gegaan,
Je ging toch weg uit dit topic?quote:
Hij is vergroeid met dit Topiecquote:
"Ja, what the fuck is dit?!? Dat pookje van de N64 is helemaal lam!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:01 schreef Edwinuss het volgende:
Hij is een beetje vooruit gegaan, maar maak een zwakzinnige maar duidelijk dat alles wat hij zegt niemand interesseert.
Later scheld die altijd met ASSquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
"Ja, what the fuck is dit?!? Dat pookje van de N64 is helemaal lam!"
No shit gast! No fucking shit! Dat pookje op een N64 controller is ook na een paar jaar gewoon 'brak' en 'moe'. Dat is gewoon een veel voorkomend probleem
(Dat je met een schroevendraaier en een nieuw pookje in 4 minuten schoon aan de haak hebt opgelost)
ASS.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Later scheld die altijd met ASS
FAKKING ASS
goed dat je het zegt, nog even de laatste aflevering kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
ASS.
SHIT!
PISSSComing out of my ASS!
![]()
[/southpark]
Er stond toch alleen maar :quote:
omdat the gamequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er stond toch alleen maar :
hij is een beetje vooruit gegaan?
Waarom dan een edit?
Nee, er stond meer wat te ver ging.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er stond toch alleen maar :
hij is een beetje vooruit gegaan?
Waarom dan een edit?
een plaatje van de bruggen bij arnhem?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, er stond meer wat te ver ging.
Dat iemand zwakzinnig is gaat te ver als uitspraak? Het ging wel over Emarwii hequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, er stond meer wat te ver ging.
tain,probeer het zelf eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat iemand zwakzinnig is gaat te ver als uitspraak? Het ging wel over Emarwii he
Waarom? Ik weet dat ik het niet kan dus waarom zou ik het moeten doen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
tain,probeer het zelf eens zou ik zeggen
Over wie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat iemand zwakzinnig is gaat te ver als uitspraak? Het ging wel over Emarwii he
http://dgvf.come2me.nl/quote:
Je hebt gelijk Tain. Ik moet dat ook niet meer doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
http://dgvf.come2me.nl/
Die filmpjes die AQ hier vroeger spamde en toen had beloofd dat niet meer te doen
omdat je emarwii in de zeik zet over hoe slecht die filmpjes wel niet zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet dat ik het niet kan dus waarom zou ik het moeten doen?
Domme redeneringquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
omdat je emarwii in de zeik zet over hoe slecht die filmpjes wel niet zijn
waarschijnlijk blijft deze altijd stijf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een homo van hout?
Daboem TSSSHHH!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waarschijnlijk blijft deze altijd stijf.
Mensen.. ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een bagger wederom van bepaalde mensen
(diegenen weten wel wat ik bedoel)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef AQuila360 het volgende:
Emar komt nuy ook met:
Een wetenschapsshow
Een programma over eten dus met recepten en kipkruiden
Misschien ligt dat jullie beter dan die gamesshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |