Trusten mop!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noem het een dag.
Welterusten mensjens!
*gaat tanden poetsen*quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Moeten jullie allemaal werken ofzo morgen?
Nope. Maar wel een drukke week gehad en morgen redelijk op tijd eruit om op mijn neefjes en nichtjes te passen terwijl hun ouders alles voor opa's begrafenis gaan regelen. Dus vandaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Moeten jullie allemaal werken ofzo morgen?
Het was een poging tot een valsch grapjequote:Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Maar wel een drukke week gehad en morgen redelijk op tijd eruit om op mijn neefjes en nichtjes te passen terwijl hun ouders alles voor opa's begrafenis gaan regelen. Dus vandaar.
Wat backfirede omdat ik ook vrij heb.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een poging tot een valsch grapje
Trusten
Lekker he? Zo'n weekje vrij?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Maar wel een drukke week gehad en morgen redelijk op tijd eruit om op mijn neefjes en nichtjes te passen terwijl hun ouders alles voor opa's begrafenis gaan regelen. Dus vandaar.
Ik zie nog steeds krullen, maar wel ietwat uitgezakte.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Zag ik een flits nou dat Femke d'r haar stijl heeft?
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
Zag ik in een flits nou dat ik hier nu in mijn eentje post?
Hoiquote:
quote:
Oh hemel... dat soort verjaardagen zijn altijd eh... Nou ja...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga half 12 weer niet redden ben ik bang.
En morgen werken om daarna naar de enerverende verjaardag van m'n oudtante te gaan die 78 wordt.
Oh Joy
Wel leuk vind ikquote:Op donderdag 1 april 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ben er nog niet uit of ik dit nou een goede of slechte cover vind:
Als je die clip op YT gaat kijken, en je ziet de gerelateerde clips... OMG. Sabrina, Boys boysquote:
Oh dat is helemaal wel een leuk programma op die zaterdag!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ja hoi ik sliep dus nog niet![]()
Ik zit mezelf al de hele week te verwijten dat ik vergeet te zeggen dat Caro Emerald op Concert at Sea komt, omdat Greys haar wel wilde zien?
http://www.concertatsea.nl/
Joa, en normaal zijn pa, ma en zusje er wel, maar zusje gaat 's middags ff langs en pa en ma hebben dit weekend een verjaardag is het vakaaansiehuisje van de buurvrouw.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hemel... dat soort verjaardagen zijn altijd eh... Nou ja...
Deze dan....quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je die clip op YT gaat kijken, en je ziet de gerelateerde clips... OMG. Sabrina, Boys boys
Op zoek gaat naar Bros
Ja he, K's Choice ook!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal wel een leuk programma op die zaterdag!
Ik ga d'r even over nadenken, thanks!
Moet ik je bellen dat mn vliezen zijn gebroken?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa, en normaal zijn pa, ma en zusje er wel, maar zusje gaat 's middags ff langs en pa en ma hebben dit weekend een verjaardag is het vakaaansiehuisje van de buurvrouw.
Dus die zijn er ook niet.
En meneer I. gaat geloof ik ook niet mee.
Dus....Ingetje zit alleen met tante, haar vriendin van 112, haar broer met zijn Deutsche Frau die ik nooit kan verstaan en die zichzelf uitermate hilarisch vind![]()
Ocherm...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa, en normaal zijn pa, ma en zusje er wel, maar zusje gaat 's middags ff langs en pa en ma hebben dit weekend een verjaardag is het vakaaansiehuisje van de buurvrouw.
Dus die zijn er ook niet.
En meneer I. gaat geloof ik ook niet mee.
Dus....Ingetje zit alleen met tante, haar vriendin van 112, haar broer met zijn Deutsche Frau die ik nooit kan verstaan en die zichzelf uitermate hilarisch vind![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet ik je bellen dat mn vliezen zijn gebroken?
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeel iets anders, ben je nog met Maes je fobie wezen testen (=cryptisch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Whehehequote:Op donderdag 1 april 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet ik je bellen dat mn vliezen zijn gebroken?
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen zijn de poli's meestal dicht ( Goede Vrijdag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je volgende week om deze tijd nog niet hebt gebeld maak ik een afspraak voor je
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Okee, ik ga dus morgen heeeeeeeeeeeeeeeeel vaak vragen of je al gebeld hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vrij morgen!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh, dan is het wel netjes jaquote:Op donderdag 1 april 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Nee, davinnik sneu.
Ik zou eerst niet gaan, maar toen belde mams en die liet heel subtiel vallen dat ze allemaal lekkere hapjes en gebakjes had moeten halen voor tantetje.
Dus ik kan het niet maken om niet te gaan.
Daarbij heeft ze altijd heel veel voor ons gezin gedaan
Struisvogelen t/m maandag, daarna ga je ervoor GreysjeMeysjequote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook vrij morgen
En ik heb echt zin om nog heel eventjes een paar dagen te struisvogelen![]()
okee okee, dan stalk ik je dinsdag welquote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook vrij morgen
En ik heb echt zin om nog heel eventjes een paar dagen te struisvogelen![]()
Wat leukquote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik ga even jubelen hoor!
![]()
![]()
Ik word tante!!!!!
![]()
![]()
![]()
Mn zusje is zwanger!![]()
En ik weet het al sinds 23 februari, maar ik mocht het tegen NIEMAND zeggen en nu ik het mag zeggen ben ik zo gewend dat ik t geheim moet houden dat ik moeit heb het te vertellen...
dat dusquote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Struisvogelen t/m maandag, daarna ga je ervoor GreysjeMeysje
Gefeliciteerd, tante-to-be Tombolalala!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik ga even jubelen hoor!
![]()
![]()
Ik word tante!!!!!
![]()
![]()
![]()
Mn zusje is zwanger!![]()
En ik weet het al sinds 23 februari, maar ik mocht het tegen NIEMAND zeggen en nu ik het mag zeggen ben ik zo gewend dat ik t geheim moet houden dat ik moeit heb het te vertellen...
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Struisvogelen t/m maandag, daarna ga je ervoor GreysjeMeysje
Ik beloof bij deze plechtig dat ik dinsdagmiddag zal bellenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee okee, dan stalk ik je dinsdag wel
Ik ben zelfs stiekem heel jaloers...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
![]()
Ben je dan stiekem niet een heel klein beetje jaloers?
Dank je wel!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, tante-to-be Tombolalala!
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik beloof bij deze plechtig dat ik dinsdagmiddag zal bellen
En met wat mazzel ben ik dan toch pas een maand later aan de beurt![]()
![]()
Was dat nou dezelfde periode als Kylie en Jason Donovan enzo?quote:
ja, ik ben de oudste thuisquote:Op donderdag 1 april 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Is het je jongere zus?
Kan me wel voorstellen dat je strontjaloers bent hoor
Yep, de hele Stock, Aitken & Waterman clanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat nou dezelfde periode als Kylie en Jason Donovan enzo?
En Rick Ashley?
Zit jij ook P&W te kijken?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, de hele Stock, Aitken & Waterman clan
Ik luister zeer selectief, dus dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit jij ook P&W te kijken?
Schoot jij ook hardop in de lach toen die ene mevrouw heel serieus zei "Ik heb twee grote punten"?
Als je maar geen zangeres aan het reviewen bent.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik luister zeer selectief, dus dat heb ik gemist.
Intussen ben ik met ongeveer van alles en nog wat bezig.
Nee, met werk.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar geen zangeres aan het reviewen bent.
Oh, da's wel fijn idd.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben zelfs stiekem heel jaloers...
En zelfs niet stiekem...
Want ze weet best dat ik dat ook heel graag wil... Maar ja, zij is gesetteld (eigen huis, goede relatie, alletwee vast contract) dus het zat er wel in dat ze eerder zwanger zou zijn...
Maar soms heb ik het moeilijk iddMaar ik vind het ook heeeeeeel leuk. En we hebben zo'n goede band dat we het daar goed over kunnen hebben gelukkig
![]()
Ik wist het ook als allereerste en mocht dus alleen met hen erover praten
Heb je trouwens een liedje van haar beluisterd, of een stukje daarvan?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar geen zangeres aan het reviewen bent.
Ik zag dat ze uit 1973 kwam en klikte beledigd weg.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je trouwens een liedje van haar beluisterd, of een stukje daarvan?
tsss, je bent te goed.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag dat ze uit 1973 kwam en klikte beledigd weg.
Stukje geluisterd idd. Ik vind 't niets. Maar op zich mag ze van mij best blijven leven, zo ben ik dan ook wel weer.
En anders laten we d'r eentje struikelen op Landgoed 't Loo ter hoogte van ons huisje.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Dusss....volgende week vrijdag goan we hier int durp op zoek noar een kerel met 'n grote brommert en dan goan we jullie koppel'n
Ja, en ik vond het ook wel fijn dat ze mij als eerste vertelde dat het zover wasquote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, da's wel fijn idd.
Dat zoiets bespreekbaar is bedoel ik dan he?![]()
Ïk zou het ook best "raar" vinden als mijn zusje zwanger zou zijn, ook al heb ik dan zelf niet echt knallende eierstokken.
Dusss....volgende week vrijdag goan we hier int durp op zoek noar een kerel met 'n grote brommert en dan goan we jullie koppel'n
Gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders laten we d'r eentje struikelen op Landgoed 't Loo ter hoogte van ons huisje.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders laten we d'r eentje struikelen op Landgoed 't Loo ter hoogte van ons huisje.
Van Over Mijn Lijk?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen![]()
Afl. 5 staat online...ff kijken
klote vaderquote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
Awwwww, dat ventje wilde ook een Single Lady zijn
Weltrusten tombolafan (again)quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Welterusten allen!En laat die mannen maar lekker wandelen hoor...
aaaaaaaaaaah...quote:
Ja, die is er niet echt van gediend dat iemand anders aandacht krijgt.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaah...![]()
Die blik van die middelste ook...
Was ze niet gewoon pissed op haar vader dat ie dat ventje aan het janken had gemaakt?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die is er niet echt van gediend dat iemand anders aandacht krijgt.
Nee, ik moet morgen werken. Vanmorgen meeting en knopen remember? -> Eigen schuld dikke bult -> gewoon werken dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ze niet gewoon pissed op haar vader dat ie dat ventje aan het janken had gemaakt?
En heb jij nou geen vrij morgen?
En....?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Over Mijn Lijk?
Oh dan ga ik straks ook kijken.
Nee idd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En....?
Was geen handige beslissing zo vlak voor het slapen gaan
Normaal zit ik met traanoogjes, maar dit keer zat ik gewoon ordinair te janken; inclusief snottebellenquote:
Doe mij dan maar de donderdag of vrijdag van Werchterquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:04 schreef Ml-etje het volgende:
En teruggelezen! Concert at sea is wel heeeel leuk!
Huh? Wat bedoel ik? Over Greys?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:23 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen Ll.
Geen idee wat je bedoeld, maar probeer het zelf eens.
Ja tis wel beetje frisjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:25 schreef Ml-etje het volgende:
Werchter daar pas ik voor
Wil vanmiddag wel buiten lunchen maar het zal wel te koud zijn
Mja nou ja dan maar binnen lunchen, vanavond gorumetquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel ik? Over Greys?
[..]
Ja tis wel beetje frisjes
Hihi ik was weer lekker bezigquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
Morgen 'gorumet', vanavond word er voor me gekookt
Niet eens een hondje die door de kamer rent en op bed springt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:09 schreef Greys het volgende:
![]()
Altijd leuk, zo'n DA die je om 08.40 uur uit bed belt op je vrije dag met de vraag 'Alles goed met de kat?'
Heb echt nog geen *** gedaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:07 schreef Dirkh het volgende:
Het is toch een rare dag om op het werk te zitten, alsof je op een zaterdag aan het werk bent.
Niemand wil echt actief worden.
Wat bezielt die DAquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:09 schreef Greys het volgende:
![]()
Altijd leuk, zo'n DA die je om 08.40 uur uit bed belt op je vrije dag met de vraag 'Alles goed met de kat?'
Dat kwam uiteraard zo ongeveer op hetzelfde moment door het geluid van de telefoon.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet eens een hondje die door de kamer rent en op bed springt?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kwam uiteraard zo ongeveer op hetzelfde moment door het geluid van de telefoon.
Yayyyyyyyyyyyyy! Geluid! Wakker! *stuiter stuiter*
Toch heeft het wel wat om op zo'n dag te werken. Vanmorgen was het stil op de weg, dus lekker rustig naar je werk. Ik ben een van de eerste die op het werk aankomt, en langzamerhand zie je wat slaperige koppen de hoek om kijken en er een kleine "mogge" uit weet te mompelen. Koffie, veel...quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb echt nog geen *** gedaanen ben nu druk met allerhande klusjes.
[..]
Hier ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:07 schreef Dirkh het volgende:
Het is toch een rare dag om op het werk te zitten, alsof je op een zaterdag aan het werk bent.
Het is sowieso een raaaaaare praktijk. Ik ga echt wat anders zoeken, dan maar verder rijden.quote:
Niet eens een opmerking tegen de DA als "Dat zegt dan meer over u dan over mij "quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:19 schreef Greys het volgende:
Waarop het antwoord van de DA was: 'U piept toch ook niet als ik iets door uw gleuf trek?'.
Het was niet aan mij om te reageren, dat had ze zelf mogen doen. Maar ze was net zo sprakeloos als ik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet eens een opmerking tegen de DA als "Dat zegt dan meer over u dan over mij "
Maar niet echt gepast, of is dat ook een verkeerde woordkeuze?
Zeg, het is nog vroeg hoor!
Uhuh hier is het gewoon leegquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Ieder doet alles lekker op zn gemakkie en de helft is vrij
Nou ik zou er dus niet meer komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was niet aan mij om te reageren, dat had ze zelf mogen doen. Maar ze was net zo sprakeloos als ik.
En niet echt gepast nee, lijkt me
Best lekker weer hier! Maar volgens mij is het buiten kouder als dat het er van binnen af uit ziet!
Ja, had het eik wel verwacht, want hij had én de chat met haar gedaan, en net een pagina vol positief Sieneke volgeschreven.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
Ole!
Wat super, zo'n 16-jarige taaie!
En wat zullen er veel mensen jaloers zijn op de Telegraafman met zijn Oslo perskaart!
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Ah dat is stukken beterquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:49 schreef Ole het volgende:
Ohw, maar ik geef les aan 17+
Soms net kleuters, maar daar kan ik wel mee overweg
Fijne dag!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Maar ik ga nu snel uit bed, douchen en de deur uit, want ik ga bij mn tante langs want daar is mn achterneefje nu (en die zie ik veel te weinig)
Tot later!
Dank uquote:
Ik wilde wel les!quote:@Ole, kan je me de volgende keer helpen dan hier, want ik ging gisteravond ESF les geven aan die cultuurbarbaren hier, maar ze keken liever naar Tokkie buren op tv
Toch vind ik dat FOK! ook uitgenodigd had moeten worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
Ole, ze hadden écht maar superweinig perskaarten weggegeven (hun eigen weblog, TV Gelderland en 2 landelijke kranten) dus hij heeft echt heel veel mazzel!En het ook aan zichzelf te danken inderdaad!
Dat dan weer wel ja, al is het alleen maar omdat wij onze armen er af gewapperd hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch vind ik dat FOK! ook uitgenodigd had moeten worden.
Ik heb geen zin om er uit te komen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Right back at ya!
Ik twijfel of ik nog ff naar bed zal gaan
En ik ben bang dat ik daarna dan brak ben als ik er nu weer in duikquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om er uit te komen...![]()
zei ik ook al tegen hem!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
Ole, ze hadden écht maar superweinig perskaarten weggegeven (hun eigen weblog, TV Gelderland en 2 landelijke kranten) dus hij heeft echt heel veel mazzel!En het ook aan zichzelf te danken inderdaad!
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:33 schreef Ole het volgende:
Ohw, bij de weg, mijn Telegraaf kennis is één van de weinigen mét perskaart.
Dus wellicht binnenkort een vragentopic openen
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik draai al een tijdje op de achtergrondMogguh Dirk-de-harde-werker
GESTOORD!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hai Greys, ik zou nog lekker een uurtje terugduiken als je geen plannen hebt![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe normaal hoor, het is mooi weer! Het is kwart over tien!
Schop!
Yeah!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schop mezelf naar buiten, het is zalig zonnig weer, sjaaltje om en laat de wind maar komen
Heel even maar. Gewoon effies, omdat het kanquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe normaal hoor, het is mooi weer! Het is kwart over tien!
Schop!
Tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel even maar. Gewoon effies, omdat het kan
Vanmiddag ga ik heel nuttig nog wat waterplantjes kopen enzo.
En het netje toch nog wat hoger hangen boven de vijver, want de waterlelie bladeren komen op en die raken nu knel in het netje
Je kan toch wel mobiel FOK!ken he?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
Zo, uit bed, gedouched, aangekleed en klaar voor vertrekEn ik heb alweer 3 afspraken voor vandaag, ik heb het gewoon nog drukker dan als ik werk
Wel 1 lunchafspraakvlak bij een bos dus misschien nog wel even wandelen ook
quote:
quote:
hmm, zou het helpen? Dan moet ik dat ook maar eens proberen, ben al jaren verslaafd. Vakanties worden niet geboekt als ik geen 100% zekerheid heb dat er WiFi is (voor Greys, dat is draadloos internet op locatie)quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bewust hoor
Dus diekan wel weg eigenlijk
Ik heb neiging tot internet-/FOK-verslaving, en dit houdt het binnen de perken hoop ik
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:34 schreef JJH het volgende:
En als je je bed nog ff in wil.
Ik zeg doen!
Bed ftw!
Welkom Dirkh!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmm, zou het helpen? Dan moet ik dat ook maar eens proberen, ben al jaren verslaafd. Vakanties worden niet geboekt als ik geen 100% zekerheid heb dat er WiFi is (voor Greys, dat is draadloos internet op locatie)
Telefoon staat altijd standby.
Hallo, ik ben Dirkh en ik ben verslaafd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga nu off (zonder FOK het komende uur) tot later!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tijdens een bespreking bespreek je toch dingen? Of gaat het alleen over het weer, hoewel je daar dan ook weer uit kan komen: Mensen we zijn het er over eens, het is weer.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef JJH het volgende:
Ah, ik heb er ook nog en overhemd en een t-shirt onder. Moet goedkomen dan.
Dan ben ik weer weg ook.
Kwolletie taim met met z'n zussie.
Hihihihi nee we hebben alleen een situatie te bespreken dus geen knopen door te hakken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tijdens een bespreking bespreek je toch dingen? Of gaat het alleen over het weer, hoewel je daar dan ook weer uit kan komen: Mensen we zijn het er over eens, het is weer.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef JJH het volgende:
Ah, ik heb er ook nog en overhemd en een t-shirt onder. Moet goedkomen dan.
Dan ben ik weer weg ook.
Kwolletie taim met met z'n zussie.
Het zonnetje is wel lekker, maar het is nog vrij koud en guur windje. Maar het gaat weer de goeie kant opquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:16 schreef Dirkh het volgende:
Net ff buiten wezen kijken, het is toch wel erg lekker in het zonnetje.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:32 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga vandaag naar de Mc en ga voor het eerst een Flurry kopen, ik ga hem niet opeten, ik laat hem smelten en maak iedere minuut een foto.
Gewoon omdat het kan en omdat er een paar hier zijn die doodleuk melden dat ze weer hun bed zijn gedoken.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:34 schreef JJH het volgende:
En als je je bed nog ff in wil.
Ik zeg doen!
Bed ftw!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:07 schreef Dirkh het volgende:
Dorito's zijn alleen lekker als ze bedekt zijn met saus, en je niks meer van de Dorito proeft.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
En ik heb een pond vers gebrande Pistachenootjes gehaald dus ik zit gebakken voor vanavond bij X-factor![]()
En nog een zakje "chipjes", ik dacht dat het paprika rondjes waren, blijken het Dorito's in rondjes te zijn.
Snel in de kast zet
[/dagboek]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dorito's zijn alleen lekker als ze bedekt zijn met saus, en je niks meer van de Dorito proeft.
Ik ben helemaal van de Chipito's. Dan voel ik me net een klein kind, vingers onder de chipito's, gele mond en heel onschuldig kijkend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke chips vind jij lekker dan? Buggles?Nibb-it?
Pringles?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van de Chipito's. Dan voel ik me net een klein kind, vingers onder de chipito's, gele mond en heel onschuldig kijkend.
Nee echt, ik heb niet de hele zak in m'n eentje op, er is nog één chipito voor jou.... zak aanreikt.
Ook de kaasquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das echt de enige chips waar ik braakneigingen van krijgDus die ene mag je houden
Die lays laat ik maar ff zitten op het werkquote:
Oh cheese-onion hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:34 schreef Dirkh het volgende:
En jij?
Hoi Ing! Aan het werk?quote:
Die heb je ook met limoensmaak...goddelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik heerlijk maar die verkopen ze nergens..
Ow fijn...quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heb je ook met limoensmaak...goddelijk![]()
Ik heb net een hamkaaskwasson weggewerkt![]()
En iedereen is vrij en heeft spontaan zin om bij ons langs te komen, collega en ik vliegen van hot naar her
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Werkse Em El![]()
Ik gooi nog een half uurtje de beentjes omhoog en dan gaan we weer los
Ik wil wel een Flurry vermoorden eiksquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:05 schreef Dirkh het volgende:
Nu bij de mc via twitter de moord van flurry te volgen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En wezen douchen en in de kleren, dat dan weer wel.
Hahaha was dat maar zo en dan meteen flexwerken erbijquote:
Ik vind het wel aandoenlijk. Beetje last resort achtige methoden.quote:
Kom strax langs de macquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk. Beetje last resort achtige methoden.
Motiveert me tot meer flurry's eten. Wanneer gaan we weer?
Hallo Dirkh.quote:
Nee, ik heb de smaak te pakken, ik ga meer Flurry's vermoorden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallo Dirkh.
Voel je je nu voldaan? Kan je je aversie van Flurry's nu afsluiten?
Als je wil praten ben ik er voor je.
nevernooittebreken! xoxoxoxoxo
Geen hap!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij!
BRUUT!
Maar heb je niet eens geproefd?
Het gaat om het stukje ijs met vruchten en/of nootjes hé. Niet die euhuhuh 'andere flurry'.quote:
Jij hebt het nog langer volgehouden dan ik!quote:
Why? De meeste moordenaars kennen het slachtoffer toch?quote:
Psychokiller FTW!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef Greys het volgende:
Why? De meeste moordenaars kennen het slachtoffer toch?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
Van die ene foto krijg ik dus echt trek in een Flurry![]()
[ afbeelding ]
Bwehehehquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
Soms is Heer G echt een lul
Hij heeft ook vrij vandaag maar had afgesproken bij een vriend met een studio om wat in te drummen. Dan zou ie 's middags ergens weer thuis zijn, nou, prima. En dan zou ik vanmiddag ff Indovoer halen voor vanavond want daar hadden we allebei trek in.
Krijg ik net een sms 'We hebben hier lekker ff indovoer gegeten tussen de middag!!!'. Ja eh....![]()
En als ik bel neemt ie niet op. Mannen
Sjahquote:
Misschien wil hij gewoon twee keer op een dag indovoer?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjah
Nou dan eet ik wel wat anders vanavond en eet hij maar gewoon niets
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
Hij heeft ook vrij vandaag maar had afgesproken bij een vriend met een studio om wat in te drummen. Dan zou ie 's middags ergens weer thuis zijn, nou, prima. En dan zou ik vanmiddag ff Indovoer halen voor vanavond want daar hadden we allebei trek in.
Krijg ik net een sms 'We hebben hier lekker ff indovoer gegeten tussen de middag!!!'. Ja eh....![]()
Ik zou het indovoer vermoordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
Ja, hem zo vol stoppen dat 't z'n oren uitkomt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon twee keer op een dag indovoer?
Same here. Nog anderhalf uurtjequote:Op vrijdag 2 april 2010 14:18 schreef Goodbye het volgende:![]()
Vrijdagmiddag. En ik heb geen zin meer om te werken
Indovoer smelt slecht, je kunt het wel 2 weken op het aanrecht laten staan. Dan word het groen denk ik.quote:
quote:
Nou wat Gb zegt, dan eet ie het maar 2xquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon twee keer op een dag indovoer?
Ja ik ook zoiets. Heb het al gehad sinds een uur of 12quote:
quote:Herman den Blijker gewond bij ongeluk met helikopter
2 april 2010
Topkok Herman den Blijker is gewond geraakt bij een ongeluk met een helikopter op Rotterdam Airport. De Rotterdammer is inmiddels in het ziekenhuis, maar niet ernstig gewond.
De helikopter, bezig aan een binnenlandse vlucht, stortte om kwart voor twaalf van zeventig meter hoogte naar beneden en kwam naast de landingsbaan terecht. Den Blijker en de piloot zijn met nekklachten naar het ziekenhuis afgevoerd.
Rotterdam Airport laat weten dat het gaat om een mislukte voorzorgslanding.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Vrijdagmiddag. En ik heb geen zin meer om te werken
Tis wel echt een attente kerel héquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gewoon nu al vergeten dat we dat vanavond al zouden halen
Snap je nu dan die frustratie toen met Mr Gb en z'n "zin in pizza?"quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog een half uur en dan ga ik inpakken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets. Heb het al gehad sinds een uur of 12![]()
Het zonnetje schijnt wel, though
Een mislukte voorzorgslandingquote:
Ik las net vanmorgen dat ie 25 kilo was afgevallen ofzo.quote:
Nou...quote:
Een topkok die tegelijkertijd neerstort wanneer een van z'n fans Flurry's zit te doodvermoorden...quote:
Blijkbaar nog niet genoeg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las net vanmorgen dat ie 25 kilo was afgevallen ofzo.
Anders was ie nog harder geland.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, want hij neemt zijn telefoon niet op en beantwoordt smsjes ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook tijdens het sms'en en versturen gaat er nog geen lampje bij hem branden?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, want hij neemt zijn telefoon niet op en beantwoordt smsjes ook niet
Batterij zal wel op zijn of hij staat uit, want gaat meteen op voicemail.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoort de telefoon niet tijdens het drummen zeker?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Batterij zal wel op zijn of hij staat uit, want gaat meteen op voicemail.
Maar goed, ik ga nu ff naar het tuincentrum, hij komt vast wel weer boven water.
Het zal er wel druk zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Batterij zal wel op zijn of hij staat uit, want gaat meteen op voicemail.
Maar goed, ik ga nu ff naar het tuincentrum, hij komt vast wel weer boven water.
Tjah ik weet het ook nooit. Vind het nog steeds moeilijk te geloven dat hij echt zo is, want ieder topic loopt op zoiets uit. Volgens mij is het ook gewoon een beetje trollen of wat. Zeker dit topic is erg ongeloofwaardig, alsof zo'n DA zelf niet weet dat het dan Pasen isquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of ik er nou om moet lachen of huilen
En na pasen is het geld op en krijgen we dat weer
Ik zat er al. En het topic is dicht.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik weet het ook nooit. Vind het nog steeds moeilijk te geloven dat hij echt zo is, want ieder topic loopt op zoiets uit. Volgens mij is het ook gewoon een beetje trollen of wat. Zeker dit topic is erg ongeloofwaardig, alsof zo'n DA zelf niet weet dat het dan Pasen is
Ah dus toch, typisch weer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat er al. En het topic is dicht.
Hij liegt, want ik had hem vorige week al gePMd over Pasen en daar heeft ie gewoon op gereageerd.
Dus hij wist het. Klaar
Word daar dus echt onpasselijk vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij liegt, want ik had hem vorige week al gePMd over Pasen en daar heeft ie gewoon op gereageerd.
Dus hij wist het. Klaar
Raar jongquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus hij wist het. Klaar
Bureau leegquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef Dirkh het volgende:Mag ik met Pisces knuffelen? Mag dat echt?
![]()
quote:
Nee hoor, was toch duidelijk. Dit is mijn manier van knuffelenquote:
Ach, ik zie gewoon een opening voor een volgende stap.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, was toch duidelijk. Dit is mijn manier van knuffelen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, ik zie gewoon een opening voor een volgende stap.
![]()
Ja, prive forum! Zo intiem.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wildebrasHet is wel gezellig hè zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |