Wat een slet ben je toch ook!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef tliciouz het volgende:
Er is gister een megastore van only/vero moda/jack & jones/ etc geopend in de stad, wat een hel, het was korting dus iedereen was echt alles van de rekken af aan het trekken. Nu had ik mijn oog laten vallen op een leren jasje maar zag hem nergens meer in het zwart, tot ik een meisje er mee in de handen zag lopen en die legde hem neer op een tafel om te passen toen draaide ze zich om en griste ik hem weg naar de paskamer en hij paste ook nog yay!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef tliciouz het volgende:
Er is gister een megastore van only/vero moda/jack & jones/ etc geopend in de stad, wat een hel, het was korting dus iedereen was echt alles van de rekken af aan het trekken. Nu had ik mijn oog laten vallen op een leren jasje maar zag hem nergens meer in het zwart, tot ik een meisje er mee in de handen zag lopen en die legde hem neer op een tafel om te passen toen draaide ze zich om en griste ik hem weg naar de paskamer en hij paste ook nog yay!
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef tliciouz het volgende:
stage, !quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net 2 uurtjes gewerktach, weer een 17 euro
Ik gister 4 uurtjes gewerkt en ik verdien dan 16 euro.quote:
nja normaal met mijn bijbaantjes verdien ik, 6 en 7euro per uurquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik gister 4 uurtjes gewerkt en ik verdien dan 16 euro.
Ik ben 17, en ik verdien 4 euro per uur.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:38 schreef Androo het volgende:
[..]
nja normaal met mijn bijbaantjes verdien ik, 6 en 7euro per uur
als 18 jarige..
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:44 schreef Jotcha het volgende:
Morgen vragen of ik in de vakantie kan werken, dan kan ik bij m'n andere baantje ontslag nemen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |