Trusten mop!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noem het een dag.
Welterusten mensjens!
*gaat tanden poetsen*quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Moeten jullie allemaal werken ofzo morgen?
Nope. Maar wel een drukke week gehad en morgen redelijk op tijd eruit om op mijn neefjes en nichtjes te passen terwijl hun ouders alles voor opa's begrafenis gaan regelen. Dus vandaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Moeten jullie allemaal werken ofzo morgen?
Het was een poging tot een valsch grapjequote:Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Maar wel een drukke week gehad en morgen redelijk op tijd eruit om op mijn neefjes en nichtjes te passen terwijl hun ouders alles voor opa's begrafenis gaan regelen. Dus vandaar.
Wat backfirede omdat ik ook vrij heb.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een poging tot een valsch grapje
Trusten
Lekker he? Zo'n weekje vrij?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Maar wel een drukke week gehad en morgen redelijk op tijd eruit om op mijn neefjes en nichtjes te passen terwijl hun ouders alles voor opa's begrafenis gaan regelen. Dus vandaar.
Ik zie nog steeds krullen, maar wel ietwat uitgezakte.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Zag ik een flits nou dat Femke d'r haar stijl heeft?
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
Zag ik in een flits nou dat ik hier nu in mijn eentje post?
Hoiquote:
quote:
Oh hemel... dat soort verjaardagen zijn altijd eh... Nou ja...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga half 12 weer niet redden ben ik bang.
En morgen werken om daarna naar de enerverende verjaardag van m'n oudtante te gaan die 78 wordt.
Oh Joy
Wel leuk vind ikquote:Op donderdag 1 april 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ben er nog niet uit of ik dit nou een goede of slechte cover vind:
Als je die clip op YT gaat kijken, en je ziet de gerelateerde clips... OMG. Sabrina, Boys boysquote:
Oh dat is helemaal wel een leuk programma op die zaterdag!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ja hoi ik sliep dus nog niet![]()
Ik zit mezelf al de hele week te verwijten dat ik vergeet te zeggen dat Caro Emerald op Concert at Sea komt, omdat Greys haar wel wilde zien?
http://www.concertatsea.nl/
Joa, en normaal zijn pa, ma en zusje er wel, maar zusje gaat 's middags ff langs en pa en ma hebben dit weekend een verjaardag is het vakaaansiehuisje van de buurvrouw.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hemel... dat soort verjaardagen zijn altijd eh... Nou ja...
Deze dan....quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je die clip op YT gaat kijken, en je ziet de gerelateerde clips... OMG. Sabrina, Boys boys
Op zoek gaat naar Bros
Ja he, K's Choice ook!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal wel een leuk programma op die zaterdag!
Ik ga d'r even over nadenken, thanks!
Moet ik je bellen dat mn vliezen zijn gebroken?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa, en normaal zijn pa, ma en zusje er wel, maar zusje gaat 's middags ff langs en pa en ma hebben dit weekend een verjaardag is het vakaaansiehuisje van de buurvrouw.
Dus die zijn er ook niet.
En meneer I. gaat geloof ik ook niet mee.
Dus....Ingetje zit alleen met tante, haar vriendin van 112, haar broer met zijn Deutsche Frau die ik nooit kan verstaan en die zichzelf uitermate hilarisch vind![]()
Ocherm...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa, en normaal zijn pa, ma en zusje er wel, maar zusje gaat 's middags ff langs en pa en ma hebben dit weekend een verjaardag is het vakaaansiehuisje van de buurvrouw.
Dus die zijn er ook niet.
En meneer I. gaat geloof ik ook niet mee.
Dus....Ingetje zit alleen met tante, haar vriendin van 112, haar broer met zijn Deutsche Frau die ik nooit kan verstaan en die zichzelf uitermate hilarisch vind![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet ik je bellen dat mn vliezen zijn gebroken?
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeel iets anders, ben je nog met Maes je fobie wezen testen (=cryptisch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Whehehequote:Op donderdag 1 april 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet ik je bellen dat mn vliezen zijn gebroken?
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen zijn de poli's meestal dicht ( Goede Vrijdag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je volgende week om deze tijd nog niet hebt gebeld maak ik een afspraak voor je
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Okee, ik ga dus morgen heeeeeeeeeeeeeeeeel vaak vragen of je al gebeld hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vrij morgen!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh, dan is het wel netjes jaquote:Op donderdag 1 april 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Nee, davinnik sneu.
Ik zou eerst niet gaan, maar toen belde mams en die liet heel subtiel vallen dat ze allemaal lekkere hapjes en gebakjes had moeten halen voor tantetje.
Dus ik kan het niet maken om niet te gaan.
Daarbij heeft ze altijd heel veel voor ons gezin gedaan
Struisvogelen t/m maandag, daarna ga je ervoor GreysjeMeysjequote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook vrij morgen
En ik heb echt zin om nog heel eventjes een paar dagen te struisvogelen![]()
okee okee, dan stalk ik je dinsdag welquote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook vrij morgen
En ik heb echt zin om nog heel eventjes een paar dagen te struisvogelen![]()
Wat leukquote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik ga even jubelen hoor!
![]()
![]()
Ik word tante!!!!!
![]()
![]()
![]()
Mn zusje is zwanger!![]()
En ik weet het al sinds 23 februari, maar ik mocht het tegen NIEMAND zeggen en nu ik het mag zeggen ben ik zo gewend dat ik t geheim moet houden dat ik moeit heb het te vertellen...
dat dusquote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Struisvogelen t/m maandag, daarna ga je ervoor GreysjeMeysje
Gefeliciteerd, tante-to-be Tombolalala!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik ga even jubelen hoor!
![]()
![]()
Ik word tante!!!!!
![]()
![]()
![]()
Mn zusje is zwanger!![]()
En ik weet het al sinds 23 februari, maar ik mocht het tegen NIEMAND zeggen en nu ik het mag zeggen ben ik zo gewend dat ik t geheim moet houden dat ik moeit heb het te vertellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |